Odp: Układ kierowniczy
Ciekawe, ale czy lepsze ?
te światła to już zupełna głupota.. na wspornikach się trzęsą jak nie wiem, a co dopiero na samych błotnikach... u mnie zaraz by urwało kable jak nie całe lampki przy gnieceniu sianokiszonki...
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Układ jezdny » Układ kierowniczy
Strony Poprzednia 1 … 4 5 6 7 8 … 13 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Ciekawe, ale czy lepsze ?
te światła to już zupełna głupota.. na wspornikach się trzęsą jak nie wiem, a co dopiero na samych błotnikach... u mnie zaraz by urwało kable jak nie całe lampki przy gnieceniu sianokiszonki...
pewnie że dobry pomysł sam mam podobnie przerobione tylko siłownik jest od strony akumulatorów jest miej widoczny leciutko się kręci i jest mniejszy promień skręt pod warunkiem że dobrze jest wyliczony skok tłoka
U mnie jak rozprzęgłem koła i skręciłem prawym kołem w lewo do oporu to krzyżak mi zablokował, nie mogłem ruszyć kołem to normalne ?
Chyba to nie jest normalne
Ten ciągnik był na Alllegro jesienią 25km ode mnie stał. był z szuflą do śniegu i ta płyta z przodu to do szufli zrobiona. Brał za jego 25tyś a teraz ktoś inny kupił i znów sprzedaje. Czy coś jest z nim nie tak ?? :hmmm:
Powinny być ograniczniki skrętu, najczęściej pozostają po nich otwory z gwintem. Ten ogranicznik to tak śrubka z nakrętka jako kontra. Możesz sobie wkręcić i tak ustawić, żeby krzyżaka przy maksymalnym skręcie nie blokowało, bo teraz nie blokuje Ci tylko dlatego, że to drugie koło nie skręca się dalej.
scoda a jaki ty masz skok tego tloka bo ja tez chce tak zrobic zeby mial lepszy skret tak miezylem narazie to mi wychodzi ze jak jest tlok zlozony to powinien miec 40cm a jak wysuniety to 80cm moglo by byc ja mam 303
michu23 jutro zmierzę to napiszę bo dziś ciemno i leje jak diabli ale myślę że tak jak piszesz coś koło tych wymiarów
Koledzy gdy cofam to lewe przednie kolo wydaje taki chrobotliwy dźwięk. Oraz przedni napęd robi na ziemi taki zbierak gdy cofam co jest nie tak?
Z tym cofaniem to tak jest jak działa automat od załączania i obroty kół się trochę nie zgrywają a co do koła to jest jak wróżenie z fusów bez dokładnich oględzin się nie obejdzie .
Chrobotać może : jakieś łożysko albo zębatka . U mnie były zardzewiałe łożyska i brak oleju w przedniej zwolnicy jednak nic nie chrobotało :nie_wiem:.
właśnie zjechałem z pola, z trudem bez sprzęgła i wspomagania. dopiję kawę i sprawdzę pompę, stan oleju, wyczyszczę filterki w zbiorniku i jeszcze są jakieś dysze w tym elemencie w którym jest ten duży zawór na klucz 36 czy 32. coś pominąłem?
Wstyd się przyznać, poluzowany przewód zasilający pompę. Odkręcałem gdy wyjmowałem silnik i nie dokręciłem ciasno i się poluzował. Śmiga aż miło.
Zrobiło mi się podobnie jak skręcając wcisnołem sprzęgło, walnoł olej z pod uszczelniacza pompy, i po kierowaniu. Normalne :nie_wiem: ?
jaka nowa pompe kupiliscie do wspomagania kierownicy przy swoim 323 na orbitol . U mnie problem jest taki ze dopiero przy wiekszych obrotach silnika da sie lekko krecic silownik nie cieknie orbitol nie piszczy mysle ze pompa juz do wymiany
jest na forum o tym całe opowiadanie
Chcę uszczelnić serwomechanizm. Jak się do tego zabrać, aby niepotrzebnie nie rozkręcać za dużo?
Czy należy serwo wyjąć z ramy?
Czy czepiać się demontażu całego serwa na drobne części , czy jest to niepotrzebne i zbyteczne?
Wydaje mi się, że najważniejsze jest uszczelnienie dolnej części serwa.
Liczę na podpowiedzi.
Dziękuję i pozdrawiam.
Musisz go wyjąć z ramy bo musisz podstawę odkręcić i wtedy dobierasz się do oringa który jest za to odpowiedzialny.
Dziękuję, o to mi chodziło.
Proszę dostawić + dla ,, scoda 19".
Zenek jak chcesz komuś dać + to musisz nacisnąć + przy jego reputacji .
Może ma zablokowane fuknkcje ?
Strony Poprzednia 1 … 4 5 6 7 8 … 13 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Układ jezdny » Układ kierowniczy
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo