Odp: Ciągnik na gaz.
Przy -20°C to na gaz też nie odpali, lepiej poszukaj na Allegro ciągnik z silnikiem benzynowym Fordson chyba się to nazywało, albo dolewaj benzyny do ropy i też będzie odpalał bez przeróbek
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Zrób to sam » Ciągnik na gaz.
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 … 14 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Przy -20°C to na gaz też nie odpali, lepiej poszukaj na Allegro ciągnik z silnikiem benzynowym Fordson chyba się to nazywało, albo dolewaj benzyny do ropy i też będzie odpalał bez przeróbek
Po godzinie grzebania w necie stwierdzam iż benzyniak to strata czasu. Ciekawe zajecie dla zabicia czasu ale, niedzie nic lepiej niż jest
A dodanie LPG do oryginału moze dac ciekawe efekty
Z tego co przeczytałem 80% ON + 20 % LPG daje 20 -30 % oszczędności i do 20% więcej mocy.
To są założenia dla nowoczesnych jednostek. Gaz w tych silnikach sprawia iz spalanie jest szybsze i dokładniejsze. Biorąc pod uwagę iż stare silniki z lat 70-tych teoretycznie maja mniejszą sprawność myślę, że założenie LPG do naszych jednostek może dać jeszcze większe oszczędności i jeszcze więcej mocy!!
Ja bym raczej nie rezygnował ze wstawienia jednostki benzynowej z LPG jest to dobry pomysł no i nikt jeszcze tego nie próbował więc nic nie ma na ten temat w necie a ludzie teraz tak się nauczyli że jak czegoś nie ma to już jest niemożliwe a wystarczy porozmawiac z jakimś inżynierem mechaniki tylko dobrym i sprawa się wyjaśnia a przynajmniej teoretycznie bo w praktyce nikt jeszcze tego nie sprawdził więc Tomku ja trzymam kciuki za sukces.
Żeby rodzinie nie spodobała sie ta cholerna bmw to za tydzień już bym jeździł ciągnikiem a teraz nie dam rady drugiej kupić.
Czemu się uparłeś na silnik z BMW przecież jest nie dośc że paliwożerny to nie bardzo nadaje się do zagazowania chyba że patrzysz na wielkośc to co innego.
vw audi w ostateczności fiat
vw audi w ostateczności fiat
No ja bym się raczej skłaniał do Niemca no i można w miarę tanio kupic.
Musi być napęd na tył a teraz niewiele samochodów taki posiada.
Zastosuj silnik z Forda Sierry lub Scorpio miały napęd na tył i całkiem niezłe silniki z resztą robili je Niemcy. Opel omega też miał napęd na tył i całkiem niezły silnik 2.0 105KM
A czemu bmw nie nadają sie do zagazowania bo zaczynam się martwić o tą co kupiłem.Co do fordów to zaraz po patrze na allegro .
Podobnie jak Mercedes nie za bardzo tolerują gaz są stworzone głównie do benzyny i tak powinny dostawac.Popatrz też za Omegą A też był napęd na tył.
Silniki z VW, są też montowane w Audi, gdzie jest on umieszczony wzdłuż tak samo jak w samochodach z napędem na tył. Silniki mają inne kolektory choć przy traktorze to jest tyle miejsca, że nie ma to znaczenia. Pomysł mimo wszystko bezsensowny, ale jak ktoś musi się kopnąć własną nogą w głowę, żeby w to uwierzyć to powodzenia życzyć ino wypada
Silniki z VW, są też montowane w Audi, gdzie jest on umieszczony wzdłuż tak samo jak w samochodach z napędem na tył. Silniki mają inne kolektory choć przy traktorze to jest tyle miejsca, że nie ma to znaczenia. Pomysł mimo wszystko bezsensowny, ale jak ktoś musi się kopnąć własną nogą w głowę, żeby w to uwierzyć to powodzenia życzyć ino wypada
Dario teoretycznie to ten forsz powinien byc mocniejszy od naszych, trzeba zredukowac obroty na sprzęgle 3 krotnie przynajmniej co już daje wielką moc czyli teoretycznie silnik wytrzyma no ale żeby potwierdzic teorię potrzebni są właśnie tacy ludzie jak Tomek którzy się właśnie nie boją tego kopniaka w razie niepowodzenia.
Jedyne co mi przychodzi do głowy w tej beznadziejnej konstrukcji to zastosowanie sprzęgła hydrokinetycznego, które ma możliwość uratowania wału korbowego przed ukręceniem się w trakcie pierwszej próby przygazowania i puszczenia gazu. Moment obrotowy sprzęgła w Fortschrittcie jest w stanie ukręcić go w pierwszej sekundzie pracy - tak uważam.
Jeżeli zastosuje przekładnię wielotrybową to ten silniczek rozerwie forsza ale to wszystko teoria jak na razie może pozwólmy koledze działac.
A co się psuje w tych silnikach po zamontowaniu gazu może zawory i gniazda się wypalają bo to jedyne co może się popsuć.
teoria
weźmy silnik od malucha 700cc 24 km
dajmy mu przekładnie 1:4 i co i będzie tak mocny jak ifa?
to było pytanie retoryczne....
Tomku...nie chodzi o to że cos siada w silnikach BMW..... One po prostu tracą na mocy po zamontowaniu LPG, do tego silnik pracuje nierówno i zdarza mu sie strzelać i przebierać ewentualne rozwiązanie to sekwencja ale wtedy to chyba za duże koszty...... co do silnika to skłaniałbym się też do jakiegoś VW albo właśnie do 2.0l Opla z Omegi A
teoria
weźmy silnik od malucha 700cc 24 km
dajmy mu przekładnie 1:4 i co i będzie tak mocny jak ifa?
to było pytanie retoryczne....
Dlaczego autem nie ruszasz z 5 biegu tylko z 1??
przecież skrzynia biegów to jest nic innego jak przekładnia wielotrybowa z tą różnicą że ma synchronizatory.
Ruszaj autem z 5 biegu i też wał pęknie.
sprawdzę;)
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 … 14 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Zrób to sam » Ciągnik na gaz.
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo