Sporo śmiechu jest smiechu24l przy czytaniu tego co piszesz
Jak byś dobrze poszukał, to na pewno już byś dawno znalazł odpowiedź na Twoje pytanie.
Generalnie od nogi do sprzęgła jest długa droga i sporo rzeczy może tam nawalić. Najpierw masz wspomaganie pompki sprzęgłowej, którym steruje zawór (ten przy prawym przednim słupku od kabiny), potem jest pompka sprzęgłowa, dalej przewód i wysprzęglik. Potem masz jeszcze siłownik powietrzny, dźwignię wycisku sprzęgła, łożysko, dalej łapki sprzęgła no i w końcu samo sprzęgło ze sprężynami dociskowymi i płytami, które również czasami pękają. Z każdym z tych elementów mogło się coś stać i wtedy sprzęgło będzie ciężko chodziło. Wciskając pedał sprzęgła do końca, tak jak piszesz, prawdopodobnie rozsprzęglasz pierwszy stopień siłownikiem powietrznym, a nie wysprzęglikiem. Sprawdź to dokładnie i napisz co się dzieje ze sprzęgłem gdy wciskasz jego pedał. Dopiero wtedy będzie można powiedzieć coś sensownego, bo samo to, że sprzęgło ciężko się wciska i biegi wchodzą ze zgrzytem, nic nie daje.
www.ifa-serwis.pl - warsztat, szlifiernia, pompy wtryskowe, wtryskiwacze i mycie w myjkach ultradźwiękowych.
www.rajstop.pl - Raj dla stóp
Najtańszy i najlepszy sklep w sieci - hurt i detal
Zamiast PW proszę napisać maila - szybciej dochodzi i jest pewniejszy.
Piszę poprawnie po polsku.