Temat: Przewód przelewowy
Może mi ktoś powiedzieć gdzie ten przewód powinien być podczepiony....
Poprzedni właściciel nic mi o tym nie powiedział i nie wiem gdzie to mam podłączyć żeby się paliwo nie lało....
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Układ zasilania » Przewód przelewowy
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Może mi ktoś powiedzieć gdzie ten przewód powinien być podczepiony....
Poprzedni właściciel nic mi o tym nie powiedział i nie wiem gdzie to mam podłączyć żeby się paliwo nie lało....
Paliwo tym przewodem nie powinno się lać. Jest to spływ nadmiaru oleju smarującego pompę i regulator. Poluzuj przelotkę przy pompie (lewy koniec tego przewodu), ustaw przewód tym wolnym oczkiem w dół i dokręć go do bloku pod pompą. Powinien tam być zaślepiony otwór. Przewód puść między pompę a ten zaizolowany przewód zasilający, inaczej będzie za krótki. Jak tym przewodem idzie paliwo, to znak że sekcje w pompie puszczają.
Widzę, że pompa jest smarowana z układu smarowania silnika, więc czy tym przewodem nie leci olej? jeśli nie leci, to jest gdzieś zaślepiony, a może wogóle smarowanie od silnika jest odłączone, tylko rurki pozostały? bo jak się paliwo przelewa tym wolnym przewodem, to puszczają sekcje, lub pompa zasilająca.
jak leci paliwo tym przewodem a nie będzesz robił pompy to go zaślem i ten dolotowe metalowy co przychodzi do pokrywik pompy to odłoncz i zaślep i wlej olej do pompy. bo będzesz miał rope w silniku i chociasz olej wymienisz to za jakiś czas znowu będzie a to silnikowi nie służy.a pompa z ropą to morze chodzić jeszcze kilka lat.powodzenia
Masz rację Marcino. To dobra metoda - na chwilę. Żeby dokończyć zaczętą robotę, puścić dziada "do ludzi", z chronicznego braku kasy, itp.
Człowiek kupił Sprzęta i oczekuje od nas pomocy. Jest zima, trochę "wolnego" czasu, niech zrobi to po ludzku ! Problem rozwiązany połowicznie, nie jest rozwiązany wcale. Pomp od forszaja jest w mojej okolicy od groma, może warto rozejżeć się za inną (pompą), niż kuleć przez parę lat ?
Marcino - trochę życzliwości !
Masz rację Marcino. To dobra metoda - na chwilę. Żeby dokończyć zaczętą robotę, puścić dziada "do ludzi", z chronicznego braku kasy, itp.
Człowiek kupił Sprzęta i oczekuje od nas pomocy. Jest zima, trochę "wolnego" czasu, niech zrobi to po ludzku ! Problem rozwiązany połowicznie, nie jest rozwiązany wcale. Pomp od forszaja jest w mojej okolicy od groma, może warto rozejżeć się za inną (pompą), niż kuleć przez parę lat ?
Marcino - trochę życzliwości !
jak pompa sie wali to nie rozglądam sie za inną tylko tą biore do samochodu i do warsztatu na stuł a nie szukam nowej ,bo kto ci wyrzuci dobrą pompe :stu: a remąt pompy to nie jest wielki koszt, a ja robiłem pompe i radzono mi odciąć obieg oleju od silnika, z powodu ze silnik olej zurzywa i go sie wymienia. a pompa oleju nie przepala. jak spuszcza sie olej z pompy to jest żułty znakiem że nie jest bardzo zurzyty i pompa ma zawsze czysty olej i będzie lepiej dla pompy.
no kolego kto smaruje to jedzie :beer:
Moim zdaniem remont pompy, to dżudo jak się udo.
Lepiej ustawić na stole oryginalną pompę, niż wymieniać sekcje i liczyć na to, że pompiarz będzie miał dobry dzień. Niekiedy ma zły.
Nikt nie wyrzuca dobrej pompy, powiem więcej, z zasady nikt nie wyrzuca żadnej pompy. Lądują na półce albo pod nią. Zależy jak się trafi. Za pompę płaci się gościowi po jej sprawdzeniu !
Kto smaruje ten jedzie, tak, szczególnie jak smaruje się ropą a lepiej kompotem.
Z czystej życzliwości, proponuję Ci zmienić doradców.
Dzięki panowie za rade ale tak czy siak pompa pójdzie na regeneracje... wstępnie zakład wyszacował na 400 zł ale sie na nich nigdy nie zawiodlem... dwa razy od MTZa dawalem i raz od 330.... mysle ze tym razem tez nie schrzania....
Okazalo sie ze praca na 3 gary nie byla spowodowana zapieczonym wtryskiem (bylem wczoraj na sprawdzeniu... byly zuzyte ale sprawne... dla pewnosci zalozyli nowe koncowki).... lecz prawdopodobnie popsutą pompą... dzis gadalem z poprzednim wlascicielem bo bylem po pozostale czesci które w ciągnik nie weszły... to dał mi obie połówki głowicy... korbowód.. .tłoki.... wszystko na wiosne było wymieniane... a pompy podobno nigdy nie ruszał chociaż wiedział że możliwe że nigdy nie była robiona...
W czwartek oddam do regeneracji i zobaczymy co będzie
Powiedzcie mi tylko tak przy okazji czy wymieniał ktoś z was kranik paliwa z baku?? Bo kurcze ciekł... spuściłem paliwo i go wykręciłem i się okazało że w żadnym sklepie w okolicy go nie ma.... znacie jakies oznaczenia? czy można go na allegro dostać? Jeśli jest dostępny w np. w Przennie to po ile mnie więcej chodzi??
Kranik w baku jest storzkowy, jeśli cieknie, to trzeba go rozebrać i drobniutkim papierem ściernym wytrzeć miejsce stykania się storzkowych elementów, a po złożeniu kilka razy "poobracać" a jeśli nadal będzie się moczył, to lekko puknąć w celu lepszego zaciśnięcia się storzków.
Moim zdaniem remont pompy, to dżudo jak się udo.
Lepiej ustawić na stole oryginalną pompę, niż wymieniać sekcje i liczyć na to, że pompiarz będzie miał dobry dzień. Niekiedy ma zły.
Nikt nie wyrzuca dobrej pompy, powiem więcej, z zasady nikt nie wyrzuca żadnej pompy. Lądują na półce albo pod nią. Zależy jak się trafi. Za pompę płaci się gościowi po jej sprawdzeniu !
Kto smaruje ten jedzie, tak, szczególnie jak smaruje się ropą a lepiej kompotem.
Z czystej życzliwości, proponuję Ci zmienić doradców.
dzieki za twoje rady ale nie skorzystam bo mi maszyny chodzą praktycznie bez awarji jak je przeglądam przed sezonem pracy to awaryjnoćś jest nie wielka.
wesołych świąt
Ja kupiłem nowy za 30zł ale musisz uważać na średnicę gwintu od przewodu paliwowego
w moim przypadku w nowym kraniku średnica jest większa niż w starym i mam problem
wymienić przewód czy szukać jeszcze jednego kranika.
U mnie paliwo cieknie z zamknięcia więc papier ścierny odpada
kup byle jaki a tokarz dorobi w razie czego redukcję
Do kranika można zastosować zwykły, pospolity zawór kulowy 1/2 cala, od wody.
Marcino, Ty mnie chyba nie lubisz !
DLACZEGO ?
Przecież jestem taki sympatyczny ... k...a mać !
sławku dlaczego mam cie nie lubić ja tylko pisze co uwarzam
nie kłócić się!!!! jesteście duże chopy ... k**** mać !!
jutro przeniosę ostatnie posty do pokoju zwierzeń tam będziecie mogli przelać na monitory wasze uczucia do siebie
witajcie chlopaki nie chce zakladac nowego watku wiec pisze tu czy dostane gdzies nowe przewody paliwowe takie metalowe oryginalne takie jak na zdjeciu na poczatku watku chodzi o ten co idzie od zbiornika do papki z papki do filtra i z filtra do papy czyli trzy przewody
Toruń, kupowałem w wakacje, jeżeli się nie mylę nie cale 50 zł
a jakies namiary
pszenno panków wysyłkowo adresy w linki i inne
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Układ zasilania » Przewód przelewowy
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo