1,181

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Piotrek1990 napisał/a:
Laszek napisał/a:

O przegrzania nie ma mowy bo chłodnice miałem wyciągniętą i dokładnie wyczyszczona, temp była na początku zielonego. Że znajomym mechanikiem gadałem to mówił że nie słyszał jeszcze żeby w rusku tulej pękła.

Przy takim ubytku cieczy i nie wiesz nawet kiedy  to już może być mowa. A żeś go odpowietrzył? Ile Ci płynu weszło po "naprawie"

Tyle dobrego ze ruska sie nie odpowietrza az tak drastycznie wchodzi tam ok 15 l jak nagrzewnica jest ok i otwarta 12 l wlewasz praktycznie bez problemu potem jak go wygrzejesz to dolewasz do stanu i to tyle aby pchnął na górę płyn i jest dobrze

Nie ma to jak FORTSCHRITT

1,182

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Płynu mu dolałem bo na jednej opaskę trochę puszczał. Na początek spróbuje chyba z głowicą żeby dać ją do sprawdzenia

E 516 na części
Telefon 695 076 269

1,183

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Działaj działaj bo za oknem może przedwiośnie  ale w kalendarzu wiosna tongue

Siły na zamiary zmierz....

1,184

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

No trzeba trzeba ale ostatnio jakoś tak mi do tego zapał opadł.
Pod qq uprawę może nawet zrobię kockerlingiem, po co ruska męczyć

E 516 na części
Telefon 695 076 269

1,185

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Nalałem dzisiaj wody tak że było równo w górną krawędzią bloku. Korek z miski olejowej odkręcony no i kap kap kap. Mógłby ktoś sprawdzić czy na uruchomionym silniku po wyjęciu bagnetu chlapie olejem? Jeśli tak to by wychodziło na uszczelnienie tulei. No bo w sumie jak by tulej trzęsła to by dmuchał też w chłodnice

E 516 na części
Telefon 695 076 269

1,186 Ostatnio edytowany przez tomek 323 (2020-03-30 23:00:32)

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

chlapie nawet może się zdarzyć ze potrafi wypluć bagnet i oddać trochę oleju

mi się zdaje ze ci się *** te gumki na cylindrach

Nie ma to jak FORTSCHRITT

1,187

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

No wszystko na to wskazuje i oby! Koszt śmieszny. Tylko chyba od razu wymienić wszystkie, czy jak ktora nie cieknie to nie ruszać? Ruska mam 11 lat ale zbytnio o nim nie wiem bo cały czas puki co szło bez awarii

E 516 na części
Telefon 695 076 269

1,188

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Ja bym wymienił wszystkie. No i osłuchaj tuleje uderzając kawałkiem metalu, pęknięta ma inny taki głuchy dźwięk. W ruskach pękają blisko kołnierza.

1,189

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

androl napisał/a:

Ja bym wymienił wszystkie. No i osłuchaj tuleje uderzając kawałkiem metalu, pęknięta ma inny taki głuchy dźwięk. W ruskach pękają blisko kołnierza.

dokładnie

Nie ma to jak FORTSCHRITT

1,190

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Kacap rozebrany. Tam ma być jeden o-ring i taki plastikowy pierścień?  Jak patrzyłem na allegro to do mtz 82 jest zestaw 8 oringow a tu inaczej. Tak czy siak oringow widać że już nie mają swoich właściwości a te plastikowe popękane. Tuleje stan igła. Pierwszy traktor co miałem rozebrany który na płynie od początku. Co innego było z c360 i zt303

E 516 na części
Telefon 695 076 269

1,191

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Jutro sprawdzę na tulejach od 952 jak to było z tymi gumkami

Nie ma to jak FORTSCHRITT

1,192

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Miał ktos z Was styczność z takim sprzętem jak LTZ 55?

E 516 na części
Telefon 695 076 269

1,193

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Znajomy miał tego podwójnego "władka" Kupił go jako nówkę, miał go 10 lat, to był dopiero rekordzista w przeciekach. Z napędem a uciąg miał porównywalny do c-360

1,194

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Ale to z hydrauliki tak się lało?

E 516 na części
Telefon 695 076 269

1,195

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Znajomy mówił że niby z hydrauliki, ja go zawsze widziałem całego zalanego. Gdzie się zatrzymał tam plama oleju.

1,196

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Panowie jak ma byc założona tarcza sprzęgłowa, wypukłym do silnika czy odrotnie? Ostatnio wymieniłem tarczę i docisk, ok 50 motogodzin w miarę to chodziło, ale nie do końca, zawsze gdzies to sprzęgło było delikatnie czuć. Teraz od dwóch dni po odpaleniu cięzko ruszyć z miejsca na najmiejszym biegu, powoli zaczyna ciągną. Trzeba przegonić go po drodze to da się orać, ale na 3 żółw. Jak gdzies przystawi lepiej to okna stają... Przez dekielek nic nie widać, niby wszystko w porządku. Gdzie szukać przyczyny? Czy czesci to taka tandeta... Brałem niby oryginały.

1,197

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Tarcze jak zakladasz to nie da rady inaczej bo jak przylozysz do kola zamachowego to albo ladnie przylega albo nie dotyka i wtedy jak na hama zalozysz docisk to sprzęgła nie bedzie musisz go rozebrac i zobaczyć jak tarcz wyglada no i zobacz czy sie nie wysypaly blaszki spod gumek bo one moga wpasc miedzy docisk a tarcz i nie bedzie sprzegla

Nie ma to jak FORTSCHRITT

1,198

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Problem rozwiązany, wstyd się przyznać ale nie odkręcone były sruby zabezpieczające na docisku...

1,199

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

nie martw sie nie tak szybko jest sie skapnąć w nich ze one tam nie powinny byc

Nie ma to jak FORTSCHRITT