Odp: Wymiana dźwigienek
Ten pierwszy docisk (od silnika w ktory wciśnięty jest wieloklin na gume)mam dwa sprzęgła i w żadnym nie mam otworów na śruby
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Sprzęgło , WOM , ULS » Wymiana dźwigienek
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Ten pierwszy docisk (od silnika w ktory wciśnięty jest wieloklin na gume)mam dwa sprzęgła i w żadnym nie mam otworów na śruby
Tomala otwór na śrubę będzie jakieś 10cm od zewnętrznego rantu obudowy i nie ma co się martwić o sprzęgło gumowe.
Nie mogłem znależć lepszej foto, ale dokładnie zaznaczyłem kółkiem gdzie ma być otwór i on wystarczy aby wyciągnąć śrubę. Położenie otworu w dowolnym miejscu.
Uploaded with ImageShack.us
Piotrze ale pomiędzy 3a4 kreską od lewej jest ten otwór.
Pokazujecie cały czas dekiel w którym łatwo wywiercić otwór
To jest ten pierwszy docisk i jeżeli w nim niema trzech otworów to nie wyjmiecie śrub na pewno
http://sendfile.pl/137540/zdjęcie0341.jpg
http://sendfile.pl/137541zdjęcie0339.jpg
Dalej nie wiem o co ci chodzi jeśli masz otwór w deklu to śruba wyjdzie na pewno przecież ona nie ma łba od strony łapek. Ja wyciągałem bez problemu.
Tomala masz racje ,poszedłem zobaczyć u siebie i 303 ma otwór w pokrywie i docisku a 323 nie ma w pokrywie i na pewno też i w docisku bo teraz nic nie widać.Z tego co się domyślam to sporo 323 ma sprzęgła od 303 i dla tego niektórzy w 323 mają otwory albo firma robiła jak im się chciało???
jak się wiertło złamało to montowali bez otworu zanim nowe przynieśli...
Pewnie tak było
Nie, nie... W pierwszych (ale nie w tych zupełnie najpierwszych, bo tam było inne sprzęgło) ZT 300/303 w ogóle nie wiercono otworów ani w tej pierwszej płycie sprzęgła, ani w tej obudowie. Dzisiaj w traktorach jest miks wszystkiego i niestety często zdarzają się takie niespodzianki.
Reasumując... wiem już wszystko i bez ściągania silnika się nie obejdzie a przynajmniej jego odsunięcia od skrzyni ale to i tak nastręczy problemów bo trzeba pościągać układ chłodniczy i wszelkie zbędne peryferia ;/ już mówię jak to u mnie wygląda bo w poprzednim poście (cholera tak się to pisze?) popełniłem błąd bo powiedziałem że w docisku nie ma otworu... koniec końców nie minęło się to z prawdą ale miałem na myśli wtedy dekiel
Widać mam starszą albo mniej przyjazną użytkownikowi wersję sprzęgła Trudno... kończę jajecznicę i działam dalej
dzięki wszystkim za pomoc
Ten otworek tanio, ładnie i równo odwierca się przyrządem do wiercenia otworów w płytkach ceramicznych. Kątówką nie wycinaj, bo potem to strasznie wygląda.
Reasumując... wiem już wszystko i bez ściągania silnika się nie obejdzie a przynajmniej jego odsunięcia od skrzyni ale to i tak nastręczy problemów bo trzeba pościągać układ chłodniczy i wszelkie zbędne peryferia ;/ już mówię jak to u mnie wygląda bo w poprzednim poście (cholera tak się to pisze?) popełniłem błąd bo powiedziałem że w docisku nie ma otworu... koniec końców nie minęło się to z prawdą ale miałem na myśli wtedy dekiel
Widać mam starszą albo mniej przyjazną użytkownikowi wersję sprzęgła Trudno... kończę jajecznicę i działam dalej
dzięki wszystkim za pomoc
Gdyby ten dekiel z otworem był odpowiednio założony, czyli np. otwór znajdowałby się koło podtrzymki łożyska, to obyło by się bez ruszania silnika No a tak to klops i dodatkowa robota .
A dziury w docisku I i II musicie mieć takie http://imageshack.us/photo/my-images/81 … worem.jpg/ (sprzęgło w 323).
No ale tu chodzi o to, że tego otworu w tym deklu w ogóle nie ma i niestety trzeba go teraz jakoś zrobić.
PiotrK chodziło o wymianę pękniętej śruby na sprzęgle a zeszło na otwór w deklu a brakuje otworów w dociskau
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Sprzęgło , WOM , ULS » Wymiana dźwigienek
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo