Pewnie, że się opłaca, tylko dobrze sprawdź wszystko, żebyś nie musiał potem za wiele w niego włożyć, przedewszystkim skrzynia biegów, stan oleju no i podchacz się pod jakiś narzęź i w pole i heja, na każdym biegu z możliwie największym obciążeniem, żeby wszelkie niedomaganie skrzyni i sprzęgła (ślizganie się)wyszło przed zakupem, jak rozgrzejesz już olej w skrzyni, to ci wyjdzie ewentualne niedomaganie hydrauliki, podnosnika, wspomagania, itd, równierz sprawdź działanie pneumatyki, przedewszystkim sterowanie 4x4, blokad mostów, żółwia zająca, II stopnia sprzęgła, zwróć też uwage na hamulce, elektryke (wskaźniki, włączniki, nawiewy w kabinie, oświetlenie), no i odpalanko, ładowanie, dalej, oponki, głównie przednie, bo one są droższe od tylnych, zaczepy, obciążniki. O silniku nie wspomne, bo jeśli masz styczność z ciągnikami, to wiesz na co patrzeć, ale ciśnienie oleju i temp. oraz olej na miarce, jak będzie świerzy, to znaczy, że dolewają, bo ubywa, silnik bierze, bo nie podobno, żeby helmut przed sprzedaniem jeszcze olej nowy nalał, no i żebyś nie musiał się wstydzić za to co przyprowadzisz na podwórko, no wiesz, wygląd zewnętrzny i estetyka.
Jeśli sprowadzony, to sprawdź papiery, żeby potem nie było, że go nie zarejestrujesz.
Powodzenia!!!
tel: 605107385 czynny non stopZT 323 A 89`
E 512 77`
B 200/5 83`
Brakuje mi Trabanta