Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Zrób to sam » Odświeżenie naszych podczciwych C-360
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Super zrobiłes :brawo: zazdroszcze moje dwie sześdziesiątki również,im tez przydałby się remoncik, masz plusa za dbałośc o sprzęt :beer:
i odemnie plusik sam mussze zadbac o inne maszynki wszak nie samym fortschrittem czlek zyje
mojej 60-tcę też by się przydał remont a pochwalił byś się ile około kosztowała Cię "karoseria"+malowanie?
a jak tylko umyję mojego ciapka i będzie lśnił:)
A moje 60-tki będą wyglądały TAKKK
mojej 60-tcę też by się przydał remont a pochwalił byś się ile około kosztowała Cię "karoseria"+malowanie?
Kabina i maska 2800zł a siedzenie dostałem gratis!!!!(gąbka z poszyciem) wszystko jeszcze po starej cenie :smiley: koszt wewnętrznego przeglądu wyniósł mnie 1200zł(2cylinderki hamulcowe cała nowa elektryka akumulator-jak widzieliście 1 dwunastka. dwa tryby od zwolnicy i do tego pokrywa od zwolnicy ta od dołu,bo zacząłem podnosić ciągnik podstawiając podnośnik pod tą pokrywę i niestety pękła :stu: wymieniłem oczywiście simering i łożysko między skrzynią a silnikiem i jeszcze parę innych pierdół ) Farbę kupił szeryf tak więc niepytałem ile zapłacił za nią.Jak chcesz to mogę się dowiedzieć.
ale kabina z błotnikami bo w mojej okolicy z błotnikami kosztuje prawie chyba cos ponad 3.5tys
Kabina już posiadała błotniki przytwierdzone do niej. Jeśli jesteś zainteresowany kupnem zadzwonię do szwagra i zapytam czy nie mógł by załatwić jeszcze jednego kmpl. w tej samej cenie.W środku posiada pseudo tapicerke lusterka zewnętrzne wycieraczkę oraz spryskiwacz(za te elementy niektóży dilerzy sobie krzyczą osobno :satan:
narazie wymieniał nie będe musze oponki zmienić a przynajmiej jedna narazie bo może wyciągnąć kopyta niedługo, ale tak kabina to tanio, tanio musze się nad tym zastanowić :hmmm:
Może nie do końca ursus 360 lecz nie chciałem zakładać nowego wątku. Posiadam 335. Ostatnio robiłem uszczelniacze na siłowniku. Robiłem ponieważ podnosił tylko na bardzo wysokich obrotach <pompa jest nowa> na średnich i niskich opada, a po wciśnięciu sprzęgła dosłownie spadał w dół. Po tej mojej "naprawie" nie widać żadnego efektu. Co to może być?
U335 to chyba 330 w wersji eksportowej ?
Jak wciskasz sprzęgło to rozłączasz napęd pompy od podnośnika, coś ze sterowaniem podnośnika raczej masz.
U335 to chyba 330 w wersji eksportowej ?
Tak to wersja eksportowa
Jak wciskasz sprzęgło to rozłączasz napęd pompy od podnośnika, coś ze sterowaniem podnośnika raczej masz.
Czyli tak jakby rozdzielacz padł i nie trzyma?
pada rozdzielacz<chyba na podobe jak w c 360 jest sterowanie>
Jakiś zawór zwrotny powinien być, który powinien blokować, ale czy jest przy pompie, czy przy rozdzielaczu to Ci nie powiem.
Teoretycznie są dwa zawory jeden <nie pamiętam nazwy> powinien być ustawiony na 13,5Mpa <tego nie znalazłem>, a drugi tzw. zabezpieczenie silownika powinien mieć ustawione 16Mpa lecz w moim rejonie nie mają gdzie owego sprawdzić, a mam w okolicy dwie firmy z hydrauliką siłową
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Zrób to sam » Odświeżenie naszych podczciwych C-360
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo