Odp: turbo doladowanie
TPS poczytaj sobie cały wątek o turbo a nie piszesz: z tego co wiem... Tutaj już były omówione wszelkie warianty zakładania turbo jego zalety i wady....
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » turbo doladowanie
Strony Poprzednia 1 … 36 37 38 39 40 … 70 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
TPS poczytaj sobie cały wątek o turbo a nie piszesz: z tego co wiem... Tutaj już były omówione wszelkie warianty zakładania turbo jego zalety i wady....
przepraszam poprawie sie na przyszłość
Właśnie szukam na allegro zegarka do mierzenia ciśnienia doładowania
Mam ciśnieniomierz od opryskiwacza. Nada się? bo zanim turbo się załączy będzie podciśnienie
nie rozwali to mojego zegarka?
Krzysiek Nie ma Po co się bawić z manometrem z opryskiwacza jak za 70 zł można kupić zegar do Turbo taki jak z tej aukcji
http://allegro.pl/wskaznik-cis-doladowa … 26662.html
Widziałem to chciałem tymczasowo coś wsadzić.... nie mogę przekroczyć budżetu 100 zł
na razie wydałem 50zł na turbo
Kupowianie zegarka za 70 zł to przerost formy nad treścią kiedy się za turbinę dało 50zł
gdzieś o tym było ale gdzie????
mogę podpiąć smarowanie turbiny tam gdzie zegarek od ciśnienia oleju czy jest jakieś lepsze miejcie?
możesz śmiało tylko trzeba wstawić trójnik albo możesz wykręcić korek który znajduje się nad pokrywą rozrządu lub z tego korka co jest pod rozrusznikiem .
Ja tez już poczyniłem kroki ku założeniu turbo Kupiłem nowy kolektor A Stary będę miał na zbyciu
Pytam bo pamiętam że ktoś pisał że to miejsce gdzie jest oryginalnie centralne smarowanie pompy odpada, bo tam olej "pulsuje" . Ja nie mam nigdzie centralnego i nie chcę się przypadkiem w nie wczepić bo h..j strzeli turbinę
Kolektor w tej chwili mam od kombajnu więc tylko muszę przejściówkę nową zrobić
A ja kupiłem taki kolektor że turbinka będzie schowana pod maseczką i nie bedzie jej widać
uturbianie w toku. turbina już dotknęła kolektora ;-)
Czy macie jakiś sprytny sposób na zrobienie redukcji z fi 50 do średnicy kolektora ssącego czyli około fi 70 - 80? Nic mi nie przychodzi do głowy
A co myślicie o użyciu rurek kanalizacyjnych pcv i gumowych węży?
No a olej z turbiny chcę oddać do bąka przez korek w jego pokrywie. tylko wąż nie bedzie szedł pionowo. Mam kolektor od kombajnu nie chcę robić w mojej wyczesanej masce dziur wiec turbina będzie zamontowana poniżej kolektora
Powiedzcie czy jak odkręcę obudowy zimna i ciepłą by przestawić wyloty względem siebie i korpusu turbiny to musze miec nowe uszczelki są tam jakieś? czy to w ogóle możliwe
http://img402.imageshack.us/img402/4965/tz323b.jpg
turbo będzie tam gdzie jest teraz wspornik tłumnika
No i wracając do powrotu oleju rura spustowa będzie bliżej poziomu niż pionu czy tak może być?
Kolejny problem do części gorącej przykręcana jest flansza z rurą wydechową która jest żeliwna czy da się do tego dospawać kwasuwę?
Myślałem że bez regeneracji tego turbo się nie obejdzie tym czasem okazuje się że luz na wirniku może sięgać nawet 1mm na sucho czyli bez oleju. najważniejsze by nie było luzu wzdłużnego.
To starczy dużo pytań... kto pyta nie błądzi.... ;-)
albo redukcje do filtrów stożkowych. Widziałem coś takiego w sklepie z gadżetami do samochodów, ale nie wiem czy na takie średnice też dostaniesz...
Nie pospawasz kwasowki do żeliwa.
prace w toku
Widzę ze oleju do bąka nie spuszczę więc muszę się wkręcić w korek od zaworu pilnującego ciśnienia oleju.
Pytanie jaki minimalny przekrój może mieć wężyk ? oryginał ma 3/4 może być 10 - 8 mm?
Zdecydowanie 8 mm to za mały bo jeśli nie będzie swobodnego spływu to turbina wywali olej przez wirnik ,chociaż 15mm zastosuj to będzie dobrze
już tokarz działa będzie 15 mm
turbina z 6 garowego za mało da ciśnienia, inna charakterystyka pracy niż 4 cylindrowego. Przerabiane na 3 rodzajach turbo 6 cylindrowych silników. ale powodzenia.
dziś załatwiłem węże nyple itd....
Mam problem z turbiną, muszę ustawić wlot spalin i wylot powietrza w odpowiednią stronę i to tak by smarowanie było u góry ale za cholerę nie mogę ruszyć gorącej strony, grzeję leją WD 40 drugi czy trzeci dzień i nic, zimna poszła.
Jutro podjadę do magików od turbin może mi to zdejmą za jakieś małe pieniądze....
uturbianie w toku. turbina już dotknęła kolektora ;-)
Czy macie jakiś sprytny sposób na zrobienie redukcji z fi 50 do średnicy kolektora ssącego czyli około fi 70 - 80? Nic mi nie przychodzi do głowy
A co myślicie o użyciu rurek kanalizacyjnych pcv i gumowych węży?No a olej z turbiny chcę oddać do bąka przez korek w jego pokrywie. tylko wąż nie bedzie szedł pionowo. Mam kolektor od kombajnu nie chcę robić w mojej wyczesanej masce dziur wiec turbina będzie zamontowana poniżej kolektora
Powiedzcie czy jak odkręcę obudowy zimna i ciepłą by przestawić wyloty względem siebie i korpusu turbiny to musze miec nowe uszczelki są tam jakieś? czy to w ogóle możliwe
http://img402.imageshack.us/img402/4965/tz323b.jpg
turbo będzie tam gdzie jest teraz wspornik tłumnika
No i wracając do powrotu oleju rura spustowa będzie bliżej poziomu niż pionu czy tak może być?Kolejny problem do części gorącej przykręcana jest flansza z rurą wydechową która jest żeliwna czy da się do tego dospawać kwasuwę?
Myślałem że bez regeneracji tego turbo się nie obejdzie tym czasem okazuje się że luz na wirniku może sięgać nawet 1mm na sucho czyli bez oleju. najważniejsze by nie było luzu wzdłużnego.
To starczy dużo pytań... kto pyta nie błądzi.... ;-)
Ladny Forsch,masz więcej zdjęć?
tylko to
http://fortschritt.p2a.pl/viewtopic.php?id=1072
http://fortschritt.p2a.pl/viewtopic.php?id=2517
coś tam jeszcze może gdzieś jest ale nie wrzucałem na forum
Krzysiek wstawiaj foty realne z tego co robisz a nie historię
liczą się fakty a na pewno pomogą, chętni do złożenia turbo do 4wd są ,mam 2 silniki morze spróbuję ?
ok jutro będą, bo jutro będzie prawdziwa robota. A co chciałbyś zdjęcie jak odrdzewiaczem traktuję turbinę? w każdym razie wieczorem wziąłem się za turbinę i udało mi jest gotowa do montażu.
Strony Poprzednia 1 … 36 37 38 39 40 … 70 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » turbo doladowanie
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo