1

Temat: alternator

Jak wiadomo alternator powinien ładować na wolnych obrotach, natomiast w moim przypadku kontrolka gaśnie dopiero przy wyższych obrotach.Szczotki sprawdzałem i są dobre,gdzie jeszcze mogę szukać przyczyny?

2

Odp: alternator

diody może masz popalone  albo opadł ci na łożyskoach i podczas małych obrtów ma zwarcie a na wysokich łapie mniej wiecej poziom i ładuje

Każdy samochód może służyć Ci do końca życia... tylko wystarczy nim z...... smile

3

Odp: alternator

cheba będę musiał go wymontować i do elektryka

4

Odp: alternator

Ja mam to sam ale w 303 na wolnych obrotach nie ładuję dopiero od 9tyś ładuje.

Fortschritt ZT-303-D------------A w przyszłości Fortschritt ZT-323-A

Sprzedam lampy zespolone diodowe, diody LED.
Bliższe informacje i zdjęcia na tej stronie:http://www.was.eu/index.php3?action=wyroby&kategoria=diodowe&strona=1&sort=&lang=PL

5

Odp: alternator

łał to ty masz 9 tysięcy  obrotów w ciągniku:wow: :d to to prawie jak w bolidzie F1 to może na jakie wyścigi pojedziesz :d a swoja droga to jak przy 9 tysiacach zaczyna ładowac  to ile masz obrotów na pełnym gazie ??:D:smiley::dance:

Każdy samochód może służyć Ci do końca życia... tylko wystarczy nim z...... smile

6

Odp: alternator

Może ma silnik od f1

7

Odp: alternator

A musicie zaraz tak chłopaka stresować,o pare tysięce się pomylił i już.

8

Odp: alternator

Jeśli jest wszytko dobrze to nie kombinuj u mnie dopiero przy 800ob/min gaśnie a jak go zapale to trzeba przegazować do 1000 aby zgasła kontrolka.

9

Odp: alternator

Wychodzi pisanie w biegu;/
Sorka pomyliłem się, zdaża się ale mniejsza o to.
Miało być że od 900ob/min

Fortschritt ZT-303-D------------A w przyszłości Fortschritt ZT-323-A

Sprzedam lampy zespolone diodowe, diody LED.
Bliższe informacje i zdjęcia na tej stronie:http://www.was.eu/index.php3?action=wyroby&kategoria=diodowe&strona=1&sort=&lang=PL

10

Odp: alternator

tomek1974 napisał/a:

Jeśli jest wszytko dobrze to nie kombinuj u mnie dopiero przy 800ob/min gaśnie a jak go zapale to trzeba przegazować do 1000 aby zgasła kontrolka.

U mnie jest tak samo.

tel: 605107385  czynny non stop
ZT 323 A 89`
E 512 77`
B 200/5 83`
Brakuje mi Trabanta   http://img77.imageshack.us/img77/6011/fzt303nb5.gifhttp://img519.imageshack.us/img519/7425/cccp.jpghttp://img148.imageshack.us/img148/4215/trolex.jpg

11

Odp: alternator

Alternator najczęściej potrzebuje trochę większych obrotów do wzbudzenia, a później już powinien działać na niskich obrotach. Wyjątek to bardzo dobry alternator i jego regulator, ale to się rzadko zdarza, jeśli kontrolka na wolnych obrotach się nie zapala to jest dobry smile

12

Odp: alternator

no i dziś sie u mnie pojawił problem alternatora...........
a mianowicie  ostatnio jechałem z przenica wszystko ok
dzis  pale ciągnik kontrolka zgasła i za jakies 2 min sie zapaliła ??   po przegazowaniu  do dechy wruciło do normy  zapiołem przyczepy  i w droge po chwili na wolnych obrotach  znów się zaścieciło i  dopiero altek ładuje przy 1500obr\min    a jak wruciłem do domu przestaqł ładowac wogule neutral  co to może byc   po sprawdzeniu multimetrem   ładowania 0   znaczy na wyjściu jest 24.4 ale zdaje mi się że powinno byc więcej     kontrolka nadal świeci

Każdy samochód może służyć Ci do końca życia... tylko wystarczy nim z...... smile

13

Odp: alternator

Na początek sprawdź szczotki i bieżnie ja w kombajnie miałem wykruszoną bieżnię grafitową i żarła szczotki węglowe. W serwisie nabili mi mosiężne i założyli szczotki z wiórami miedzianymi i jest dobrze. Jak to nie to , to załóż inny regulator napięcia. To sa podstawowe tematy które tak się objawiają.

Małe świństwa mówi się głośno... Wielkie - szeptem. Prawdy natomiast nie mówi się w ogóle. Kto wie czy każda prawda nie jest w gruncie rzeczy największym świństwem? więcej
Marek Hłasko - Ósmy dzień tygodnia

14

Odp: alternator

Ładowanie powinno wynosić 28-28,3V

15

Odp: alternator

tomek ale nie zaznaczyles ze na dobrych akumulatorach bo jak sa juz troche zajechane to nawet okolo 26 to max.

http://www.fotoload.pl/123aa36/0da6cca167e5001fc0cd2b03b436c34116164_min.jpg

16

Odp: alternator

szczotki wymieniłem i dalej dupa blada ........  musze od kogoś regulator pożyczyc bo nowy u pantery  65zł neutral

Każdy samochód może służyć Ci do końca życia... tylko wystarczy nim z...... smile

17

Odp: alternator

Ja bym sprawdził czy jest dobry alternator a podłączył by go na krótko czyli prosto + na szczotki i wpiąć się w instalacje miernikiem jak powyżej 800 obrotów napięcie będzie rosło to alternator dobry.Przy 1000ob powinno być 28V

18

Odp: alternator

tomek1974 napisał/a:

Ja bym sprawdził czy jest dobry alternator a podłączył by go na krótko czyli prosto + na szczotki i wpiąć się w instalacje miernikiem jak powyżej 800 obrotów napięcie będzie rosło to alternator dobry.Przy 1000ob powinno być 28V

Ja bym jeszcze dla 100% pewności podłączył alternator bezpośrednio do - oczywiście klema - do obudowy alternatora.

Tel.795-243-626
Trudno jest byc ***, ale ktoś to musi robic...
https://web.facebook.com/JanMir-1851091 … page_panel
http://www.janmir.com.pl

19

Odp: alternator

no dobra ale + to które wyjście ze szczotek ?? czy do oby 2 wyjśc sie podpiąc ??

Każdy samochód może służyć Ci do końca życia... tylko wystarczy nim z...... smile

20 Ostatnio edytowany przez tomek1974 (2010-06-15 23:20:11)

Odp: alternator

Tylko do szczotek.To znaczy + z aku na szczotki,tyko chwile i na niskich obrotach bo możesz coś popsuć.