System spalania M w tych silnikach już z samej swojej natury jest systemem wielopaliwowym, więc po co wyważać już otwarte drzwi, skoro tu wszystko mieli dosłownie na tacy podane. W Schonebeck'u mieli odpowiednie pod tym względem zaplecze, zapasy, wiedzę i doświadczenie z silnikami Ify więc po co mieliby pchać się w coś nowego, skoro wystarczyło tylko lekko zmodernizować to, czym prędzej się zajmowali, tym bardziej, że wszystkie części do nich dalej są produkowane i wcale nie zanosi się na to, żeby prędko się to skończyło. Swoją drogą pamiętam jak w tych zakładach z 'galerii' szlifowałem początki swojego niemieckiego. Może to i stara konstrukcja, ale sam Dario wiesz, że jest to bardzo dobra konstrukcja i dlaczego nie wykorzystać jej zalet i potencjału? Z tego co widać, to z tymi zmodernizowanymi silnikami istnieją na rynku i mają się całkiem nieźle, co tylko oznacza, że było to dobre posunięcie. Tym bardziej, że jakby nie patrzeć, rynek niemiecki jest rynkiem bardzo wymagającym. Może by tak jeszcze małą domieszkę LPG im tam zaserwować...? Zresztą, jak wszytko się uda, to ten silnik jeszcze nie jednego na świecie zaskoczy i to może już w przyszłym roku. Żeby nie zapeszać, to nic więcej nie powiem, ale już teraz się pochwalę, że mamy osobisty wkład w to przedsięwzięcie.
www.ifa-serwis.pl - warsztat, szlifiernia, pompy wtryskowe, wtryskiwacze i mycie w myjkach ultradźwiękowych.
www.rajstop.pl - Raj dla stóp
Najtańszy i najlepszy sklep w sieci - hurt i detal
Zamiast PW proszę napisać maila - szybciej dochodzi i jest pewniejszy.
Piszę poprawnie po polsku.