Romus16, problemy to dopiero się zaczną.... ale od początku. Pompa wody pompuje płyn/wodę kolektorem w dwa bloczki jednocześnie. Potem woda/płyn przepływa przez głowice i dalej w górny kolektor. Ten łącznik, o którym piszesz, wcale nie służy do tego aby płyn przepływał przez niego podczas pracy silnika. W tym momencie jest on zupełnie zbędny i mogłoby go nawet nie być. On potrzebny jest tylko do spuszczania wody/płynu z drugiego bloczka. Jest jeden kranik, a bloczki są dwa, więc do tego zabiegu muszą być one ze sobą połączone. A teraz do rzeczy... Jeżeli musiałeś odwiercać te otwory w bloczkach, to znaczy, że masz już je bardzo zapaskudzone, zakamienione i zamulone, i trzeba je jak najszybciej wyczyścić, bo tuleje już od dawna nie mają odpowiedniego chłodzenia, o ich uszczelnieniach już w ogóle nie wspominając - one już ledwo zipią. Inaczej, w najbliższym czasie spodziewaj wody/płynu w oleju i/lub całej reszty awarii z tym związanych - właśnie szybko zużywające się pierścienie, tuleje, a nawet i zatarcie silnika... Nie miej mi tego za złe, ale musiałem Cię uświadomić
www.ifa-serwis.pl - warsztat, szlifiernia, pompy wtryskowe, wtryskiwacze i mycie w myjkach ultradźwiękowych.
www.rajstop.pl - Raj dla stóp
Najtańszy i najlepszy sklep w sieci - hurt i detal
Zamiast PW proszę napisać maila - szybciej dochodzi i jest pewniejszy.
Piszę poprawnie po polsku.