Odp: co robicie z silnikiem w czasie zimy
nie szkoda ci wody ?? sam se policz ile prądu zużywasz na zagrzanie 4 wiaderek wody ?? a ile mnie byś zużył prądu załączając opalarkę na minute
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » co robicie z silnikiem w czasie zimy
Strony Poprzednia 1 … 5 6 7 8 9 … 13 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
nie szkoda ci wody ?? sam se policz ile prądu zużywasz na zagrzanie 4 wiaderek wody ?? a ile mnie byś zużył prądu załączając opalarkę na minute
ciepłą wode mam z bojlera 140l i ogrzewam miałem razem z domem koszt zagrzania minimalny
ale ile się trzeba nanosić , opalarka leciutka
A ja już sobie nie mogę wyobrazić życia bez samostartu. Pamiętam jak codziennie odpalaliśmy 4011 do transportu mleka. Baterie na prostowniku całą noc, a rano (około 4:30) wrzątek do układu chłodzenia i heja z górki. Rozrusznik + górka i odpalał co dnia. Jak na wieczór zapowiadał się naprawdę siarczysty mróz to czterdziestka pyrkała za stodołą całą noc. A teraz psik, łech, łech i chodzi bez problemu, jeszcze tylko palniczek do rozmrożenia dolnej rurki gumowej od chłodnicy bo zawsze zamarza i heja. :walka:
nie no to sie nameczyliscie z ta 40'stka
to jeszcze powiedzcie mi jakie macie opalarki jak sie sprawoja i do czego ich uzywacie ??
Mam takie pytanie:
Czy spotkał się ktoś z takim podgrzewaczem?
ImageShack.usmg101.imageshack.us/i/img0002yz.jpg/][/url]
Od góry wtyka się w to kabel od prodiża podłącza pod 220 i heja.
Zima się na szczęście już skończyła, na grzałki w Polsce to chyba szkoda prądu. Dziwny ma to obieg wody, a właściwie go za bardzo nie ma ale może i działa jakoś
Witam widziałem gdzieś w instrukcji taką grzałkę. Moim zdaniem w zimie może być pomocna ale trzeba włączać ją na noc, a silnik musi być zalany płynem. grzałka spełnia swoje zadanie gdyż zamontowana jest w najniższym punkcie płaszcza wodnego->działa etażowo.
Podgrzany płyn idzie do góry, a skąd napływa zimny ?
Coś ta grzałka jest źle wymyślona.
podobna jest dokupienia w thu.pl za 350
mam taką... woda wchodzi w bloczek, a idzie od lewej z pompy prosto... działa spoko. Podgrzewa tylko jeden bloczek (dwie tuleje) ale w mróz jak te 2 załapią to i tak odpali a o to chodzi. Dzięki temu jest taka mała bo nagrzewa połowę a nie cały silnik. Niestety u mnie ma ostatnio coś przebicie i słabo grzeje a dużo prądu bierze.... ale jak sprawna - to polecam!
maxi900 daj foto jak masz podłączone podobne zakładają do pronara te nowe też topornie palą
Taki grzałki są w oryginale, ale są również grzałki znacznie mocniejsze, montowane na dole silnika w chłodnicy oleju (tej w misce). Są one lepsze ale dużo droższe i jeszcze do tego musi być specjalny dekiel chłodnicy oleju - taki z wejściem na grzałkę.
Chłopaki wytłumaczcie mi jak sie włącza świece w 303 bo poprzedni właściciel mówił ze trzeba ten dzyngiel od odpalania wcisnąć ale u mnie to muszę najpierw przekręcić bo inaczej sie nie wciśnie
Nie wiem czy mnie rozumiecie
Jak się dobrze orientuję to paliwo na świecę płomieniową jest podawane z powrotu więc ona nie zadziała dopóki pompa nie poda paliwa czyli masz dobrze najpierw kręci potem grzeje. U mnie płomieniowa była rozwalona więc jest zastąpiona żarową a docelowo kolektor ssący pójdzie na warsztat i dodatkowo każdy cylinder dostanie swoją świecę żarową.
Dzięki za poprawienie Dario ja tego nie miałem więc tak przypuszczałem że z powrotu ale dzięki za wyprowadzenie z błędu.
Byleby działało
No tak ale nie pomyślałem o tym że na zasilaniu szybciej dostanie paliwo, pewnie by działało też.
Ale u mnie jak choć trochę przekręcę to i tak rozrusznik chodzi a dalej nie da się przekręcić
Strony Poprzednia 1 … 5 6 7 8 9 … 13 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » co robicie z silnikiem w czasie zimy
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo