601 Ostatnio edytowany przez jano323 (2013-02-23 22:04:19)

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

tak tak , wojtas pisze prawdę widziałem te ziemie , nie wiesz czy to kamień czy to nie kawałek piórnika...... . :hmmm::hmmm:

602

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

rm jak możesz to podaj tą grubość tych grubszych szpilek , no to morze porównam ze swoimi , bo mam  okazję polukać pod klawiaturę ly. z racji kolejnej modernizacji .
a jak ta sprężarka od 16stki ?.

603

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

jano323 a co będziesz rozbierał głowicę to zmierz grubość szpilki zrub filmik swojego silnika

604

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

nie , tylko regulacja zaworów,
a moje yu już jest.
http://www.youtube.com/watch?v=jqpt9OGXvPM
http://www.youtube.com/watch?v=png_iCyKCR8

605

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

przymierzałem suwmiarką ale bez odkręcania nakrętki to jest 14mm ale jutro sie upewnie, od czego masz licznik obrotów bo mam już dwa liczniki i dwie prądniczki i pokazuje za mało i jeszcze cos czy widziałeś swoją pąpe olejową od smarowania wału jak wygląda cz y jest jedno czy dwusekcyjna

606

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

ja do silnika nie zaglądałem bo nie miałem potrzeby, dałem tylko pompę wtr.do sprawdzenia i wtryski lały ale o tym pisałem wcześniej ,
zegar wykręciłem z autobusu chyba jelcz taki krótszy, pasował idealnie w otwór, ale jak odkręcisz prądniczkę to można przykręcić linkę i zegar z lewymi obrotami np. od c360 3p .
a na jakich obrotach np. orałeś bo ja mam w zanadrzu jeszcze jakieś 150 obr. ale go tak nie wkręcam ze względu na to sprzęgło, żeby jeszcze udało się je  wywalić ?

607

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

orałem około 1800 izapasu miałem durzo, a co ci się dzieje ze sprzęgłem

608

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

licznik pasuje od bizona
obroty mam ustawione na 2200 a oram na 1500-1600

609

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

to czemu muj licznik od autobusu pokazuje za mało o 500 obr a przecież  wszystko to samo

610 Ostatnio edytowany przez Laszek (2013-02-24 11:30:37)

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

są różne typy tych prądniczek i obrotomierzy i nie każdy z każdym dobrze współgra. Tak samo miałem w kombajnie jak założyłem silnik od jelcza. Prądniczke miał ale obrotomierz coś nie pokazywał za bardzo. Ostatnio kupiłem z allegro obrotomierz od bizona ale niemiałem okazji jeszcze go podłączyć

E 516 na części
Telefon 695 076 269

611

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

Laszek   czść kolego a czy widziałeś swoją pompkę oleju jaką masz  1czy 2 stopniawą

612

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

Oj szczerze mówiąc to nie pamiętam, miskę olejową miałem odkręconą bo musiałem ją ciut skrócić ale jaka tam pompa jest to zwyczajnie nie pamiętam. Tylko, że ja mam silnik SW680 turbo

E 516 na części
Telefon 695 076 269

613 Ostatnio edytowany przez jano323 (2013-02-24 12:03:54)

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

ze sprzęgłem jeszcze nic się nie dzieje i lepiej niech się nie dzieje, skoro oni przewidzieli 1800 obr. to lepiej nie przeginać , na pewno te silniki ly. jak by chodziły na  2400 /2500 obr.były by sprawniejsze no i mocniejsze .
w bizonie można porównać obroty do obr. młocarni, ale w zt. to nie wiem jak to zrobić ale jadąc za jakimś ursusem to wiem na jakich obrotach mogę go (palnąć) i myślę że mam dobre .

614

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

Ja mam zegar od bizona, pokazuje dobrze, doświadczony kierowca może to wyczuć na wolnych obrotach. orkę robiłem na 1700-1750 obrotów według wskazań mojego obrotomierza, miałem wrażenie że przy tych obrotach silnik najładniej pracuje Co do pomp olejowych silnika w kombajnach są te wydajniejsze, smok jest podwójny i misa inna w środku dostosowana do tego smoka.
Zakładając 6ct107 do bizona wszystkie to elementy przerzucaliśmy ze starego silnika.

615

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

ja mniejwięcej poznaje po jeku skrzyni jakie obroty na sw a jakie miałem na ifce i też mi się wydaje że orałem na około od 1700-1800 a jak mu pocisłem  to szedł jak przecinak lubi wysokie obroty

616

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

w autobusach mają nawet 3000 ale to na szosę czasami na chwile trzeba przycisnąć .

617

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

Chłopaki macie tutaj https://docs.google.com/viewer?a=v& … DOWM9hmqjg
dokładny opis waszych skarbów i trzymajcie się mniej-więcej informacji dostarczonych przez producenta, bo lubię precyzyjne informacje.

Małe świństwa mówi się głośno... Wielkie - szeptem. Prawdy natomiast nie mówi się w ogóle. Kto wie czy każda prawda nie jest w gruncie rzeczy największym świństwem? więcej
Marek Hłasko - Ósmy dzień tygodnia

618

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

MAREKPE ależ ja wcale cię nie namawiam do zamontowania tego silnika, a informacje o nim dostępne w internecie już dawno zlokalizowałem, a dodatkowo mój chrzestny mamy brat, tak się złożyło że był swego czasu brygadzistą a następnie kierownikiem warsztatów pks.

619

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

androl  ta charakterystyka jest chyba do tych najmocniejszych silników , z chłodzeniem jak pisze powietrza doładowującego , zwróć uwagę na tą moc w KW, możliwe że kolega   rm ma jeden z tych mocniejszych ? o kurde to by miał najmocniejszy forsz w uni.......???????

620

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

Tak też myślę, ale kolego rm co masz na tabliczce, i również  tak jak pisałem obroty w autobusach dochodziły do 3000. Chrzestny na emeryturę przeszedł w wieku 60 lat w 1999 r przy najbliższym spotkaniu dopytam czy te silniki w tym czasie już się trafiały, ale jak pamiętam z tego co kiedyś czytałem 125 kw 170 km były w przegubowcach.