Odp: wspomaganie kierownicy
Raczej tak samo tylko skręt masz lepszy.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Układ hydrauliczny » wspomaganie kierownicy
Strony Poprzednia 1 … 6 7 8 9 10 11 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Raczej tak samo tylko skręt masz lepszy.
moim zdaniem na siłowniku chodzi lżej
Siłownik jest mniej skomplikowany od serwa reszta to raczej to samo
Układ kierowniczy mam na orbitrolu. Siłownik serwo trochę podcieka.Kręcenie kierownicą-nie jest źle. Powiedzcie więc, czy:
1)Mechanizm serwo da się w ogóle uszczelnić na dłuższy czas?
2)Czy dać sobie spokój z uszczelnianiem i od razu zastąpić mechanizm serwo siłownikiem dwustronnym?
Mechanizm serwa da się uszczelnić na jakiś czas a siłownik założyć to nie takie proste.
Siłownik to prostota i pewność że łatwo to naprawić w przyszłości a z tym serwem to daj spokój chyba że lubisz mieć wszystko tak jak wyszło z fabryki
Mam serwo jak padnie to na siłownik się przerobi koniec tematu
Tylko pamiętajcie że trzeba zmienić orbitol na wydajniejszy .
Mam założony siłownik i oryginalny orbitrol, kręci się tak samo, ale bardziej precyzyjnie się prowadzi, ciągnik nie " lata " na boki
sławek77 wrzuć zdjęcie jak zamontowaleś siłownik.
A skręt masz lepszy po tej operacji ?
Wydaje mi się że skręt jest lepszy ale nigdy tego nie mierzyłem, najważniejsze że ciągnik reaguję na każdy ruch kierownicą
W naszym wydłużony jest wąs to w końcu się na podwórku wyrabiam
problem z kierowaniem a mianowice podczas jazdy na prostym odcinku drogi kierownica sama sie kreci a kola nie reaguja czyzby orbitol przepuszczal? i na rozgrzanym oleju ciezko sie kreci trzeba miec okolo 1tys obrotow by moc skrecac
sposob mam tak jak na zdjeciu jak w poscie 151 u slawek77 tez mam silownik wzdluz ramy
Panowie co myślicie by dołożyć dodatkowy zbiorniczek na olej tylko do układu kierowniczego, czy wystarczy "szklankę " podłączyć do nowego zbiornika ? Olej by się nie mieszał z układem zewnętrznym układ kierowniczy działał by dłużej bez awarii
To nie tylko układ kierowniczy, ale też sprzęgło i hamulce, i trzeba by było oddzielić to wszystko. Można tylko czy to ma sens?
moim zdaniem ma , olej można by użyć inny , po awarii ,olej wyciekł by tylko z jednego zbiornika , diagnoza była by łatwiejsza.A swoją drogą dziękuję za szybkość , i mam prośbę czy wiesz dlaczego "szklanka" jest połączona z zbiornikiem rurą ponad poziomem oleju ? Gdyby była niżej poziomu to nie trzeba by było tak dbać o szczelność.Czy chodzi o filtrowanie?
Jeśli mówiąc szklanka masz na myśli tą puszkę przy zbiorniku oleju w której jest filtr siatkowy to rurka która ją łączy ze zbiornikiem jest aż do samego dna i przy sprawnej pompie olej zasysa z dna
Strony Poprzednia 1 … 6 7 8 9 10 11 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Układ hydrauliczny » wspomaganie kierownicy
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo