Odp: turbo doladowanie
poulm . to od Andrzeja przekazuje to ten od szóstki ,NAPISZ MU JAK NIE MA CHŁODNICY OLEJOWEJ I ZAŚLEPI KRÓĆCE TO JEST ZAWOREK W FILTRZE
polum. wysłałem ci jeszcze opis
Czesiu .Kompresor odłączony, test drzewa był 0.3bara
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » turbo doladowanie
Strony Poprzednia 1 … 35 36 37 38 39 … 70 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
poulm . to od Andrzeja przekazuje to ten od szóstki ,NAPISZ MU JAK NIE MA CHŁODNICY OLEJOWEJ I ZAŚLEPI KRÓĆCE TO JEST ZAWOREK W FILTRZE
polum. wysłałem ci jeszcze opis
Czesiu .Kompresor odłączony, test drzewa był 0.3bara
może to wina tej twojej przejściówki na turbinę ona daje opór, albo turbina nie tak daje jak powinna
fent widzę że uczynny człowiek jesteś i chwał ci za to ale zacznij edytować post jeśli czegoś zapomniałeś w nim napisać zamiast klepać trzy posty pod rząd !!
polum. czego wstawiasz turbine do szustki , brakuje ci jeszcze mocy
polum. wysłałem ci jeszcze opis
Dzieki, wszystko przyszlo, juz jestem mądrzejszy :smiley:
Smarowanie dla turbo przyłączam otworem po czujniku i będzie to OK.
Jeszcze uwazam wymianę chłodnicy oleju silnikowego za chłodnicy od oleju hydraulicznego, tak jak to urobili w projekcie ZT423:
polum. czego wstawiasz turbine do szustki , brakuje ci jeszcze mocy
Mocy jest zawsze mało
Nie, chce znowu turbodoladowaniem silnika poprawić spalanie i zmniejszyć jego zużycie paliwa i większy moment obrotowy jest wisienką na torcie.:dance:
czesć poulm czy już robiłeś nim w polu daj znać jak to idzie ile spalał
Jeszcze ten silnik 6VD nie mam założony.
Teraz wszystko przygotuję i czekam na wiosnę.
Niestety,nie mam wielki i ciepły warsztat, kdzie sie wmieści moj Forsch.:nie_wiem:
Mogę zrobić tylko w stodołe, tam jest teraz bardzo zimno i nie mam tak wiele wódki.:nie_wiem:
poulm. ty chcesz chyba orać trójką szosową w polu , bo Andzej ma 323 z szóstką, ma pług 5 skibowy i bez problemu nawet 2 szosową idzie w orce, tyko sprzęgło siada, a w 303 jest jeden bieg mniej,.
To nie,chce orać normalnie,jak zwykle,ale będę miał rezerwy mocy.
Mam silnik 6VD po remoncie,tak juz nie muszę robic remont silnika 4VD.
Tak go tylko zaloze do ciagnika a bedzie zabawa :dance:
panowie temat o turbo a ty jak zwykle o czym innym D:
Cześć koledzy myślał ktoś nad założeniem turba do fortschritta od stara 742 silnika leyland 4ct107 o zmiennej geometrii kierownicy .W starze daje ono od 0.8 bara do 1.1bara przy 2600 obrotów .
Pewnie to sprawka Wojtasa
kamil , ci węgrzy na czym mierzyli moc , mieli dostep do hamowni
Tak mieli dostęp do Hamowni gdy pojechali na ten zlot ciężarówek .
ale czy mierzyli na wałku odbioru mocy czy na kołach
czy wiesz może od jakich obrotów zaczynają popować im
Kolego uzywaj opcji edytuj a nie pisz posta pod postem następnym razem dostaniesz ostrzeżenie
a tego nie mam pojęcia wiem ze przy maks obrotach wyszło prawie 170 koników mowa o turbinie od mtz tkr 7 ale tak jak kolega tego węgra ma turbo w ZT323 TO przy 2000 obr i tym samym ustawieniu pompy ma 145 kucyków a turbo zaczyna pompować od 1100 obr
no to bedzie kolejny 323T.
Przywiozłem turbinę ze złomu od iveco 110.17 silnik 6 cyl 5,8L
Samochód przyjechał o własnych siłach nikt nie chciał go kupic poszedł na złom.....
Założę zobaczę co będzie. JAk będzie ok to dam ją do regeneracji bo ma luz na ośce.
turbina Garett T04B49 nr 465640-0013
zobaczymy co z tego wyjdzie iveco miało 177 KM
a podzespoły silnika wytrzymaja?? z tego co wiem to moze byc krucho
Właśnie szukam na allegro zegarka do mierzenia ciśnienia doładowania
Mam ciśnieniomierz od opryskiwacza. Nada się? bo zanim turbo się załączy będzie podciśnienie
nie rozwali to mojego zegarka?
Strony Poprzednia 1 … 35 36 37 38 39 … 70 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » turbo doladowanie
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo