Troche inaczej, to IFA "papugowała" budowę silników od MANa na początku lat siedemdziesiątych, z tym, że MAN cały czas udoskonalał te silniki, a IFA już nie i tak produkowała je do końca swoich dni, więc dlatego wyroby MANa są na dzień dzisiejszy o wiele lepsze i trwalsze, niż Ify, stąd też różnica w cenie części do tych silników, niby tłoki, cylindry, pierścienie, panewki, wały i cała reszta są takie same, pasują od dzisiejszych silników Mana do Ify, ale niestety jakość wyrobów Mana bardzo mocno przewyższa jakośc wyrobów Ify, choć dziś dostępne części może już nie pochodzą z wytwórni Ifa, a od innych nie komercyjnych, prywatnych producentów, produkujących tzw. podróby, które są u nas dostępne i przez większośc wybierane z powodu niskiej ceny, bo czy ktoś kupiłby oryginalny manowski zestaw naprawczy na jedną dziure (tłok, cylinder, pierścienie) za 1600 zł? x 4= 5400 zł? wątpie w to bardzo i dla tego jest jak jest.
tel: 605107385 czynny non stopZT 323 A 89`
E 512 77`
B 200/5 83`
Brakuje mi Trabanta