Odp: Silnik 4VD 14,5/12-1 SRL w ZT300
plus
[Paul von Hindenburg w rozmowie z gen. Schleicherem i bp. Münsteru, 24-02-1931]
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Silnik 4VD 14,5/12-1 SRL w ZT300
Strony Poprzednia 1 … 10 11 12 13 14 … 24 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
plus
A ten silnik od Pragi ile ma KM.
Ma okolo 100KM
Panowie silnik 6 IFA chłodzony powietrzem
Trochę rozgrabiony
Mam pytanie? chodzi mi o silnik 6ka luft czy można zamocować przód silnika wyżej tak żeby nie zawadzał o przednią oś i czy z tego tytułu braku osiowości nie zniszczy sprzęgła gumowego.
To raczej odpada, ale możesz pokombinować z podniesiemiemcałego przodu przez podłożenie pod płytę przedniego napędu dystansu.Było to gdzieś kombinowane (o efektach nie wiem) poszukiaj o zmniejszenie promienia skrętu tam to chyba było.Albo ramę przedłuż.Chociaż z tego co kiedyś było rozmawiane na forum, to wniosek był taki że 6powietrzna jest lepsza bo własnie jest tych przeróbek mniej. Tej ramy nie trzeba własnie ruszać.
Też zastanawialiśmy się z kumplem nad odsadzeniem płyty od ramy i przesunięciem całej osi pod silnik żeby znmniejszyć promień skrętu
Myślę że będzie ciężko wsadzić 6garów w ramę,do tego doszedł problem z obsadzeniem sprężarki a tak w ogóle gdzie w tym silniku ją się montuje.
Na filmie na youtube z odragowa "423" sprężarka jest z prawej strony silnika , widać dokładnie gdzie jest zamontowana . Podniesienie mostu ? Ciężko będzie , od razu trzeba serwo wywalić i ryj się podniesie z dobrych parędziesiąt cm. jak silnik jest na głębokiej misce .
No i dupa bez cięcia się nie obędzie,tylko ile zwiększy się promień skrętu?
Czy rozrusznik z silnika 4 garowego da rade odpalić silnik 6 garowy pytam bo szukam osprzętu do Silnika 6 garowego , bo jeżeli nie da rady to będę szukał rozrusznika i pompy wtryskowej .
Rozrusznik z 4VD nie pasuje do 6VD, ma mniejszą średnicę.
Do mojedo silnika 6VD pasuje rozrusznik z Liaz,Tatra,Praga V3S i myślę, że jest to tak samo w silniku 6VD chłodzony powietrzem.
Wałek zębaty musi mieć 11 zębów.
Czy rozrusznik z silnika 4 garowego da rade odpalić silnik 6 garowy pytam bo szukam osprzętu do Silnika 6 garowego , bo jeżeli nie da rady to będę szukał rozrusznika i pompy wtryskowej .
I pompa wtryskowa może pasować z silnika Liaz, ale to jeszcze sprawdzam.:play:
Kamil też kombinujesz z szóstką?
Tak ale narazie szukam osprzętu bo silniki są i czekaja na wybranie .
Mam pytanie?czo ktoś odkręcał wtryskiwacze od sieczkarni?jest taka nakrętka w pół wtryskiwacza próbowałem ją ruszyć i nie idzie ,boję się aby czegoś nie urwać.
Marek323, Kamil2610 ma namiary do gościa, który ma te silniki i je naprawia(ł), i może będzie miał te części, których Ci brakuje do tego silnika.
Żeby wyjąć wtryskiwacz musisz odkręcić tą nakrętkę. Cola, jakieś odrdzewiacze, olej, palnik, długa przedłużka do klucza i cała reszta różnych wynalazków do odkręcania śrub mogą Ci jeszcze pomóc. A jak to nic nie da, to rozglądaj się się za drugą głowicą....
No i dupa bez cięcia się nie obędzie,tylko ile zwiększy się promień skrętu?
A dlaczego musisz ciąć?
Mogę nie ciąć ale wtedy trzeba opuścić napęd przedni o 8cm i ciekaw jestem jak będzie wyglądał ciągnik z podniesioną mordą?
A jaką masz miskę olejową? Filtr oleju nie przeszkadza?
A nie lepiej 6 ifa na ciecz.W wiadomej mi SP stoi po remoncie jako zapas.Maszyny sprzedali silnik od sieczkarni został.Myślę że za złom użytkowy oddadzą.
Strony Poprzednia 1 … 10 11 12 13 14 … 24 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Silnik 4VD 14,5/12-1 SRL w ZT300
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo