Odp: regulacja zapłonu
Aż strach się odezwać, ilu zainteresowanych - tyle metod i co następna to pewnie lepsza, ale zaryzykuję.
Jak masz pompę wtryskową i wtryski zrobione i przed regeneracją były niezłe, ogólny stan silnika dobry, temperatura otoczenia plusowa, ciśnienie sprężania, układy zasilania, oddychania, wydalania, rozrusznik, baterie dobre, itp itd - po zmianie punktu wtrysku wielkich różnic nie będzie. Będzie różnica w odpalaniu na mrozie, w zużyciu paliwa, odczuwalnej mocy. Chyba, że pompa wtryskowa i (lub) wtryski miałeś padnięte - nawet bez ustawiania początku wtrysku objawy będą pozytywne. Chcąc się dowiedzieć czy miałeś dobrze ustawiony początek wtrysku, trzeba było założyć pompę w ten sam sposób co przed demontażem (jak by Ci się udało dobrze poznaczyć), odpalić, jakiś czas popracować i dopiero poprawić początek wtrysku, wtedy dopiero miałbyś porównanie.
Jak jesteś na etapie regulacji lub świeżo po, proponuję metodę PiotraK, po co jeszcze raz Amerykę odkrywać.