Odp: Spadek ciśnienia w silniku
tak mnie zastanawia czy utrzyma wszystkie ważne wymiary..wysokosc "cylindra " itd
powodzenia
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Spadek ciśnienia w silniku
Strony Poprzednia 1 … 5 6 7 8 9 10 11 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
tak mnie zastanawia czy utrzyma wszystkie ważne wymiary..wysokosc "cylindra " itd
powodzenia
PiotrK a właśnie gdzie prawidłowo powinien być otworek bo z tego co pamiętam to były od strony tłoka.
Dobrze pamiętasz
ile powinien wynosić luz zaworowy
To wszystko masz dokładnie opisane, wystarczy tylko poszukać. Nawet tytuł wątku się zgadza.
http://fortschritt.p2a.pl/viewtopic.php?pid=7926#p7926
mam problem mam silnik po remoncie i docierał się i ciśnienie było ok i wczoraj nagle spadło tak do 1 atm i nie wiem co się stało pompa olejowa była regrnerowana tzn wymienione tulejki filtr też był sprawdzany i wszystko grało a wczoraj nagłe spadło co to może być bo już za bardzo nie wiem
A co jeszcze przy okazji tego remontu było robione w tym silniku?
Sprawdź teraz dobrze wkład filtra oleju, sprężynę, kulkę i gniazdo zaworu w filtrze oleju i jeszcze wirówkę. Czasami też zdarza się, że wypadnie jakaś zaślepka olejowa w środku silnika lub pęka kolektor łączący pompę z blokiem, albo przeciera się ssak oleju... W sumie to możliwości może być sporo i bez dokładniejszych danych nic specjalnie więcej się nie uda powiedzieć. Zacznij od całego filtra oleju, a jak to nic nie da to trzeba będzie zajrzeć do wnętrza silnika. Dobrze też sprawdź zegar ciśnienia i przewód doprowadzający olej do niego.
Znalazłem przyczynę nie wiem czemu ale zgniotło mi filtr olejowy nie wiecie co mogło być przyczyną
A jaki wkład miałeś założony?
Znalazłem przyczynę nie wiem czemu ale zgniotło mi filtr olejowy nie wiecie co mogło być przyczyną
Jedynie zła jakość filtra.
Mam problem silnik jest po kapitalce i do tej pory wszystko było ok czyli przez ok. 2miesiace teraz na zimnym silniku cisnienie jest tak ok 5 atm przy 1000 obr ale jak zaczynam dodawac gazu to zaczyna spadac do 3 atm .Filtr sprawdzałem wirówę takze
A oleju teraz ile masz w silniku?
No oleju jest grubo ponad stan czyli tak ok 25 litrów
Jeśli poziom oleju nie spadł to zwalaj miskę i zobacz co tam słychać u smoka i w wymienniku.
Możesz mieć złą osłonę na chłodnicy oleju, co bardzo często się zdarza, może być ta chłodnica zapchana, możesz mieć przetarty ssak oleju (to też bardzo często się zdarza przy złym złożeniu dołu silnika), itp., itd.... Zrób tak jak pisze Krzysiek, a wszystko się powinno wyjaśnić.
Zapchana chłodnica oleju raczej odpada bo przed składaniem wszystko było dokładnie czyszczone i myte ale i tak zwale całą mise i mam nadzieje ze wszystko sie wyjasni. Jak zlokalizuje przyczyne to dam znać a narazie dzięki za odpowiedzi.
I co karl323, już wszystko wiadomo?
No właśnie dalej nic misa była zwalona ssak cały osłona na chłodnicy oleju obcięta (po konsultacji z Twoim tatą) prawdopodobnie winny będzie filtr oleju a dokładnie jego gniazdo.
Gniazdo zaworu też może być, może jeszcze sprężyna jest jakoś dziwnie wytarta od koszyka, może być jeszcze coś z pompą olejową itd., itp.... Generalnie dobrze byłoby przyjrzeć się jeszcze raz wszystkim ważnym punktom w silniku.
Pompa była robiona osobiście przez pana tatę ale stawiam na sprężyne +gniazdo. Rozbierając dziś filtr zauważyłem zę spreżyna na jednym zwoju jest lekko przytarta i dla ciekawości złozyłem to ale pod sprężyne podłożyłem podkładke i po odpaleniu było juz lepiej tak więc trzeba będzie to wymienić i wtedy powinno być git.
Strony Poprzednia 1 … 5 6 7 8 9 10 11 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Spadek ciśnienia w silniku
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo