z kilkoma rzeczami mi pomogliście idę zaraz zobaczyć co jest grane z tym paliwem, wyciek jest na początku jak silnik jest zimny jak się rozgrzeje i jak jest ciepło to nie ma żadnego wycieku, silnik pali ładnie o tej porze za drugim razem zagada. oleju po takich kilku odpaleniach wypluwa od cholery tyle że aż spada z miarki(latem nie dolewałem) może ktoś mi przypomnieć jakie powinny być luzy zaworowe? gdzieś posiałem instrukcję. i jeszcze jedno luzy sprawdza się w momencie gdy oba zawory nie są naciskane przez klawiaturę i tak po kolei z każdą sekcją kręcąc wałem? chyba będzie to samo co u Czesia, ale nic najpierw rozkminię te zawory. dziekować!
Ten Adolf Hitler to dziwny człowiek. Nigdy nie zostanie kanclerzem, najwyżej ministrem poczty, a i to bardzo wątpliwe! To tylko zarozumiały Czech, który wynurzył się z rynsztoka. Że ludzie się go boją, oto czego nie mogę pojąć! Najdalej za rok zostanie zapomniany, a o jego partii, młodych łobuzów nikt nawet nie będzie mówił.”
[Paul von Hindenburg w rozmowie z gen. Schleicherem i bp. Münsteru, 24-02-1931]