Odp: Regulacia sprzęgła
no wiec gratulacje
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Sprzęgło , WOM , ULS » Regulacia sprzęgła
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
no wiec gratulacje
Cierpliwość i konsekwencja kilo brudu w oczach daje najlepsze efektu karlosku ucz się od mistrza :smiley: :dance: :brawo:
ucze ucze i glupi umre ale tak niedawno chciales forszajka zlomowac
dziwna sprawa. przestawiłem te łapki znów trochę bliżej łożyska (tak zeby się lekko obracało). po odpaleniu ciagnika wszystko ok (pierwszy stopien rozłącza biegi, ale jak juz powietrza natłoczy i zacznie II stopien działać, to sie wszystko pierdzieli - I stopien juz nie rozłacza, tylko trzeba wcianąc pedał mocenej aż drugi się załączy..
Żółw nie jest włączony. przynajmniej nie przyciskiem. W ogole to jest jakies dziwne. jak wcisnę przycisk preseleksci żówłwia to nic sie nie dzieje, nie zapala się kontrolka, nie psyczy powietrze.. a po wsisnieciu zółwia ciagnik staje. Natomiast jesli nie wlacze preselekcji tylko od razu przycisk zolwia to nic sie nie dzieje.
Panowie, prośba: napiszcie mi krok po kroku jak wyregulować II stopień. Wiem już czym kręcić, ale nie wiem jak. Chodzi o to ze trzeba przy preselekcyjnie wybranym zółwiu... ale jak? napompować powietrza, odpalić zółwia, zadmuchnąć silnik i regulować? czy tak? tylko tak łopatologicznie, dla laika poproszę
W tym wątku dokładnie opisałem co i na jaki wymiar regulowałem cofnij się trochę wcześniej.
Wim co, wim jaki wymiar... ale czy "regulacje na wlaczonym zółwiu" mam przeprowadzić tak jak napisałem?? czyli: napompować powietrza, odpalić zółwia, zadmuchnąć silnik i regulować? czy tak?
jakiś taki nikumaty jestem
a dla czego na włączonym żółwiu? Czy w 323 jest inne sprzęgło niż w 303?
W 323 ustawia się (na włączonym żółwiu) 0,5-0,8 mm luzu pomiędzy śrubą reg. a dociskiem .Dopuszczalna różnica na poszczególnych (trzech) śróbach to 0,1mm.(oczywiście reguluje się przez okienko)
chociażby dlatego ze tak napisał Miras..
I w instrukcji tak samo jest napisane..
Piotruś, czy Ty regulowałeś tak normalnie, bez włączania żółwia? i wtedy ustawiłeś 1mm??
Miras,zadje się ze Ty sie tym bawiłeś... podpowiedz jak wyregulować II stopień (i żółwia przy okazji)
Jeśli w.w. sposoby regulacji przynosza słabe efekty sprawdziłbym wspomaganie (jeśli gubi ciśnienie w czasie wciśnięcia sprzegła może ci nie wyciskać wystarczajaco lub popuszczać i wszystkie regulacje są do kitu ) u mnie lekkie ciagnięcie sprzęgła na wciśniętym pedale ustąpiło dopiero po wymianie pompy wspomagania . No i odpowietrzanie pomp (ważne -najpierw dolna wysprzęglajaca potem głowna ) U mnie żółw nie działa jak należy (czsem pod obciążeniem jak próbowałem to zaczynał terkotać i nie ciągnał , czeka mnie rozebranie skrzyni bo mam walniety Wom wiec dopiero wtedy chciałem zajrzeć do żółwia ale to dopiero po zakończeniu prac jesiennych )
Piotruś, czy Ty regulowałeś tak normalnie, bez włączania żółwia? i wtedy ustawiłeś 1mm??
Bez włączania
ile może kosztować pompa wspomagania?
Od 300- 500 zł
Próbowałem się pobawic w ustawienie II stopnia sprzegła i cos mi nie idzie, nie wiem jak nie ustawie i tak nie działa. Zerwało mi śrubę z łapki, wymieniłem dałem zwykła 8.8 tylko nie wiem czy łepek tej śruby nie ma byc tak dziwnie zatoczony czy moze byc zwykły ? no i jeszcze jedno od momentu gdy zaczełm grzebac w regulacji dzieje sie takie cos ze jak wcisnę pedał sprzęgła i trzymam wcisniety to po chwili jakby powietrze wypychało pedał z powrotem do góry i puszczało (jak sie trzyma wcisniety pedał to tak jakby pulsuje) - dlaczego tak sie dzieje ? / Juz działa sprzęgło wyregulowane pulsowanie tez ustało, mam wrazenie ze pedał działa odrobinke Cięzej, ale jest ok. potrzebuje teraz tylko ta zapadke na pedał i bedzie wszystko super. A w moim 303-D II stopień nie rozłacza pompy wspomagania, jest potrzebny tylko do pompy hydraulicznej, WOM i ULS.
co może być problem że sprzęgło na zimnym rozłącza idealnie i chodzi lekko... jak dam go w pole to musze z 3-6 razy wcisnąć do końca zanim rozłączy.. czasem wogóle się nie da... chodzi minimalnie ciężej niż na zimnym ale nie rozlącza .... ten filtr i dysze co sławek mówił wyczyściłem... ;/
a pompka pompuje płyn do siłownika sprzegła?? moze ci pompka umarła i nie pompuje dlatego niewysprzegla albo pompka działa ale siłowniczek padł
Myślę Maxi, że nadal ze wspomaganiem olejowym coś jest nie tak. W czasie pracy rozgrzewa się olej. Płyn hamulcowy w sprzęgle raczej się nie zgrzewa, może trochę w pompie od ciepłego oleju.
Ale jeśli wspomaganie kierownicy chodzi tak samo niezależnie czy zimny czy ciężko pracuje to chyba nie wina pompy?
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Sprzęgło , WOM , ULS » Regulacia sprzęgła
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo