Strony Poprzednia 1 … 15 16 17 18 19 … 70 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » turbo doladowanie
Strony Poprzednia 1 … 15 16 17 18 19 … 70 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
polecam silnik nie jest zamulony ani nie trzęsie, bardzo dynamiczny wczoraj w orce na terenie gdzie stała woda i ciągnik siadał bieg 2-3 to nie czół ze ma jakiś opór, turbina o wiele lepsza od liazowskiej zamontowałem zegar do mierzenia ciśnienia doładowania tylko jeszcze muszę podłączyć wężyk i zobaczymy co pokarze. przerobiłem wspomaganie ale to w innym dziale powiem krótko pompa zdechła sprzegiełko też gumy też. Pompę miałem 16 polską lewą tamta była ruska 10, zamontowałem ją pod chłodnicą oleju tuz przy serwie dorabiając mocowanie a napęd połączyłem wałkiem kardana z układu kierowniczego ze skody Felicji, jak zrobię foty to wstawię w odpowiednim dziale
Powiem wam szczerze że byłem przeciwnikiem turbo w tych silnikach ale jak zobaczyłem ten silnik od kombajnu i on ma 190km to byłem w szoku.Teraz myślę że to może i dobre i silniczki będą lepiej sobie radzić w polu.
w polu na pewno i w transporcie również jadąc ostatnio z 2 przyczepami hl 8011 nie musiałem redukować na zakrętach idzie z niskich obrotów miałem na nich ok 15 ton + waga przyczep. a od obrotów 1200- 1400 słychać świst jak w zetorze i ciągnik o wiele lepiej wkręca się na obroty mimo obciążenia jeśli chodzi o turbinę z zetora 16145 ma te same mocowania co sw 400 tylko ze bardziej doładowuje wujaszek pracuje w PKS i mówił ze jak nie mieli oryginałów to zakładali od zetora a autobus chodził jeszcze lepiej
Turbo z silnika SW400 założone już przetestowane w transporcie jak na razie przyrost na pewno jest jaki nie mam pojęcia ale silnik bardziej elastyczny.
http://img7.imageshack.us/img7/6877/77323658.th.jpg
http://img823.imageshack.us/img823/7566/34389781.th.jpg
Robota brata czesia303 wstawiam bo skończył mi udało się zrobić foty.
Ile barów ładuje to turbo z SW400???
Powiem wam szczerze że byłem przeciwnikiem turbo w tych silnikach ale jak zobaczyłem ten silnik od kombajnu i on ma 190km to byłem w szoku.Teraz myślę że to może i dobre i silniczki będą lepiej sobie radzić w polu.
Co to był za silnik w tym kombajnu 190km,masz zdjęcia ?
tomek1974 napisał/a:Powiem wam szczerze że byłem przeciwnikiem turbo w tych silnikach ale jak zobaczyłem ten silnik od kombajnu i on ma 190km to byłem w szoku.Teraz myślę że to może i dobre i silniczki będą lepiej sobie radzić w polu.
Co to był za silnik w tym kombajnu 190km,masz zdjęcia ?
http://fortschritt.p2a.pl/viewtopic.php?id=2077
poczytaj tu masz wszystko opisane
Czesio a dawkę paliwa zmieniałeś?
pompę ustawioną mam na 120 km i przyspieszacz zapłonu od ify wszystko robione w Grudziądzu u kolegi Piotra
WOW! i ani Piotr ani Ty ani mru mru ?:)
wygląda czadowo, piękna robota, może głupie pytanie co to jest przyspieszacz zapłonu jak to działa i jak wygląda?
fenol tak to wygląda http://allegro.pl/pompa-paliwowa-ifa-i1454797768.html
to jest to okrągłe zamiast sprzęgła kłowego, działa to na zasadzie im większe obroty to zapłon się przyspiesza. nie wiem jak będzie z żywotnością silnika ale na razie jest ok. Silnik w czasie jazdy nawet na pusto jak dam bieg 3-3 od dołu nie zamula jak bez turbo. tylko zamula do ok 1200- 1300 obrotów a później dostaje bardzo silnego kopa wkręca się na obroty jak by miał 6 cylindrów. polecam dla tych co nie lubią wibracji tego silnika chodzi równo nawet nie zadrży.
Fajny patent a do wibracji jestem przyzwyczajony bo mam mtz-a jak bym na udarze orał !!!!
Fenol, Czesio cały czas go testuje więc jeszcze za szybko na opisywanie. Szkoda, że tak daleko od siebie mieszkamy, bo można by się jeszcze z tą pompą pobawić, a tak trzeba było to zrobić raz i mieć nadzieję, że wszystko będzie O.K.
fenol tak to wygląda http://allegro.pl/pompa-paliwowa-ifa-i1454797768.html
Uwaga, przyspieszacz jest dobry ale reszta nie jest odpowiednia do traktora.
O pompie v ZT sie już tutaj napisało wiele.
W swoim traktorze mam pump e z Ifa ADK 70, ma też przyspieszacz zapłonu, ale inny regulator prędkośći niż Ifa W50.
Ifa ADK 70, Ciagniki ZT i kombajny E512-514 mają regulator wydajnośći, ciężarowki Ifa 50 mają na pompie regulator ograniczenia, nie jest dobry dla ciągników.
Pompa z IFA ADK 70, jest dobry wybór dla ZT. Jestem bardzo z niego zadowolony. :):)
http://www.youtube.com/watch?v=c-ifUK58cmQ
Pięknie chodzi tylko to jest 6 garowy ale ten dzwięk super
Czesio303 i co z tymi filmikami z praca silnika z turbo w Twoim Fortschritt-cie ? czekam z niecierpliwością
turbo chodzi jak pszczółka świst i dynamika, ale nie mam jak nakręcić filmu znaczy niema kto jutro albo we środę będę uprawiał pod kukurydze może wtedy się uda.
witam Czesio dawaj jakieś filmiki naprawdę mnie to zainteresowało trochę mamy daleko ale jak będę miał trochę czasu to na pewno do ciebie przyjadę a i jeszcze jaki koszt tego ile cie to wyszło
Strony Poprzednia 1 … 15 16 17 18 19 … 70 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » turbo doladowanie
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo