Temat: paski klinowe
Witam
Szukałem na forum, w sklepach internetowych ale nie znalazłem...
Może mi ktoś powiedzieć jakie są rozmiary (symbol) paska klinowego do ZT323A tego co chodzi na pompie wodnej..
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » paski klinowe
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Witam
Szukałem na forum, w sklepach internetowych ale nie znalazłem...
Może mi ktoś powiedzieć jakie są rozmiary (symbol) paska klinowego do ZT323A tego co chodzi na pompie wodnej..
jest to A 1500
a rozmiar paska co napedza sprezarke ??
A 1250
A kto wymieniał pasek od sprężarki, czy trzeba orbitol rozbierać ?
orbitrol zostaw w spokoju .. ale musisz odkrecic sprzęgło pompy hydraulicznej wspomagania i dopiero przełożysz pasek
No własnie mi sie poj....ło chodziło mi o pompe, dzięki serdeczne
silniki ifa ma symbol spa 1250 i spa 1500 maja inny klin niz paskiA
No ładnie a ja kupiłem A i to oba i juz poskładane koszt 18,50 za dwa Made in PL
Wszystkie paski mają symbol SPA czy A to one hooj. Sprzedawcy części do Fortschritów ściemniają w ten sposób klientelę aby utrzymać monopol i wmawiają, że polskie pasy mają inny klin, ale sprzedawałem dziennie po kilkanaście szt jednych i drugich i wiem, że to ściema. Czeskie ścierwo jest tanie, ale naciąga się jak kondon, nie ma o czym gadać.
spa ma inny stożek porównaj sobie a cena, nie ma dużej różnicy u mnie polski 18zł a tagex 20 zł
Między żółtym stomilem a rubeną różnica w cenie dochodziła do 3 razy, a jakoś polskiego jest wyższa z 10 razy, najłatwiej to sprawdzić na paskach do napędu wytrząsaczy w E-512, Czeskie ścierwo zaraz się naciągnie i wytrząsacze tracą obroty, zapychają się i kupa roboty, miodzio, czyszczenie wytrząsaczy w trzydziestostopniowym upale w jęczmieniu to moje wymarzone zajęcie.
Tu jest tabela z katalogu stomil i jak wszystko jest zgodne z zamówieniem to pasy służą długo i nie ma problemów
Najgorzej jest z większymi pasami przenoszącymi duże obciążenia i tu jest ważne czy profil jest C czy SPC, bo potem np napęd hederu nie chce się wyłączać, czy pasy się szarpią lub ślizgają.
Eh ładny mam zapłon pytałem się o paski w 2010r a teraz przyszedł czas na wymianę.
I powstał problem.
1.
Mam kupione A1250 i A1500. a tu jakieś SPA teraz ? ....
Przy wymianie tylko odkręcamy - sprzęgło pompy hydraulicznej wspomagania ?
i nic więcej nie odkręcamy przy ich wymianie ?
2.
Mam do wymiany pompę wody (koło się rusza na boki i czasem leci z pompy woda). Jak go kupiłem i do dziś wiatrak chodził na stałe z kołem a kabelek w pompie od czujnika elektromagnesu sobie wisi nie podłączony (gdzie on powinien być podłączony?).
Pytanie: Czy kupować nową oryginalną z elektromagnesem produkcji ddr za 550zł czy zwykłą produkcji GM...(B czy P? jakoś tak) za 250zł ? Niby mówią że takie same działanie.
Albo regeneracja (jaki koszt)? (czytałem temat o pompach na forum - zalewany był wodą przez te wycieki z pompy i wiem że może nie być ciekawie w środku)
Jeszcze się do tego nie zabierałem ale jaka jest różnica w przykręcaniu wiatraka na 3 czy 4 śruby? Jakie są u nas w ciągnikach na 3 czy 4... ?
pompę do wody dobierasz do swego wiatraka możesz wziasc bez elektro sprzęgła, tylko ze może być krótsza i wiatrak nie będzie w tunelu chłodnicy ja tak miałem
STOMIL najgorsze ścierwo jakie do tej pory miałem doprowadziły mnie do białej gorączki ...
mianowicie koszac jęczmień ozimy właśnie stomilki się rozpadły ... no niestety ale w skleie nie było nic innego więc założyłem ponownie stomilki wczoraj się kolejne rozpadły znów pojechałem nie było innych założyłem stomilki ..... wykosiłem 10 ha dziś przyszedłem z roboty myśle idę pogrzebię bo już paski kupione wymienie dla spokoju ... ręce mi opadły paski wczoraj założone ziągną się jak glut .... mozna z nich zrobić gumkę do majtek ... masakra ... ale nie polecam stomila to chyba jakieś chińskie gówno ...
a jaki kolor napisu biały, żółty czy zielony, to ważne one są z rożnych materiałów
Żółty ..
Kolor to tylko wytrzymałość pasa, białe najsłabsze, zielone standard, żółte najmocniejsze. W rzeczywistości między zielonymi a żółtymi jest może różnica w dwóch niciach na oplocie więcej i tyle wszystkiego, dlatego nie warto przepłacać za żółte.
Dziwne to co piszecie, bo w bajzonie do jazdy, na maszynie, na napędzie maszyny, wszędzie wszędzie mam stomila, i mimo lat nic się im nie dzieje...
może kiedyś to były paski teraz to zwykłe barachło ... a moze zachodnia maszyna nie lubi polskich pasków ? nie wiem jak dostane oryginalne to się podziele opinią ... jak na razie jeste troszke zły bo zamiast dziś kosić to ja się bawiłem paskami ... qrr.. jeszcze 15ha w polu ,,, a pogode nie zaciekawą zapowiadaja ...
ja do forsza daje na wyczasacze stomil a na młockę tagex i one są ok niektóre już maja 4 sezony, znajomi do claasa zakładają pozadne pasy tagex i 2-3 dni as młocarni poszedł tak jak mi w 514 przyczynan ,wybite koła młocarni wymieniłem tuleje wariatora i pół koła i teraz jest ok, wiec pas nie zawsze jest zły trzeba szukać innych przyczyn np wytarte koło i klin ma inny kąt, jak coś trzeba wujek ma pasy tagex do rożnych kombajnów forsz i claas tez mozecie pytac a załatwi sie
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » paski klinowe
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo