Odp: NEW HOLLAND różne modele
W dzisiejszych czasach to tylko podejście do calowych wymiarów trzeba zmienić. Wszystko masz w dostępie, kwestia wiedzieć gdzie kupić. Łożysko półosi Koyo do mojego forda w serwisie 800zł, a w hurtowni 200.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Ciągniki » NEW HOLLAND różne modele
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
W dzisiejszych czasach to tylko podejście do calowych wymiarów trzeba zmienić. Wszystko masz w dostępie, kwestia wiedzieć gdzie kupić. Łożysko półosi Koyo do mojego forda w serwisie 800zł, a w hurtowni 200.
Mam case 5150 i oprócz rurek hydraulicznych na nic calowego nie trafiłem
Mam case 5150 i oprócz rurek hydraulicznych na nic calowego nie trafiłem
a rozbierałeś skrzynie biegów?
Ja mam w johnym prawie wszystkie oringi i uszczelniacze calowe i to jest największy problem. Łożyska leżą w jednym sklepie na półce w innym śruby w dowolnych wymiarach i twardościach dostępne od ręki. A na oringach wymiarów nie ma. Trzeba po amerykańskich stronach szukać bo john deere nie podaje wymiarów tylko numer katalogowy. A po numerze to tylko drogie oryginały znajduje. Na takich pier**l chyba tylko zarabiają. Olej czy filtry w niewiele droższe w salonie niż w innych sklepach. Duże elementy w salonie często tańsze niż na wolnym rynku np sterownik prasy używany najtaniej 2000 a w salonie 2500 z dwuletnią gwarancją. Za to oring wom. z oryginalnym numerem 20zł kupiłem paczkę za coś ok 11 zł (w komplecie 10 szt.)
zorak napisał/a:Pajej 100 ha ziemi trzeba przerzucić + łąki.
i do tego jeszcze praca na etacie i bydło? mega potrafisz zarządzać czasem ze sie wyrabiasz
mam to szczęście, że mój tato jest jeszcze na tyle w dobrym zdrowiu że dużo mi pomaga. Wracam z pracy i ogarniam bydło, mam tak ustawione że zajmuje mi to 30 min na spokojnie razem z pooglądaniem stada. Teraz są wycielenia to trzeba częściej zaglądać. W okresie wypasu (maj-listopad) stado praktycznie bezobsługowe - raz w tygodniu sprawdzam ogrodzenia i przeliczę sztuki. A pole jest do ogarnięcia. Czasem zanim wrócę z pracy to tato np. uprawi pod siew. Nieraz się z niego śmieję że dla niego to przydało by się drugie tyle pola do obrobienia. Ale nie dziwię mu się, całe życie pracował na gospodarce na c-4011 i c-360 i mówi że mając taki sprzęt jak jest teraz to dla niego praca w polu to przyjemność a nie obowiązek.
ps: jeśli macie rodziców to doceniajcie każdy dzień z nimi.
Doceniam, mi tez tato dużo pomaga, ale staram sie go oszczędzać ile mogę
mw_marcin
mam pytanie, sprawdź skrzynke
Nie mogę odpisać coś mnie wywala. pisz na maila mwindysz@poczta.onet.pl
Co powiecie o new Holland TM 165 ze skrzynią full power shift?
Te cięższe NH serii TM dość popularne u mnie w okolicy. W ubiegłym roku tego 165 kupił kolega coś tam niewiele poprawił i cały sezon bezawaryjnie. Tej zimy przybyły jeszcze 2 z tym że jeden 190.
A wiesz na jakich skrzyniach?
No nie wnikałem.
Aha, bo ja obecnie nie mam sprawnego dużego ciągnika
skrzynia ful powerschift to zapewne 19 biegów ? czyli 19 to taki nadbieg , wszystkie biegi załączane bez sprzęgła wszystko przyciski . Tylko czy to na pewno NH TM ? czy Ford 89XX
Tm powinien mieć amortyzacje osi oraz kabiny praktycznie każdy wiekszy to miał . jak chodzi nic nie stuka nie puka to ok . sam szukałem coś takiego ale nie podobała mi się strasznie kabina w środku ... jakaś taka od siekiery ... ale reszta będize chodzić
Na pewno TM ????
TM pracuje, gorzej z 8340
Ślizga się skrzynia/sprzęgło. Pompa hydrauliczna zregenerowana, skrzynia rozebrana na części pierwsze wymienione wszystkie uszczelki i tarcze sprzęgłowe i nie pomogło. Mechanik już rozkłada ręce. Gdzie jeszcze szukać?
Jakie ciśnienia na obiegu półbiegów?
Gdy zaczyna się ślizgać to 16-17
Czasem przy takim ciśnieniu normalnie jedzie czasem się ślizga. Dziwne to jest
Nie wiem ile wg instrukcji w tym modelu, ale jak na inne to prawidłowe ciśnienie. Na każdym półbiegu się ślizga? tarczki to pewnie odpowiedniej grubości założone. Mnie też czeka przegląd skrzyni, bo już nie da się prawcować, wywiozę ziarno i biorę się za traktor.
Tarczki oryginalne. Ślizga się na wszystkich. Zaczyna od wyższych biegów i w miarę nagrzewania oleju ślizga się na coraz mniejszych.
Mechanik miał dziś jeszcze być ale chyba nie ma pomysłu i się poddał
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Ciągniki » NEW HOLLAND różne modele
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo