Odp: Uszczelka pod głowicą
Po pierwszym szlifie i już szrot ??? Pachnie mi to naciąganiem . Sprowadż innego mechanika i nic nie mów o tym co powiedział pierwszy -będziesz miał porównanie
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Uszczelka pod głowicą
Strony Poprzednia 1 … 7 8 9 10 11 … 26 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Po pierwszym szlifie i już szrot ??? Pachnie mi to naciąganiem . Sprowadż innego mechanika i nic nie mów o tym co powiedział pierwszy -będziesz miał porównanie
popieram zmiane mechanika
niestety juz za pozna bo zabral silnik do warsztatu ale wszystkie czesci ktore wymieni ma mi oddac facet jest taki ze jak cos jest troche zuzyte to to wymienia ale moze to i lepiej zaplace teraz wiecej ale za to mam spokuj ma dlugi dlugi czas ma go rozebrac w przeciagu dwoch tygodni bo ma juz inne porozbierane i musi pokonczyc to co zaczal a jak rozbebeszy to mam do niego jechac i zobaczyc co jest zepsute i wtedy powie mi ile to kosztowac bedzie a moze ktos z was kto sie zna ma ochote sie ze mna przejechac
no nie bede wiedzial co mi oddal ani co wsadzil ale trzeba troszke ufac ludziom wiem ze to blad ale ja juz taki jestem a gwarancji daje rok
nie trzeba ufać ludziom, wielokrotnie się o tym przekonałem... karlos, uważaj na siebie!
prowadzi firme ktora zajmuje sie naprawami tylko maszyn z tymi silnikami wiec musi dbac o renome sa goscie ktorzy sa drodzy i nic nie potrafia ale sa i tacy ktorzy sa dobrzy ale cenia swoja prace mam nadzieje ze ten czlowiek zalicza sie do drugiej grupy w koncu musi dbac o renome
no i silnicze naprawiony lub prawie wymieniony procz bloku i glowic wszystko nowe zaplacilem kupe forsy ale wszystko chodzi jak nalezy i jest ok
30 lit. ropy spalil juz u mechanika na hamowni a i ja go na razie katowac nie bede
nie wypowiem sie bo sie nie znam
aby dobrze sie dotarł to musi pracowac na połowie mocy a nie pyrkac cały dzien na podwórku
przez ile czasu
jezeli chodził na hamowni to ok 50 mtg na połowie mocy
no podobno pracowal na hamowni ale nie wiem jak dlugo pewnie nie zazbyt spalil 30 l ropki na wolnych obrotach
do dotarcia silnika :
30 h -do 25% mocy znamionowej potem
40h-do 50 % mocy potem
30 h-do 75% mocy potem ile ma pod pedałem
aha 1 bronki
2 podorywka
3 srednia orka nigdy na podworku
a czy z przyczepka moze poginac
karlos, ile ostatecznie wyniósł Cie ten remont? i co konkretnie było zrobione/wymienione (pisałeś gdzieś tam ze połowę silnika musiałeś wymienić..)?
trafia mi sie tani 323, ale pewnie bedzie wymagał remontu.. zastanawiam sie czy to mi się bedzie opłacać..
I kolejne pytanie do wszystkich.. zadbany i niekatowany silnik w 323 to ile powinien od nowosci bez remontu wytrzymać?? 5000mtg? 6000mtg.. czy ile?? Ogromna większość Forszajków 323 na polskim rynku jest po remoncie silnika albo pilnie go wymaga.. a przebiegi (wg liczników) to nają od 4000 do 9000mtg
panowie a ja mam poobny problem tylko ze mi jeszcze wypierdla olej z weża i bagnetu z duza ilocia oleju
Strony Poprzednia 1 … 7 8 9 10 11 … 26 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Uszczelka pod głowicą
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo