Odp: co robicie z silnikiem w czasie zimy
PiotrK też się z Tobą zgadzam, myślałem że grzałka jest bezpośrednio w oleju ale jak jest to tak rozwiązane to to jest dobry patent.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » co robicie z silnikiem w czasie zimy
Strony Poprzednia 1 … 10 11 12 13 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
PiotrK też się z Tobą zgadzam, myślałem że grzałka jest bezpośrednio w oleju ale jak jest to tak rozwiązane to to jest dobry patent.
moja osiemdziesiątka motor ma zdrowy jest na płynie ale w mróz zapalać za diabła nie lubi tak do minus 5 jescze może byc .spróbowałem dzisiaj samostartu bo już znudziła mnie zabawa z grzałkami kolektorami i w ogóle, przeraza mnie dzwięk silnika jak się przesadzi ale udało mi sie dobrze trafić i moje zdziwienie pykła od strzała,i dochodze do wniosku ze pompa chyba za mało na rozruch daje. ale pochwale sie mojm c-355 jest cały czas na płynie i z tym traktorem nie było nigdy problemu z odpaleniem nie było jeszcze takiego mrozu żebym musiał co kolwiek kombinować ; potrzebujesz -zapalasz- jedziesz tylko ta kabina -orzeszek łomatko czacha dymi
u mnie z 355 na płynie to samo, cały czas było ok tylko teraz ostatnio już cieńko piszczy ale to głowice do remontu mam
ja mam C330 nie ma zimy by nie gadała to samo co claass gada od strzału ... a reszta to ło matko
Trzeba robic tak ja, odstawiam późną jesienią i odpalam wiosną i problem zimowy mam z głowy (żart) a tak serio to MF pali mi dobrze a forsza rzadko odpalam zimą ale jak już to poświęcam mu troszkę czasu żeby wydłubac filtr powietrza wsadzic palnik gazowy bo nigdy bym nie użył jakiś samostartów ani nic podobnego we własnej maszynie, oczywiście oba stoją zalane glikolem.
zalewa mnie krew jesli chodzi o samostart ,ale co zrobić rozrusznik zajezdzić, kolektor podziurawic jak ser szwajcarski , a w efekcie końcowym szara d,,,,pa . po na mysle i zastanowieniu sie stwierdziłem ;nie należy przesadzac delikatnie poprubować przecierz to wkońcu detonacja, samostart musi tylko wspomuc podpalić to co jest wtrysniete a nie napompować żeby tylko na samostarcie poszedł .
jak chcecie troche lżej to plak do czyszczenia tapicerki ... można psikac do woli i palić nic mu nie będzie
kumpel plakiem odpalał passata z 2002 roku fajnie to wyglądało a szczególnie na parkingu w mieście jak razem ze szwagrem go tak odpalali
poniżej pewnej temperatury plak nie rabota nie zapisałem przy jakiej możesz psikać do woli ciekaw jestem do ilu stopni pomaga samostart ,.
ciekaw jestem do ilu stopni pomaga samostart ,.
Tu nie chodzi o temperaturę tylko o to by rozrusznik żwawo kręcił silnikiem, a to uzależnione jest od zalanego oleju, stanu rozrusznika i baterii. Jak rozrusznik dobrze kręci to psikam ok 2 sekundy do filtra i po ok 5 sekundach kręcenia silnik zaskakuje i staram się trzymać obroty ok 1000, ale przeważnie, pl kilku sekundach pracy gaśnie przy temp poniżej -5. Czynność powtarzam i najczęściej silnik, początkowo rzucając się jak pstrąg wyrzucony na brzeg, dochodzi do siebie i normalnie zaczyna pracować.
plaka psikamy cały czas i palimy gada nie ma siły by nie ... oby nie zamarzł .. a samostart hmmm zeszłej zimy -28 i działąl ...
no na plaku silnik pracuje "normalnie" nawet bez paliwa
RENAULT24 napisał/a:ciekaw jestem do ilu stopni pomaga samostart ,.
Tu nie chodzi o temperaturę tylko o to by rozrusznik żwawo kręcił silnikiem, a to uzależnione jest od zalanego oleju, stanu rozrusznika i baterii. Jak rozrusznik dobrze kręci to psikam ok 2 sekundy do filtra i po ok 5 sekundach kręcenia silnik zaskakuje i staram się trzymać obroty ok 1000, ale przeważnie, pl kilku sekundach pracy gaśnie przy temp poniżej -5.
