Odp: Woda w Oleju
Tłumnik raczej odpada.Widać za to jakby ktoś je wcześniej (spawał)-coś w tym rodzaju i w tym miejscu puścilo
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Woda w Oleju
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Tłumnik raczej odpada.Widać za to jakby ktoś je wcześniej (spawał)-coś w tym rodzaju i w tym miejscu puścilo
Czyli pęknięcie raczej na własne życzenie jakiegoś tam poprzedniego właściciela.
Witam!
No i rozłożyliśmy z mechanikiem cały silnik i jednak przyczyną były te nieszczęsne gumki na tulejach (woda przeciekała do miski z pod jednej tulei). Kupiłem zestaw uszczelek i przy okazji wymienię pierścionki, będzie Forszaj śmigał bez zarzutu.
Dzięki wielkie za pomoc w znalezieniu przyczyny.:walka:
A bloczki były mocno zakamieniałe? Przy wkładaniu tulei uważajcie żeby się Wam te gumki nie poskręcały i jeszcze dobrze ustawcie tuleje w bloczkach.
Witam wszystkich,chciałem zapytac a skad sie moze brac olej w wodzie(w chłodnicy).Czy ten olej przedostaje sie do wody poprzez chłodnicę oleju,czy jakims innym dziwnym sposobem??Umnie chłodnica oleju jest na zewnatrz miski-prostokatny kolektor
Jak jeździsz na wodzie to możliwe, że zamarzła ci i coś rozwaliła. Albo wymiennik ciepła woda-olej, albo głowicę lub uszczelka pod głowicą.
Mi też szedł olej do wody i miałem popękane głowice pomiędzy zaworami i wymiennik ciepła miał dziure.Wymieniłem głowice i wymiennik i po kłopocie.
Jest jeszcze jedna możliwość. Woda do oleju może się dostawać przez uszczelnienia tulei, takie gumki na dole w półbloczkach. Ja tak miałem w kombajnie po tym jak się lekko podgotował, Ale sprawdzał bym to na samym końcu boi trzeba wszystko rozbebeszyć
Tylko woda do oleju, a olej do wody to nie jest to samo
a no tak, chyba mam jakieś problemy z czytaniem ze zrozumieniem Sorry za robienie zamętu
Dobrze piszesz jeśli chodzi o tytuł wątku, ale tak się złożyło, że teraz rozprawiamy o odwrotnym przypadku
Mi też szedł olej do wody i miałem popękane głowice pomiędzy zaworami i wymiennik ciepła miał dziure.Wymieniłem głowice i wymiennik i po kłopocie.
A da sie ten wymiennik jakos sprawdzic??Bo jesli to on to musi to byc jakas niewielka dziurka bo inaczej to moment i oleju by nie było.Jeszcze ta głowica mnie zastanawia,przegrzania zadnego nie było.Uszczelka według mnie to mało prawdopodobna przyczyna
Wymiennik jest rozbieralny, wyciąg, rozkręć, umyj i sprawdź.
Zrób tak jak pisze Dario w moim przypadku dziura była malutka kupiłem drugi w Postolicach i po kłopocie.
mpierzak92, a czy powodem wymiany głowic u Ciebie było tylko to pęknięcie między zaworami?
misiek07221, masz wymiennik na zewnątrz silnika, więc na 99% to on właśnie przepuszcza olej do wody. Może najpierw sprawdź go bez rozbierania. W część wodną wlej wody, może nawet gorącej, a w część olejową wpuść powietrze pod ciśnieniem i zobacz czy bąbelki się wydostają. Tylko postaw go odpowiednio. Jak rozbierzesz wymiennik to możesz mieć problem z uszczelkami do niego.
Ja jak kupiłem mojego 303 to silnik był do remontu i właśnie olej szedł do wody ciężko palił i na dzień orki 10l oleju to było mało , po rozebraniu silnika ojciec stwierdził że głowice wymieni, zostały też wymienione tuleje, tłoki, pierścienie,1 korbowód,wtryski i wymiennik.
Pęknięcie głowicy między zaworami (ale tylko tam) nie jest groźne, można powiedzieć, że jest normalne w tych silnikach i z tego powodu wcale nie trzeba wymieniać głowic.
Witam wszystkich forumowiczow. Mam taki problem j/w w temacie. Dostala sie woda do oleju, i powstalo cos bardzo podobnego do kisielu. Kupilem juz uszczelke pod glowice i uszczelki pod dekle gorne. I jeszcze spotkala mnie dziwna rzecz, bo jadac po polu z agregatem jak by mi sie zapowietrzyl uklad hydrauliczny, i przestalo chodzic wspomaganie. Odkrecilem waz ponizej chlodnicy i na chwile zrobilem rozruch, zakrecilem i powrocilo wspomaganie. Wrocilem na pole i znowu sie zapowietrzylo wspomaganie i na dotatek tego, nie moglem upuscic z tylu belki, nie dziala w ogóle belka. Podejrzewam ze mozliwe jest brak oleju hydro ? Jeszcze tylko dodam ze sprzeglo zaczelo bardzo ciezko chodzic. Mozecie powiedziec swoje opinie, co o tym myslicie, i czy wymiana uszczelki pod glowica jest skomplikowana, bo nie wiem czy sie brac za to w ogóle. Dzieki za jakie kolwiek odpowiedzi. Pozdrawiam
Wymiana uszczelki to się odbywa jak w każdym innym silniku ale dla niektórych jest to skomplikowana operacja co do tego oleju to należało by sprawdzic czy w ogóle jest bo pewnie jest sucho jak na pustyni.
Podejrzewam ze mozliwe jest brak oleju hydro ?
To jeszcze sprawdz poziom paliwa w zbiorniku ,żebyś z buta do domu nie wracał z tego swojego pola.
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Woda w Oleju
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo