Odp: Układ kierowniczy
Panowie gdzie ją podłączyc , w którym miejscu?
Czy możecie wstawic jakieś zdjęcie ?.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Układ jezdny » Układ kierowniczy
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 … 13 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Panowie gdzie ją podłączyc , w którym miejscu?
Czy możecie wstawic jakieś zdjęcie ?.
Pompę do układu kierowniczego masz przed silnikiem pod chłodnicą wody, grubszym wężem zasysa ona olej ze zbiornika, poprzez filtr, a cieńszym wężem tłoczy olej do orbitrolu. Manometr masz podłączyć na tym cieńszym wężu, masz się wpiąć trójnikiem. możesz zrobić to przy pompie lub przy orbitrolu w kabinie. Zobacz, która rurka leci od pompy do orbiotrola i w nią się wepnij. Chociaż jak masz aż taki z tym kłopot to znajdź w okolicy kogoś mającego pojęcie o hydraulice.
dzieki teraz dam już rade
dodam tak od siebie ze jak da sie skrecac w ktoras strone a w przeciwna juz nie to mozna przestawic w orbitrolu o jeden zabek taka duza "zebatke" a wiem to od goscia z ddr ;d i jezdzil 303 kilkadziesiat lat i zna je jak wlasna kieszen ale niestety nei mam go na codzien tylko raz w roku na 2 dni:(. a przydal by sie oj przydal.
Nie rozumiem jak można skręcać w jedną stronę a w drugą już nie.
Cuda ze skręcaniem mogą się dziać tylko wtedy jak ktoś wsadzi swoje "zdolne" łapska w orbitrol i źle go poskłada.
Witam przepraszam że nieodpisywałem ale komputer mi sie zepsuł a potem troche nie miałem czasu . Były 2 powody pierwszy to miałem bługarską pompe i na końcu wałka odkręciła sie nakretka i ta tulejka spadła co spowodowało że pompa nie kręciła . Druga sprawą był walnięty simernig na wałku od pompy i ciągle ciekło [simering jest nietypowego rozmiaru i nigdzie takiego nie mieli] wiec kupiłem nową na wielowypuście poskładałem i jest OK
Mam okazję kupić orbitrol od 303 w związku z tym mam pytanie czy będzie pasował do 323 bez przerabiania hydrauliki ? Przy 323 jest kostka przy orbitrolu a przy 303 jej nie ma i nie wiem czy będzie działał czy trzeba zakładać jakieś zawory czy coś innego.
Ja bym nie kupował.
Tomek, orbitrol, to orbitrol i tyle. Można dać dla pewności zawór przelewowy. Pompy mają takie same, siłowniki takie same i co tu więcej chcieć.
W 303 są wej-wyjścia w innych miejscach i co zaoszczędzi na orbitrolrze to straci na złączkach żeby go podłączyć.
złączki bym miał ale chodzi o sam fakt czy da się założyć czy trzeba coś przerabiać
Powiem tak jak dorabianie złączek nie stanowi dla ciebie żadnego kłopotu to gdyby coś nie pasowa w mocowaniu i frezie to spokojnie dasz sobie radę.
a może któryś z kolegów ma skan serwomechanizmu ZT300 katalogu
Katalog jest na forum ściągnij i zobacz
Witam.koledzy potrzebuję pomocy w Fortschricie 323 nie można skręcić kół za cholerę.Wymieniony orbitrol na nowy pompa zregenerowana i nadal nic.Macie jakieś pomysły? bo ja już nie wiem co mu dolega
Zapytaj Bartosza 955.
mi poszedł zawór ciśnienia i to była główna przyczyna a druga sprawa to morze poszła pompa oleju a jak chodzi sprzęgło działa wspomaganie czy nie ostatecznie mogły pójść manszety na siłowniku skrętu.
sprzęgło chodzi a pompa jest założona po regeneracji.mozesz mi powiedzieć gdzie jest ten zawór?
nad zbiornikiem oleju idą do niego 3 rurki dwie na klucz 27 a jedna na 14 przykręcony jest do ramy nie odkręcaj go tylko weź klucz chyba 32 i odkręć od przodu dużą sześciokątna nakrętkę i wykręć to później wkręć to co wykręciłeś w imadło i wykręć tą zaślepkę co ma nacięcia na jedną pozycje klucza ze środka wyjdzie ci sprężyna i grzybek potem weź imbus i wykręć ze środka nakrętkę jak odkręcisz od tyłu tego wrzeciona jest sitko pchaj w nie czymś aż wszystkie tłoczki wyjdą patrz na kolejność tam jest też sprężyna i tłoczek z o ringiem możliwe ze sprężyna padła albo coś ci tam podeszła jak by coś to pisz lub dzwon 600 690 989
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 … 13 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Układ jezdny » Układ kierowniczy
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo