koseś napisał/a:Ale moc to nie wszystko ,co z uciągiem ? forszaje mają zbyt małą przyczepność z powodu małych i wąskich opon, chyba że założy się co najmniej takie koła jak kolega Poulm , ciągałem piątkę rabe werka 323 z leylandem a teraz fastrakiem i o ile w mocy wielkiej różnicy nie było to w przyczepności jest przepaść na korzyść fastraka .
Ale każdy kij ma dwa końce. Z jednej strony przepaść w przyczepności, a z drugiej strony przepaść technologiczna, za którą jest jeszcze większa przepaść finansowa. A niech jeszcze coś nawali...
A wracając do tych Prag, to jak się okazało kieryś mój tata robił remonty kilku takich silników i nawet trochę ich jeździło w naszych stronach właśnie w lasach, jak to pisał poulm, ale później moda się zmieniła. Ja tego w ogóle nie pamiętam, ale jako ciekawostkę powiem, że wał w tych silnikach składa się ze skręcanych czopów, tak więc jak się on zatrze, to wymienia się tylko zatarte czopy i po kłopocie
www.ifa-serwis.pl - warsztat, szlifiernia, pompy wtryskowe, wtryskiwacze i mycie w myjkach ultradźwiękowych.
www.rajstop.pl - Raj dla stóp
Najtańszy i najlepszy sklep w sieci - hurt i detal
Zamiast PW proszę napisać maila - szybciej dochodzi i jest pewniejszy.
Piszę poprawnie po polsku.