Mi się takie coś nie zdarza żeby silnik po odpaleniu po chwili zgas a używam go 2 lata i przy -25
Wiem o co chodzi jest to normalne jak już pompa deczko kiepska, tak jak u mnie. Chodzi przez pierwsze 15 sek, jakby był zapowietrzony. Gaz do oporu a obroty ledwo1000 a później już łapie to ujmuje żeby nie dawać mu tak na zimnym silniku. Po świętach wywożę zbożę i idzie pompa i wtryski do roboty.
w mojej osiemdziesiątej wszystko po regeneracji i jest dokładnie tak jak napisałeś jak by był zapowietrzony na poczatku. na pewno będe reklamował końcówki wtrysków są do bani ale z obrotami mysle że w pompie jest za gęsty olej i wariator nie umie sie ustawić zastanawiam czy nie zalać pompy wtryskowej zatszym olejem bo moze zanim sie rozbebła na obroty weść nie chce
Panowie, sprzęt jest leciwy i trzeba z szacunkiem go eksploatować to posłuży jeszcze kilka lat. Widziałem w tym roku jak za miedzą u sąsiada na polu umierały na śmierć 240 konny NH i 245 konny JD, (oba pojechały gdzieś na lawecie i nie wróciły, firma rozwiązała umowę na usługi i wyrzekła się interesu) a nasze bidy jakoś kaparzą w te i z powrotem.
mam do czynienia z najnowszą technologią renault w autach osobowych ------ile tam jest lipy no masakra ale to się tyczy wszystkich marek i nie warzne czy to jest wv audi skoda renault citroen czy peugeot o mercedesie nie wspomne . dla nich produkuja ci sami made in china . w branrzy nh jd ces cz coś tam jeszcze jest to samo. bo to jest kasa . cytuje ciagle udoskonalamy nasza technologie celem poprawienia zadowolenia konsumentata ,to znaczy robimy taniego bubla i sprawdzamy w którym momencie kończy sie cierpliwośc tego kto za to zapłacił
MAREKPE napisał(a):
RENAULT24 napisał(a):
ciekaw jestem do ilu stopni pomaga samostart ,.
Tu nie chodzi o temperaturę tylko o to by rozrusznik żwawo kręcił silnikiem, a to uzależnione jest od zalanego oleju, stanu rozrusznika i baterii. Jak rozrusznik dobrze kręci to psikam ok 2 sekundy do filtra i po ok 5 sekundach kręcenia silnik zaskakuje i staram się trzymać obroty ok 1000, ale przeważnie, pl kilku sekundach pracy gaśnie przy temp poniżej -5.
Mi się takie coś nie zdarza żeby silnik po odpaleniu po chwili zgas a używam go 2 lata i przy -25
c385
olej 15w40 mobil 1delwac baterie roczne rozrusznik(staregotypu) wiosna regeneracja. silnik jesień 2012 naprawa gklowicy pompy wtrysków wymiana 1 cylindra (rysa)CO ZATYM IDZIE PIERSCIENI RESZTA bez zazutów w tym wszystkim tylko do wtrysków mam wątplikwoscii do pompy wryskowej. a jak nie zapalała tak nie zapala
to moze brak go wyregulowac przecierz wszystko potrzebuje swego
mam do czynienia z najnowszą technologią renault w autach osobowych ------ile tam jest lipy no masakra ale to się tyczy wszystkich marek i nie warzne czy to jest wv audi skoda renault citroen czy peugeot o mercedesie nie wspomne . dla nich produkuja ci sami made in china . w branrzy nh jd ces cz coś tam jeszcze jest to samo. bo to jest kasa . cytuje ciagle udoskonalamy nasza technologie celem poprawienia zadowolenia konsumentata ,to znaczy robimy taniego bubla i sprawdzamy w którym momencie kończy sie cierpliwośc tego kto za to zapłacił
Napisz o jaką nową technologię chodzi? Bo jeśli chodzi o układy paliwowe to jest firma która ma siedzibę lublinie (jedyną w Polsce) i ma ona ok35 procent czołowej dystrybucji tych części na cały świat. Także nie chińczycy. Z resztą nowe serie Jeleni składane są na chińskich czy bodajze indyjskich częściach. Jakoś nikt nie narzeka. Już był porszany temat jakośći produktów ze wschodu. Co nie znaczy że żywot mojego forsza będzie równie długi jak nowego Johnego z tego roku mojego znajomego.
Strony Poprzednia 1 … 10 11 12 13 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » co robicie z silnikiem w czasie zimy
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo