Odp: filniki z FORTSCHRITT
No ładnie idzie to fakt to ten case miał 190 kucy ? trochę wolniej się seryjny wkręca ale czy seryjnego można tak przerobić żeby tak chodził ?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Hyde Park » filniki z FORTSCHRITT
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 … 14 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
No ładnie idzie to fakt to ten case miał 190 kucy ? trochę wolniej się seryjny wkręca ale czy seryjnego można tak przerobić żeby tak chodził ?
http://www.youtube.com/watch?v=o-gG2aUK … re=related
bedzie potwor
i jest potwór
http://www.youtube.com/watch?v=IWon9q9j7Sg
już w czasie oglądania nasuwają mi się pytania:
1. Czy silnik miejscami łapie zadyszkę i się przydusza ??
2. Ile ten silnik "siorbie" paliwa przy takim piłowaniu ??
3. Dlaczego tak nerwowo - troszkę spokojniej.
Ale to na pewno tylko na potrzeby testów
Przepraszam za dodanie w innym dziale.
taki dymek przy 170 KM z takim pługiem..... trzeba w potworze jeszcze pogrzebać.....
taki silnik powinien być montowany seryjnie i odciążony na 140-150 KM...
Wstawienie 4 cylindrowego 100 KM silnika to pomyłka przy prawie 6 tonowym ciągniku (z obciążnikami).....
maxi900 całkowitą masz rację nic dodać nic ująć takiego stosunku mocy do wagi nie mają nawet nowe ciągniki
Dlatego ludzie montuja leylanda lub sie bawia w przeróbke na ife (turbo lub "6")
ale po co tak to inżyniery z DDR wymyślili z tego co posiadali i daje rade .to poco psuć ?
Czy taka szóstka mieści się normalnie na ramy 323? Chodzi mi głównie o to czy mieści się bez przerabiania przednich podpór,czy też może ramy zt423 są dłuższe? Pytam się bo poważnie myślę nad takim ciągnikeim tylko do rycia,a w jakieś zachodniaki to jednak strach się bawić a forsz ma części tanie, i jakoś się przyzwyczaiłem do tego mojego poczciwego dziadka
rama pod silnik jest dłuzsza o 30cm
A ciekawe jakby się udało wstawić taki silnik w ramy zwykłego 323 przerobić pod poduszki, bo oryginał 423 ciężko trafić...
Przecież ten na filmie to 323 kilka takich przeróbek było i wszyscy wydłużają ramy.
Ja jednak wybrał bym 6 cyl Ify ale chłodzone powietrzem,
Zgadzam się ze Scorpionem bo przy 6 chłodzonej powietrzem nie ma potrzeby przedłużania ramy wystarczy zrobić tylko nowe mocowania przednich poduszek silnika .
http://www.youtube.com/watch?v=s06ApOWgdas
a mnie kusi coś takiego, efekt piorunujący ..
v8 to według mnie przesada
panowie a ile taka 6ify bedzie palic w ciagniku na godzine pracy pewnie nie malo
panowie a ile taka 6ify bedzie palic w ciagniku na godzine pracy pewnie nie malo
Jak będzie miała odpowiedni sprzęt podczepiony pod siebie to zmieści się w normie.
panowie a ile taka 6ify bedzie palic w ciagniku na godzine pracy pewnie nie malo
w przeliczeniu na hektar powinno być podobnie. Przez to że jest w nim za słaby silnik to jest to najbardziej newralgiczny punkt tej maszyny.
Łatwo jest szacunkowo określić jakie są słabe punkty maszyny patrząc na ilość postów w odpowiednim dziale. Najsłabszym punktem jest silnik (3406 posty), następnie skomplikowana hydraulika (2288 postów), a trzecie miejsce ma nietypowo rozwiązane sprzęgło (1734 posty). Może to trochę dziwne rozumowanie ale to właśnie w tej kolejności dane elementy sprawiały ludziom najwięcej problemów.
Silnik 4VD w takim ciągniku będzie mieć zawsze krótszą żywotność niż 6VD, ze względu na obciążenie - a spalanie wyjdzie podobnie (lub nawet mniej) na hektar (przykładem są ciągniki o wielkiej mocy które z odpowiednim sprzętem przy odpowiedniej prędkości biją rekordy ekonomiczności).
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 … 14 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Hyde Park » filniki z FORTSCHRITT
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo