121

Odp: Uszczelka pod głowicą

To weź mechanika, tylko czasem jest więcej roboty po mechaniku niż jak sam zrobisz, wiem coś o tym :stu: ale często jest taniej niż sam byś robił :hmmm:

http://img329.imageshack.us/img329/8698/thumbzsrepz2.jpg

122

Odp: Uszczelka pod głowicą

Diagnoza z tą panewką to raczej czarny scenariusz ale wszystko jest możliwe. Jak zapaliłeś traktor to ciśnienie oleju było?

Kto pyta jest głupcem przez pięć minut , kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie
GG 5280421  Stosując się do zasad ortografii i interpunkcji wyrażasz szacunek wobec czytających Twoje posty

123

Odp: Uszczelka pod głowicą

Raczej mało prawdopodobne, żeby od razu zaczęło walić na panewce, prędzej panewka mogłaby się obrócić i wtedy silnik by stanął, a żeby powstał taki luz na panewce, żeby aż stukało, to wcześniej musiałby być objaw w postaci spadającego ciśnienia oleju w układzie smarowania i z na zimnym silniku stukotu by nie było słychać, dopiero po rozgrzaniu się silnika i oleju byłoby słyszalne stukanie, ale to jest proces postępujący, nie nagły.

tel: 605107385  czynny non stop
ZT 323 A 89`
E 512 77`
B 200/5 83`
Brakuje mi Trabanta   http://img77.imageshack.us/img77/6011/fzt303nb5.gifhttp://img519.imageshack.us/img519/7425/cccp.jpghttp://img148.imageshack.us/img148/4215/trolex.jpg

124

Odp: Uszczelka pod głowicą

Karlos to żadna sztuka. Tylko muszić w miarę sobie wszystkie rozkręcane części tak poukładać żebyś pamiętał gdzie co przypada. Musisz odkręcić miskę od dołu i zdjąć głowice. 2 godziny roboty i wiesz o co chodzi. Do odkręcenia miski będziesz musiał pospuszczać wodę i olej. Przy odkręcaniu głowicy nie pomyl kolejności poprchaczy. Tylko musisz porzadny klucz 21 sobie kupić(jak dobrze pamietam) do odkręcenia i zakręcenia głowicy. A reszta to standartowe no może jeszcze 16 i 18 bo tych trochę też może być. A i kiedyś musi być ten pierwszy raz. :-)

125 Ostatnio edytowany przez macherr (2007-04-30 08:47:01)

Odp: Uszczelka pod głowicą

nie chce się sprzeczać ale czasem panewka zacznie stukać nie wiadomo kiedy, jak już rozbierze to niech lepiej sprawdzi żeby ten remont nie trwał w nieskończoność,  nie rozumie jednego dlaczego jak kolega pisze nie można pomylić popychaczy,czyżby były różne długości jak w np. w polonezie czy fiacie 125.

GG 309772

126

Odp: Uszczelka pod głowicą

,  nie rozumie jednego dlaczego jak kolega pisze nie można pomylić popychaczy,czyżby były różne długości jak w np. w polonezie czy fiacie 125.

Też nigdy na to nie zwracałem uwagi , a ciągnikom nic się nie dzieje :hmmm:

Kto pyta jest głupcem przez pięć minut , kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie
GG 5280421  Stosując się do zasad ortografii i interpunkcji wyrażasz szacunek wobec czytających Twoje posty

127

Odp: Uszczelka pod głowicą

z tego co ja ja slyszalem to chodzi o zuzycie poszczegulnych popychaczy moga sie roznic dlugoscia i bedzie problem z ustawieniem zaworow ale moge sie mylic

[you] nie zaśmiecaj forum zanim napiszesz pomyśl[you]

128

Odp: Uszczelka pod głowicą

A czy nie po to jest regulacja zaworów :hmmm:

Kto pyta jest głupcem przez pięć minut , kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie
GG 5280421  Stosując się do zasad ortografii i interpunkcji wyrażasz szacunek wobec czytających Twoje posty

129

Odp: Uszczelka pod głowicą

Nie ma problemu z ustawieniem zaworów, tylko jest przy tym więcej kręcenia, jeśli popychacze się pozamienia i to wszystko.

tel: 605107385  czynny non stop
ZT 323 A 89`
E 512 77`
B 200/5 83`
Brakuje mi Trabanta   http://img77.imageshack.us/img77/6011/fzt303nb5.gifhttp://img519.imageshack.us/img519/7425/cccp.jpghttp://img148.imageshack.us/img148/4215/trolex.jpg

130

Odp: Uszczelka pod głowicą

tatamarty.323a napisał/a:

, tylko jest przy tym więcej kręcenia, jeśli popychacze się pozamienia i to wszystko.

rozumię że śrubami regulacyjnymi bo chyba nie silnikiem

GG 309772

131

Odp: Uszczelka pod głowicą

macherr napisał/a:
tatamarty.323a napisał/a:

, tylko jest przy tym więcej kręcenia, jeśli popychacze się pozamienia i to wszystko.

rozumię że śrubami regulacyjnymi bo chyba nie silnikiem

Dokładnie, dobrze rozumiesz :brawo:

tel: 605107385  czynny non stop
ZT 323 A 89`
E 512 77`
B 200/5 83`
Brakuje mi Trabanta   http://img77.imageshack.us/img77/6011/fzt303nb5.gifhttp://img519.imageshack.us/img519/7425/cccp.jpghttp://img148.imageshack.us/img148/4215/trolex.jpg

132

Odp: Uszczelka pod głowicą

Karlos sprawdż czy przypadkiem nie pękł ci wał (to by tłumaczyło problemy z rozruchem ) a swoją droga to chyba ostrzegałem cię przed zakupem czynnego agregatu (niejeden forszaj przy czymś takim kopyta wystawił ) :dance:

133

Odp: Uszczelka pod głowicą

no ale czy to przez agregacik padl silnik

[you] nie zaśmiecaj forum zanim napiszesz pomyśl[you]

134

Odp: Uszczelka pod głowicą

karlos napisał/a:

no ale czy to przez agregacik padl silnik

Silnik padł bo był lichy albo dlatego ,że operator miał za ciężką nogę big_smile nie ma co się rozwodzić tylko rozkręcić i sprawdzić co go boli (od tygodnia dyskutujesz a to raptem trzy godziny krecenia kluczami ) nie zrozum mnie żle nikogo nie chcę urazić ale czasem zamiast gdybać trzeba się po prostu wziąć do pracy. Pozdrawiam

135

Odp: Uszczelka pod głowicą

mirasku ale czasem trzeba tydzien pogdybac popytac i pomyslec aby potem przez te trzy godziny niczego innego nie zepsuc nie kazdy jest mechanikiem i nie wszyscy maja czas czesto sa inne wazniejsze sprawy lub tez bardziej dochodowe bo aby wyremontowac silnik to potrzeba czesci na ktore trzeba zarobic itp. itd. pozdro


no i rozbebeszylem gnoja jednak panewka a nie pierscienie mialem wszystki dobre mialem bo przy zakladaniu pekl mi jeden zgarniajacy ale jutro mysle ze skrece reszte i powinno byc juz ok
a tak na marginesie to czy mogli byscie sie ustosunkowac do wypowiedzi mirasa

Miras1232 napisał/a:

swoją droga to chyba ostrzegałem cię przed zakupem czynnego agregatu (niejeden forszaj przy czymś takim kopyta wystawił ) :dance:

bo jesli ta maszynka jest za duza to sprzedam ja i kupie mniejsza 2,5 jeszcze przed jesiennymi siewami zanim znowu sie cos rozleci

[you] nie zaśmiecaj forum zanim napiszesz pomyśl[you]

136

Odp: Uszczelka pod głowicą

To ja odkupie :dance:

Kto pyta jest głupcem przez pięć minut , kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie
GG 5280421  Stosując się do zasad ortografii i interpunkcji wyrażasz szacunek wobec czytających Twoje posty

137

Odp: Uszczelka pod głowicą

po konsultacjach z najlepszymi mechanikami w ukladzie warszawskim oraz po naradzie domowej zapadla decyzja ze remont silnika jako ze trzeba szlifowac wal dokonczy mechanik i tyle wyszlo z mojego majsterkowania ale cos tam wiecej juz wiem

[you] nie zaśmiecaj forum zanim napiszesz pomyśl[you]

138

Odp: Uszczelka pod głowicą

No to przyczynę stukania już znasz , a co z dymieniem ze skrzynki korbowej?

Kto pyta jest głupcem przez pięć minut , kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie
GG 5280421  Stosując się do zasad ortografii i interpunkcji wyrażasz szacunek wobec czytających Twoje posty

139

Odp: Uszczelka pod głowicą

remont to remont przy szlifowaniu wału i takich objawach wymiana tłoków i tuleji to chyba standard przynajmniej u mnie

GG 309772

140

Odp: Uszczelka pod głowicą

Tymbardziej że koszt wzrośnie tylko o 700zł , a spokoju na parę lat

Kto pyta jest głupcem przez pięć minut , kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie
GG 5280421  Stosując się do zasad ortografii i interpunkcji wyrażasz szacunek wobec czytających Twoje posty