Odp: SW 400 Leyland do ZT323
http://www.youtube.com/watch?v=I6Sc-XNJMsk
Wiem,ze to nie jest Ifa,na ZT303 jest Tatra a na ZT300 nie jest Tatra,asi Deutz:nie_wiem:
zgadza sie :beer:
![big_smile](https://forum-fortschritt.pl/img/smilies/big_smile.png)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » SW 400 Leyland do ZT323
Strony Poprzednia 1 … 8 9 10 11 12 … 52 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
http://www.youtube.com/watch?v=I6Sc-XNJMsk
Wiem,ze to nie jest Ifa,na ZT303 jest Tatra a na ZT300 nie jest Tatra,asi Deutz:nie_wiem:
zgadza sie :beer:
a po co stosować silnik leylanda skoro silnik ify wykręca podobną moc części nie najdroższe a i remont możesz zrobić samemu. Jedyne co przemawia za sw to lepsza kultura pracy no chociaż tu bym się kłócił
4 cyl. a 6 cyl. lepiej się wkręca inne wykorbienie równiej pracuje.
ladna przerobka:
OMFG!!! co to za silnik?
To jest silnik z T150,sa produkowane i s turbo.
Widać, że ta przeróbka doprowadziła ciągnik w krzaki. Ruski złom wkładać do Fortschritta to ktoś musiał mocno przedtem popić
Witam wszystkich :-) Szukam kogoś z województwa Lubelskiego ewentualnie Opolskiego kto ma zamontowany SW 400 w Forsztaju chciałbym rzucić okiem na taką przeróbke
Jeżeli przekładasz to chociaż z turbem a nie zwykłego leylanda, słabszy od Forsza pewnie
Jeżeli przekładasz to chociaż z turbem a nie zwykłego leylanda, słabszy od Forsza pewnie
Mam już w domu sw 400 turbo tylko nie mam u kogo podpatrzeć jak dobrze go zamontować
Mariusz zadzwon do tego gośćia z ogłoszenia sprzedaje 303 z leylandem wszystkiegosie dowiesz
Witam wszystkich po dziesięciu latach użytkowania zt 323A z oryginalnym silnikiem zdecydowalem się na wymianę na 6ct107,morze mi ktoś doradzi jak połączyć silnik ze skrzynią biegów,ktoś pisał że połowę sprzęgła gumowego przykręcić do koła zamachowego i nawet śruby pasują. Ja mam silnik z Autosana i ta guma nie pasuje ani rozstawem śrub ani średnicą tejże gumy, koło od bizona wykluczam bo ledwo się mieści w ramie nie mówiąc o obudowie. Za poradę z góry dziękuję
Witam.
Panowie nie wiem czy pisze w dobrym wątku ale poszedł mi simering na wale u fortschritta i mam problem z odkreceniem koła pasowego.
nie wiem jak to odkrecic poniewaz nie ma tam nic na klucz.
prosze o szybką odpowedz
Ja to robilem prostym sposobem mlotkiem i przecinakiem.
Młotek i przecinak czyli ruskie narzędzia.
Przecinak - skuteczny środek, tylko nie może być za ostry
Masz racje zapomnialem tego dopisac.
jest tam śruba z łbem 6 kątnym tylko trzeba mieć bardzo dużą nasadkę ostatnio to odkręcałem i trzeba dobrze dokręcić bo inaczej rowek na klina się wyrobi na kole albo klina zetnie
Tomcio nie twierdzę że przecinak to idealny środek a tej nakrętki nie odkręca się co dziennie ani 2 razy do roku tylko ...... raz na 10- 20 lat czyli 2 razy w życiu silnika....
No i zmierzam do tego że nie wiem co ty piszesz o tym klinie.... Zazwyczaj wystarczają 2 "ciosy" Często jest tak że trzeba przecinakiem bo klucza pneumatycznego nie ma, albo nie daje rady ( klucz) albo okazuje się że za koło zamachowe nie ma czym złapać i jak, a nie pomaga to że pojazd jest na biegu i ma wciśnięty hamulec...
jak ty krzysiek dokręcasz śruby majzlem i młotkiem to wspułczuje tym maszynom bo teraz jest taki dostęp do kluczy że majzel i młotek to jest era kamienia łupanego jak cię nie stać na klucze to sobie takich maszyn nie kupuj bo u nas jak widzą że do śruby podchodzisz w taki sposób to ludzie mówią że jest mechanik paprok a nie fachowiec
Strony Poprzednia 1 … 8 9 10 11 12 … 52 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » SW 400 Leyland do ZT323
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo