Widziałem kiedyś udany przeszczep SW-680 do E-516, a te oryginalne V-8 mają po prostu taką żywotność i te dwadzieścia kilka lat im wystarcza. Jak by w E-512 były jakieś nietypowe silniki to byłoby dokładnie tak samo. W mojej okolicy wszystkie kombajny które znam miały już wymieniany, albo remontowany silnik(mój też), podobnie zresztą jak bizony i cała reszta kombajnów
Kiedyś u mnie we wsi kolo miał 516 z takim motorem od SKOT-a Silnik wysokoprężny, 4-suwowy, widlasty, 8-cylindrowy Tatra T-928-14, pojemność - 11 762 cm³, stopień sprężania 16,5, moc - 132,4 kW (180 KM) przy 2000 obr./min., chłodzony powietrzem
Małe świństwa mówi się głośno... Wielkie - szeptem. Prawdy natomiast nie mówi się w ogóle. Kto wie czy każda prawda nie jest w gruncie rzeczy największym świństwem? więcej
Marek Hłasko - Ósmy dzień tygodnia