Sław1, generalnie silnik, czy to od samochodu, dźwigu, agregatu, koparki itd., zawsze pasuje, tylko różni się różnymi szczegółami zewnętrznymi. Silnik, o którym jest mowa na początku tego wątku, był silnikiem starego typu i tam jest wtedy problem z wałem korbowym - inne mocowanie koła zamachowego, którego w traktorach i kombajnach już nie stosowano i w zasadzie tylko to będziesz musiał dobrze sprawdzić.
Na pewno będziesz musiał przełożyć miskę olejową, koło zamachowe i całą resztę, która nie będzie Ci pasowała Przekładając miskę, pamiętaj również o miarce oleju, bo będzie Ci oleju brakowało. Jak pompa wtryskowa ma regulator wielozakresowy (ten mniejszy) to również możesz ją zostawić, ale dobrze by było żebyś dał ją i wtryskiwacze od razu do sprawdzenia.
Różnice możesz jeszcze spotkać w pompie wodnej, we wszystkich kolektorach, w napędzie linki obrotomierza, w rozruszniku, w filtrze oleju i paliwa, w chłodnicy oleju, mogą być w głowicach, w klawiaturze, w pokrywkach klawiatury itp. ale nie są to problemy, z którymi nie dasz sobie rady. Poprzekładasz swoje stare rzeczy, albo zostawisz te lepsze "nowe" i będzie O.K.
Jak napotkasz jakieś problemy, to opisuj je w tym wątku, a na pewno będą one mniejsze.
www.ifa-serwis.pl - warsztat, szlifiernia, pompy wtryskowe, wtryskiwacze i mycie w myjkach ultradźwiękowych.
www.rajstop.pl - Raj dla stóp
Najtańszy i najlepszy sklep w sieci - hurt i detal
Zamiast PW proszę napisać maila - szybciej dochodzi i jest pewniejszy.
Piszę poprawnie po polsku.