21

Odp: Problem ze sprzęgłem w C-330

Też jestem za tym żebyś go ze skanował albo zrobił zdjęcia trochę zabawy ale warto i wstaw do wątku 'literatura i instrukcje ' dla wszystkich bo drażni mnie wysyłanie na e-maila.Bo jak to rozumieć mogę udostępnić wszystkim ale tylko na e-maila ???

22

Odp: Problem ze sprzęgłem w C-330

Zeskanuję i wstawię cały na forum tylko muszę skaner skombinowac bo niestety nie każdy chce mi z kompem współpracowac a do tego czasu jak jest coś pilnego to mogę zrobic jakąś fotkę i wysłac co do zabawy z wysyłaniem na e-mail to nie dla mnie bo łatwiej wstawic na forum i miec z głowy bo sobie każdy może ściągnąc.

Tel.795-243-626
Trudno jest byc ***, ale ktoś to musi robic...
https://web.facebook.com/JanMir-1851091 … page_panel
http://www.janmir.com.pl

23

Odp: Problem ze sprzęgłem w C-330

jamir12 a jaki masz system bo na XP to można każdy sterownik ściągnąć.Ja mam 7 i miewam problemy z różnymi programami a jak ci się nie chce skanować to wyślij mi, mam sporo wolnego czasu (na razie).

24

Odp: Problem ze sprzęgłem w C-330

Tomek ja mam Vistę ale nie to jest do końca problemem bo dopóki miałem tą Vistę pirata to działało wszystko ale odkąd mam legalną to połowa urządzeń dostępnych na rynku nie działa albo działa w połowie ale to nie jest tylko problem samego systemu ale i tez konfiguracji podzespołów. Postaram się sam to zeskanowac w możliwie krótkim czasie ale jak by co to wyślę.

Tel.795-243-626
Trudno jest byc ***, ale ktoś to musi robic...
https://web.facebook.com/JanMir-1851091 … page_panel
http://www.janmir.com.pl

25

Odp: Problem ze sprzęgłem w C-330

panowie bo już schodzicie z tematu C330 na temat o skanowaniu i o tym że nie działa komp ze wszystkimi gratami ...  gdzies był wątek o kompach

Każdy samochód może służyć Ci do końca życia... tylko wystarczy nim z...... smile

26

Odp: Problem ze sprzęgłem w C-330

Albo iść do kogoś  kto się zajmuję skanowaniem i  przegra na  pamięć przenośną  . A Vista to kiepska  jest to fakt , nie ma jak  XP smile

" Czasem trzeba zrobić krok w tył  by móc zrobić dwa do przodu . "

27

Odp: Problem ze sprzęgłem w C-330

jamir12 tylko nie skanuj katalogu bo takowy mam tylko instrukcje naprawy.

28

Odp: Problem ze sprzęgłem w C-330

No właśnie instrukcji naprawy nie znalazłem i coś czuję że ktoś nie oddał mam tylko katalog części.

Tel.795-243-626
Trudno jest byc ***, ale ktoś to musi robic...
https://web.facebook.com/JanMir-1851091 … page_panel
http://www.janmir.com.pl

29 Ostatnio edytowany przez tomek1974 (2012-03-08 21:56:41)

Odp: Problem ze sprzęgłem w C-330

Mogę się podzielić uwagami na temat przekładki silnika 330-328 no więc tak jak masz silnik od 30 a chcesz go wpakować do 28 to są dwa sposoby,jak masz silnik ze sprzęgłem i kołem zamachowym to wymieniasz tylko wałki sprzęgłowe jak masz silnik bez sprzęgła i koła to musisz przerobić koło zamachowe to znaczy wytoczyć i dopasować wieniec (od 30 jest mniejszy) i o 2 cm dać go dalej i 1cm stoczyć brzeg do wieńca i stoczyć środek o 5mm bo będzie wadził o te śrubki co trzymają odrzutnik.Oczywiście wtedy sprzęgło i wałki zostają i jeszcze jeden patent jak zapadnie się wam sprzęgło (od 328) to wystarczy podłożyć utwardzone podkładki pod łapki (grubość w zależności jak bardzo się wytarły ,musi być łapka równo z tym bolczykiem co wystaje) .

30

Odp: Problem ze sprzęgłem w C-330

Ja takie patenty robiłem 10 lat temu.Stoczenie kola powoduje lub zamontowanie od c-330 spadek mocy i szybsze schodzenie z obrotów pod ciężarem. Lepszym i tańszym sposobem jest silnik od c-330 kolo zamachowe obudowa koła zamachowego od c-328 i dopasowanie rozrusznika od c-330 .W tarczach sprzęgłowych można prze nitować piasty  z c-330 na c-328 i walki sprzęgłowe zostają te same . Dobry sposób i sprawdzony.

31

Odp: Problem ze sprzęgłem w C-330

Marcin K głowa cie nie boli?

32

Odp: Problem ze sprzęgłem w C-330

Głowa mnie nie boli zrobiłem takich przeróbek 8 sztuk i teraz robię następną tylko ta ma wybite frezy na wałku sprzęgłowym i muszę go wymienić na c-330. U nas w okolicy kto ma c-328 nie zmienia silnika na c-330 chyba że go zamrozi to wymienia blok na c-330 obudowa sprzęgł i koło zamachowe zostaje od c-328 i rozrusznik po małej przeróbce od c-330 lub lublina .

33

Odp: Problem ze sprzęgłem w C-330

''Stoczenie kola powoduje lub zamontowanie od c-330 spadek mocy i szybsze schodzenie z obrotów pod ciężarem. ''  oto mi chodziło.

34

Odp: Problem ze sprzęgłem w C-330

U nas są tereny górzyste.Na przykład  silnik c-328 pod górę pod ciężarem wjeżdża bez problemu 5 biegu a po stoczeniu lub zamontowaniu kola zamachowego i obudowy sprzęgła od c-330 ten sam silnik na 5 biegu  dojeżdża do polowy górki i redukcja. Silnik c-330 ma mniejszy obwód kola zamachowego i lżejsze i to powoduje spadek mocy i szybsze schodzenie z obrotów pod ciężarem .

35

Odp: Problem ze sprzęgłem w C-330

Chyba nie wierzysz że w to uwierzę???Co ma piernik do wiatraka takie różnice w niedowadze to mogą przedłużyć (albo skrócić)moment obrotowy o sekundę i nie ma wpływu na moc silnika.W samochodach wyścigowych zakłada się aluminiowe koła zamachowe żeby silnik szybciej wkręcał się na obroty bo w wyścigach każda sekunda się liczy.To że wasze ciągniki są słabsze po przeróbce to na pewno nie jest wina koła.Powiem ci teraz o mocy mojej 30 ,jesienią zmieniłem sekcje pompa i silnik 28 a sekcje od 30 (od 28 nie można już kupić) ma teraz takiego kopa że nawóz siałem 6 a w siewniku 5.Co najciekawsze nie mogę bardziej zmniejszyć dawki paliwa bo nie ma jak ale z tłumika lokomotywa przy pełnym obciążeniu.Teraz praktycznie to tylko 6 śmigam.

36

Odp: Problem ze sprzęgłem w C-330

Ja remontuje ciągniki od 1999 roku i na początku  pompy wtryskowe robili mi okoliczni partacze i żaden silnik dobrze nie chodził . Teraz pompy rotacyjne wysyłam do WSK Poznań a rzędowe sekcyjne do PZL Mielec i mam pewność że jest dobrze zrobiona i za naprawę ceny są konkurencyjne . Oryginalny silnik c-330 niema szans z silnikiem c-328 przekonasz się na własnej skórze tak jak ja .

37

Odp: Problem ze sprzęgłem w C-330

Mam C-330M a mój sąsiad C-328. Ani w prędkości jazdy, ani w mocy ani w pracy ani pod żadnym innym względem  c-328 nie dorówna C-330M To są zupełnie inne ciągniki i prawie nic z jednego do drugiego nie pasuje. C-328 przewyższa C-330M jedynie wiekiem i niczym więcej. Nawet sprzęgło, które niedawno regenerowałem, w C-330m jest inne.
Kolega Marcin K ma rację, że jedyne co decyduje o uciągu naszych trzydziestek to monstrualne w porównaniu z silnikiem koło zamachowe decydujące o ogromnym momencie obrotowym w tych traktorach. To, ile ten traktor jest w stanie uciągnąć, mógłby pojąć tylko trzmiel, który, według inżynierów aerodynamiki, nie powinien latać, ale trzmiel o tym nie wie i lata. Mój traktor też wlecze do mnie pod górę przyczepę Piławkę, a na niej ponad 8 ton gruzu. Wszyscy twierdza,że to niemożliwe, ale traktor o tym nie wie i ciągnie...

Małe świństwa mówi się głośno... Wielkie - szeptem. Prawdy natomiast nie mówi się w ogóle. Kto wie czy każda prawda nie jest w gruncie rzeczy największym świństwem? więcej
Marek Hłasko - Ósmy dzień tygodnia

38

Odp: Problem ze sprzęgłem w C-330

Ja pisze o zwykłej c-330 a nie c-330m . Zależy jaka ta c-330m żółta czy czerwona.

39

Odp: Problem ze sprzęgłem w C-330

MAREKPE monstrualne koło w 28 nie jest po to by ciągnik był silniejszy tylko zbierało mikro drgania i żeby płynnej chodził silnik.Z kąt macie taką wiedzę że koło dodaje mocy ,może zrobię Perpetuum mobile

40

Odp: Problem ze sprzęgłem w C-330

Tomek 1974 pomyśl logicznie jak rozpędzisz duże koło i ciężkie a mniejsze i lżejsze to do którego musisz użyć większej siły żeby je zatrzymać i które szybciej stanie .