Odp: WOM
Sprawdź, czy oprócz krótkiego wałka czegoś jeszcze nie brakuje.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Strony Poprzednia 1 … 4 5 6 7 8 … 17 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Sprawdź, czy oprócz krótkiego wałka czegoś jeszcze nie brakuje.
a jak brakuje to dzwoń do PiotraK ja u niego kupowałem
co może być przyczyną że WOM na pusto się kręci a pod obciążeniem staje.
Sprzęgło 2 stopnia,jakoś sam w to nie wierzę ale sprawdź.
Witam,przeczytałem wcześniej, że jak cieknie olej z wałka to trzeba wymienić simering i oring. Potrzebowałbym precyzyjnego opisu krok po kroku co się robi i konkretne rozmiary tych uszczelniaczy. Jak by można było to stronkę z katalogu też bo mój katalog pożyzył jeden frajer i twierdzi, że go oddał, a u mnie go nie ma i nie przypominam sobie takiej sytuacji.
Pozdrawiam wszystkich!
Marek ja mam tez ten problem zaczęło cieknąc więc jak byś to robił to zrób kilka fotek co do czego przydadzą się i te numery też bym prosil tych simeringów. Pozdrawiam
Tu specjalnie nie ma co opisywać, bo dużo odkręcania nie macie. Najlepiej postawcie traktor na stromej górce przodem w dół, żeby się olej po odkręceniu obudowy wałka nie wylał i rozbierajcie obudowę po kolei.
Wymienić musicie o-ring 3802/109 o rozmiarze 40x3 i uszczelniacz 3802/104 o rozmiarze 65x90x10. Im będą one lepszej jakości tym lepiej. Uszczelniacz trzeba założyć sprężynką w stronę skrzyni biegów.
Tu specjalnie nie ma co opisywać, bo dużo odkręcania nie macie. Najlepiej postawcie traktor na stromej górce przodem w dół, żeby się olej po odkręceniu obudowy wałka nie wylał i rozbierajcie obudowę po kolei.
Wymienić musicie o-ring 3802/109 o rozmiarze 40x3 i uszczelniacz 3802/104 o rozmiarze 65x90x10. Im będą one lepszej jakości tym lepiej. Uszczelniacz trzeba założyć sprężynką w stronę skrzyni biegów.
Dzięki kolego a jak bym mógł spytac o cenę tych oringów i czy masz na stanie i powiedz mi czy tą częśc co wystaje na zewnątrz też można wymienic bo mam spawaną jest to fachowo ale lepiej jak nowe będzie
No i właśnie o taką informację mi chodziło.
Wielkie dzięki Piotrze!!
co może być przyczyną że WOM na pusto się kręci a pod obciążeniem staje.
Sprzęgło 2 stopnia,jakoś sam w to nie wierzę ale sprawdź.
Dlaczego Tomku w to nie wierzysz? To prawie na pewno źle wyregulowany 2 stopień. Feczan, zacznij od odpowiedniego wyregulowania tych trzech śrubek od drugiego stopnia. Dostaniesz się do nich przez okienko w obudowie sprzęgła.
...
Dzięki kolego a jak bym mógł spytac o cenę tych oringów i czy masz na stanie i powiedz mi czy tą częśc co wystaje na zewnątrz też można wymienic bo mam spawaną jest to fachowo ale lepiej jak nowe będzie
To są dosłownie sprawy złotówkowe, ale dokładnie teraz Ci nie powiem. Są to typowe rzeczy i dostaniesz je w każdym sklepie z uszczelniaczami i o-ringami.
Tej pokrywki obudowy nie mam. Jak masz dobrze pospawaną to się nią nie przejmuj, albo może lepiej poszukaj w używanych. Jak koniecznie chcesz nową, to Ci załatwię.
...
Wielkie dzięki Piotrze!!
Nie ma sprawy
ok dzięki Piotrze a chodzi mi o tą częśc wałka co wystaje z korpusu i na którą zakładasz wałek przekaźnikowy to mam spawane i nie wiem czy można dostac nowy ten element bo z tego co widzę na opisie to da się to wymienic
Aha, czyli chodzi Ci o samą wymienną końcówkę wałka. Oczywiści możesz ją dostać, ale uważaj przy zakupach bo jest ich kilka rodzai.
Aha, czyli chodzi Ci o samą wymienną końcówkę wałka. Oczywiści możesz ją dostać, ale uważaj przy zakupach bo jest ich kilka rodzai.
Czyli najlepiej było by wyjąc i dopiero dokupić jak wezmę się za to na pewno zakupie u Ciebie i dzięki
Jak będę miał ten wałek Nieraz ich brakuje
To te wałki tak często się łamią czy taki słaby materiał jest. Najwyżej rozbiore to w takim czasie kiedy będę mógł poczekac na ten wałek bo i tak mam też uszczelniacze do wymiany więc zrobie wszystko za jednym razem.
Jak będę miał ten wałek Nieraz ich brakuje
czyli mi się udało i dostałem u Ciebie bez żadnego problemu i to jeszcze w niedziele
I w niedzielę i od święta, zawsze dbamy o klienta...
To te wałki tak często się łamią czy taki słaby materiał jest....
Wręcz przeciwnie, lecą one stosunkowo rzadko więc nie ma sensu robić z nich większych zapasów. Inna sprawa to to, że wek taki musi być lekko słabszy od reszty, bo w razie jakiejś awarii to właśnie on ma się uszkodzić, a nie coś innego w skrzyni czy w maszynie podpiętej do wałka. Ważne, żeby producent o tym wiedział....
Mam dwa pytania co do WOM w 303
I Nie wiem jak włączyć 1000obr/min, bo tej dźwigienki nie da się przesunąć bardziej w prawo (blokuje blacha) jest tak w prawo wył w lewo wł tak jakby ta dziura w której jest dźwigienka była za mała
II Mam luz na końcówce WOM na 99% poszło łożysko, ale jak to rozebrać czy dojdzie do tyłu jak w poczciwej c 360 czy trzeba zdejmować pokrywę tylnego mostu. Schemat mile widziany
Pajej poszukaj kilka postów wcześniej jest rysunek z opisem jak to rozebrac i nawet były podawane rozmiary uszczelniaczy wystarczy czytac. Ewentualnie wejdź tam gdzie pisze serwis i zadzwoń sobie wtedy dowiesz się wszystkiego ze szczegółami i tak będziesz miał najszybciej.
Jeśli się nie mylę ten schemat jest od 323
Strony Poprzednia 1 … 4 5 6 7 8 … 17 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo