Strony Poprzednia 1 … 10 11 12 13 14 … 17 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Strony Poprzednia 1 … 10 11 12 13 14 … 17 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Panowie fakt nie pomyslalem i wybiłem zaślepkę w wale od womu ta co jest na koncu. Mam wał w calosci, co teraz zrobić ? Nawalić sylikonu i złożyć czy może na tokarkę z nim, przeciąć spaw ustawić zaślepkę i zespawać? Co radzicie?
panowie sprzeglo przestalo rozlaczac walek ja sie wcisnie to nadal sie kreci cos sie zepsulo? zalaczyc tez nie idzie trzeba zgasic traktor zalaczyc wom i dopiero odpalic bo inaczej grzyta
Wyreguluj
Nabij ciśnienie powietrza tak jak ma być, bo to one odpowiada za drugi stopień i zacznij od wciśnięcia klawisza preselekcji żółwia. Wciśnij kilkakrotnie sprzęgło i spróbuj włączyć wom. Jak się nie da to sprawdź czy siłownik pneumatyczny prawidłowo działa (po wciśnięciu preselekcji ma się wysunąć). Regulacja sprzęgła ma tak na prawdę niewiele wspólnego z prawidłowym działaniem drugiego stopnia.
a jak sie nie wysunie to tylko jego wina jest (niesprawny) po wcisnieciu zolwia (przycisku) grzyta elektrozawor ale sie zalaczy ale silownik nic sie nie rusza walek nom stop sie kreci sprzeglo nie rozlacza go
To teraz odkręć przewód powietrzny od siłownika i załącz jeszcze raz zobacz czy idzie powietrze do silownika
mam pytanie czy w 323 da się wymienić tryb napędu womu 540 obr. bez demontażu skrzyni? bo u mnie jest na nim ząb wyłupany.
Gdzieś na początku tego wątku było opisane, że trzeba wybebeszyć wszystko, ponieważ ten wałek jest na samym dole, a nad nim cała skrzynia biegów.
tylko nie chodzi mi o ten długi wał co jest na nim ten bliźniak tylko ten mały tryb co jest trochę wyżej z przodu.
koledzy jest taka sprawa od razu mówię że przeczytałem wszystkie strony wątku o womie ale tego się nie dowiedziałem... a chodzi o to że mam wyłupany ząb na trybie napędzającym 540 obrotów chodzi o ten tryb co jest do góry na wale głównym bodajże i mam pytanie czy wymontuje go jakoś od przodu po wyjęciu silnika sprzęgła i pompy hydraulicznej? czy muszę całą skrzynie wywalać i rozbierać ? prosiłbym o wszelkie pomocne odpowiedzi i porady co jak po kolei robić... acha i chodzi o 323
Wom jest na osobnym wałku na tym samym poziomie co wał główny. Po kolei to zdejmujesz wał górny, ukaże Ci się ten wałek wom. Na jego końcu jest pierścień segiera, który rozszerzasz i przeciągasz za ten wałek następnie jak idzie dość luźno to od przodu go łapiesz i powoli wyciągasz wyjmując po kolei wszystkie elementy jakie masz na nim. Jak idzie ciaśniej to możesz sobie pomóc pobijakiem...
masz + kolego, to rozumiem ,że skrzyni wyciągać nie muszę tylko silnik sprzęgło i górny wał.
dokładnie tak
no to z moim czasem to mam ponad dwa tygodnie roboty... a może dało by się jakoś wyjąć ten seger od dołu ? gdzie on dokładnie się znajduje ?
Mam jeszcze taką prośbę jakby ktoś mógł mi dokładnie wytłumaczyć jak wymontować ten tryb bliźniak co jest na samym dole. Co muszę po kolei robić? czytałem ten wątek nie raz, ktoś coś tam o tym napisał ale niebyt dokładnie.
wybacz kolego krzychu ja ci nie pomogę bo tego jeszcze nie robiłem tym bardziej (myślę) ludzie z mojego zagłębia i okolicy , musisz się jednak zdać na schemat + intuicja
pozdrawiam.
Ponawiam prośbę: Może ktoś mi dokładnie wytłumaczyć co mam po kolei zrobić żeby wymontować tą choinkę od womu ? będę bardzo wdzięczny.
krzychu w największym skrócie. Wywalasz przystawkę przedniego napędu. W końcówce wałka jest otwór gwintowany. Przygotuj:
gwint z metra cięty tak aby pasował na gwint w otworze,
tak ze 30cm rury o średnicy większej jak łożysko na którym ten wałek pracuje,
płaskownik dość gruby i długi tak by się o rure oparł, z otworem o fi takim żeby przeszedł ten pręt gwintowany ,
nakrętka,
klucz.
Sprawdź czy łożysko nie jest czasem zabezpieczone segierem (nie pamiętam czy tam jest coś) jak jest to won z pierścieniem, następnie wkręć gwint, załóż rurę, płaskownik, nakręć nakrętkę do oporu, a następnie powoli kręć i obserwój czy wałek wychodzi. Jak się zaczie wysuwać pilnuj żeby kulka ze sprężyną CI nie wystrzeliła w kosmos (albo w oko:)).
pręt i nakrętka najlepiej utwardzane.......
u mnie zdało egzamin. powodzonka.
dzięki za pomoc masz dużego +
Strony Poprzednia 1 … 10 11 12 13 14 … 17 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo