Odp: większy rozmiar kół- wszystkich
Ja mam oponę 600 r 34 na zwykłych dętkach i dają radę.
Ford NewHolland 7840, Lamborghini 653 DT,
URSUS C-360 , Caterpillar 428B,
Case Magnum 7210, MF 38
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Układ jezdny » większy rozmiar kół- wszystkich
Strony Poprzednia 1 … 21 22 23 24 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Ja mam oponę 600 r 34 na zwykłych dętkach i dają radę.
Ja mam oponę 600 r 34 na zwykłych dętkach i dają radę.
I jak silnik daje rade oryginalny ? Ma moc grzebać z takimi kołami w ciężkich warunkach? U mnie na 6ct107 na turbinie to silnik robi robotę i na drodze na gps 50km/h leci.
Mam w opryskiwaczu założone opony 9,5x42. Jakie najszersze opony mogę założyć bez wymiany felg?
jaka szerokość felgi?
Mam u siebie 9.5r44 i myślę, że najwięcej to 270/95/r44 czyli 11.2r44. Sam myślę czy większych nie kupić.
Nie wiem jak daje radę oryginalny, mam dmuchańca.
Dmuchaniec na oryginalnych kółkach to w polu to na 3 szosowe grzebie 😂😂😂
Panowie przyznawać się kto założył największą pasującą gumę * i jaki to był rozmiar.
* do c360 na oryginalne felgi.
Mam wszystkie 4 opony do wymiany. Na przód myślałem nad zmianą felg na 15,3 bo tur te zwykle opony wykańcza (wczoraj jedna wystrzeliła dlatego zrobiłem przegląd pozostałych) ale to trochę kosztu bo używek nie widzę. Na tyle mam 22letnie i zaczynają pękać. Wiecie czy 16.9 r28 będzie dobrze leżeć?
Ja mam z przodu przy turze 7.50-16 na felgach od zetora i jest git. A z tyłu obecnie 18.4-30 Ale to ciut przesada
Mam takie , jak chcesz to mogę jakieś foto zrobić . 15.3 mam w Ostrówku
Panowie przyznawać się kto założył największą pasującą gumę * i jaki to był rozmiar.
* do c360 na oryginalne felgi.
Mam wszystkie 4 opony do wymiany. Na przód myślałem nad zmianą felg na 15,3 bo tur te zwykle opony wykańcza (wczoraj jedna wystrzeliła dlatego zrobiłem przegląd pozostałych) ale to trochę kosztu bo używek nie widzę. Na tyle mam 22letnie i zaczynają pękać. Wiecie czy 16.9 r28 będzie dobrze leżeć?
Ja mam na ori felgach 16.9 28 i jest spoko. Wiem że przy którejś kabinie mają lekki problem ze zmieszczeniem się. Napewno na plus jest uciąg.
Mam takie , jak chcesz to mogę jakieś foto zrobić . 15.3 mam w Ostrówku
16.9 masz?
Założone na oryginalne felgi 12"?
Dla 16.9 zalecana felga to 15" a dopuszczalna 14" to te 12" nie jest za mało?
Ja mam z przodu przy turze 7.50-16 na felgach od zetora i jest git. A z tyłu obecnie 18.4-30 Ale to ciut przesada
Na przód to samo felgi oryginalne trochę wąskie są pod 7.5r16 (zalecane 5.5" dopuszczalne 5") jak bym miał kupić felgi to jednak brał bym 15,3 zawsze to nośność co najmiej 1500kg w porównaniu do 560 dla kół 6r16 i 750kg kół 7.5 r16 Tyle że nowa felga to 270zł (z olx dzwoniłem o tańsze to się tylko zdenerwowalem)
Nie chcę wydawać zbyt dużo na koła (a zwłaszcza felgi) na przód bo od dawna chodzi mi myśl o założeniu napędu.
Najpierw kupiłem do Ostrówek a później do siuntki. W obydwu przypadkach wsadziłem na orginalne felgi.
Długo na nich jeździsz? Bokiem opona za dużo nie pracuje? Nie będę brał żadnych "klasy premium" I nie wiem czy nie będą szybko na bokach pękać.
Nie spodziewam się że nowe na tyle wytrzymają tyle co obecne ale co 5 lat wymieniać to też się nie uśmiecha. Na przodzie właśnie te 5 lat wytrzymały w turze i gdyby nie numer DOT to wydawało się jakbym góra dwa lata temu zmieniał i człowiek się niepotrzebnie denerwuje ze znów wydatek.
Ostrówek waży 7 ton i jak nie mam łyżki to wszystko prawie na tylnich kołach jeździ. Kupiłem używki z dobrym mięsem nie pamiętam rocznika ale młode. Nic się im nie dzieje.
Długo na nich jeździsz? Bokiem opona za dużo nie pracuje? Nie będę brał żadnych "klasy premium" I nie wiem czy nie będą szybko na bokach pękać.
Nie spodziewam się że nowe na tyle wytrzymają tyle co obecne ale co 5 lat wymieniać to też się nie uśmiecha. Na przodzie właśnie te 5 lat wytrzymały w turze i gdyby nie numer DOT to wydawało się jakbym góra dwa lata temu zmieniał i człowiek się niepotrzebnie denerwuje ze znów wydatek.
To ja powiem, że założyłem te które Tata zdjął ze swojego Zetora 7211. Bo jemu non stop pękaly po bokach i szczypały detki. Więc kupił nowe A ja jego Stare wrzuciłem na c360. Jeżdżę 4 lata. Boki mają spękane i zakleilem łatkami. Po załozeniu Ani razu nie naprawialem nic. Ciągnik jeździ z opryskiwaczem 2000l A na co dzień z obciążnikiem od Fendta na tylnym tuz bo mam przy nim tura.
Do tego jeżdżę i sieję nim wszystkie miedzyplony i poplony oraz małe działki gdzie nie warto wjeżdżać agregatem polzawieszanym . Sam siewnik na pusto waży ponad 900kg . Czyli krótko mówiąc opony lekkiego życia nie mają.
Uczepiłem się tak tej szerokościfelgi bo na przodzie mam dwie różne.
Żółta to oryginalna i ma szerokość 4" szarą była zmieniana z 10 lat temu i pronar produkował już w szerokości 4,5cala. Na tej żółtej opony bokiem pękają na drugiej nie.
Tył wygląda tak. I zaczyna strasznie postępować starzenie. Nie dawno guma zdrowa teraz już tarkę przypomina. Koła brudne więc nie mogę znaleźć rozdarcia między kostkami
Te pęknięcia to przez kiepską jakość opony a nie wina rozmiaru felgi.
Tyle że dwa razy tak samo pękły lewe a prawe nie. (Nowa felga jest na prawej stronie). Jakość opony to jedno. Bokiem pękają z przeciążenia. Dla tego rozmiaru to niezależne od producenta nośność to klasa 88 czyli 560kg. Jadąc na 3 kołach nie ugieło się tyle ile ugina się pod jedną belą słomy na turze nie mówiąc np o sianokiszonki gdzie koła siadają dość widocznie nawet przy 3barach
Ok, mi chodziło o tylnie koła
Strony Poprzednia 1 … 21 22 23 24 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Układ jezdny » większy rozmiar kół- wszystkich
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo