Strony Poprzednia 1 … 19 20 21 22 23 … 70 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » turbo doladowanie
Strony Poprzednia 1 … 19 20 21 22 23 … 70 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Jeden remontuje następny przekłada ja wyremontowałem dwa lata temu i w tym okresie miałem zawsze coś . (uszczelki i pdzespoły oryginalne były całkiem inne wiem bo ojciec pracował w ifie i przywoził części oryginalne) ale my musimy radzić sobie tym co jest i jak padł załorzyłem 6ct107
Moim zdaniem te turbiny od MTZ BYŁY BY NAJBARDZIEJ ODPOWIEDZNIE DLA TEGO ZE MTZ MA PODOBNE OBROTY SILNIKA CO IFA
Taka Kamil tylko musiałbys wstawic turbo od 1025 lub 1221 - 6 garowego
siemka. kolego tomala pisałeś, że wymieniłeś silnik na 6ct107- ile koników masz? jak się sprawuje? jak spalanie?
Przecież to wszystko już pisał
sorki juz se zabieram za czytanie tematu. od wczoraj czeszę forum w poszukiwaniu informacji o forszajach po przkładce silnika, dużo tego jest, a czasu jak zawsze brakuje
Przecieź Węgrzy wstawili turbo od mtz i piszą ze dobrze im się to sprawuję
Już powoli instaluję turbo na mój 6VD::cool:
Poulm z czego masz turbikę ?
Je to typ K36 z Liaz 110.
Takie same mam w ZT303 na silniku 4VD Ifa.
nie no polum podważa wszystkie teorie na turbo ... ja się przymierzam MTZ-owi wstawic turbinke .. ale kurde mam od SW400 i to chyba za duża by była ...
czemu za duża skoro ifa i leyland ma podobną pojemość
tak tylko ja bym ją MTZ-owi wstawił ale boje się że by tłoki przedmuchała ... poszukam jakiejś mniejszej
za 700 zł masz Wojtas Nową trbinę do mtz
tak tylko ja bym ją MTZ-owi wstawił ale boje się że by tłoki przedmuchała ... poszukam jakiejś mniejszej
Uwaga, mniejsza turbina wiecej dmucha silnik!!!
Ja mam większej turbiny i niższe dmuchanie silnika,ponieważ nie chcę go od razu zniszczyć. Niższe ciśnienie pełniania silnika już wystarczy dla lepszego spalania, wzrost momentu obrotowego, niższe zużycie paliwa i całkowie lepszy ekonomii pracę.
Mój znajomy dał do ZT303 turbo z ciagnika Z10145 (objętość około 4 litrów) i przerwał wał korbowy:uuuu::stu::nie_wiem:
Ło kurna nie wiedziałem o tym! To może tak w skrócie o to chodzi że mniejsza turbina szybciej się kreci i dla tego mocniej spręża a większa odwrotnie ?
Ps. Forsz na tych laczkach naprawdę zacnie się prezentuję
Tak.
Każda turbina ma swoje charakterystyki ladowanie:
Na przykład turbo dla Z10145 K27-92:
Dla Z16145 K27-96:
Dla Liaz110 K36-97:
aha czyli turbo od MTZ sie nie nadaje bo MTZ MA POJEMNOŚC 4,7
Strony Poprzednia 1 … 19 20 21 22 23 … 70 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » turbo doladowanie
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo