Odp: SW 400 Leyland do ZT323
tak tak , wojtas pisze prawdę widziałem te ziemie , nie wiesz czy to kamień czy to nie kawałek piórnika...... . :hmmm::hmmm:
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » SW 400 Leyland do ZT323
Strony Poprzednia 1 … 29 30 31 32 33 … 52 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
tak tak , wojtas pisze prawdę widziałem te ziemie , nie wiesz czy to kamień czy to nie kawałek piórnika...... . :hmmm::hmmm:
rm jak możesz to podaj tą grubość tych grubszych szpilek , no to morze porównam ze swoimi , bo mam okazję polukać pod klawiaturę ly. z racji kolejnej modernizacji .
a jak ta sprężarka od 16stki ?.
jano323 a co będziesz rozbierał głowicę to zmierz grubość szpilki zrub filmik swojego silnika
nie , tylko regulacja zaworów,
a moje yu już jest.
http://www.youtube.com/watch?v=jqpt9OGXvPM
http://www.youtube.com/watch?v=png_iCyKCR8
przymierzałem suwmiarką ale bez odkręcania nakrętki to jest 14mm ale jutro sie upewnie, od czego masz licznik obrotów bo mam już dwa liczniki i dwie prądniczki i pokazuje za mało i jeszcze cos czy widziałeś swoją pąpe olejową od smarowania wału jak wygląda cz y jest jedno czy dwusekcyjna
ja do silnika nie zaglądałem bo nie miałem potrzeby, dałem tylko pompę wtr.do sprawdzenia i wtryski lały ale o tym pisałem wcześniej ,
zegar wykręciłem z autobusu chyba jelcz taki krótszy, pasował idealnie w otwór, ale jak odkręcisz prądniczkę to można przykręcić linkę i zegar z lewymi obrotami np. od c360 3p .
a na jakich obrotach np. orałeś bo ja mam w zanadrzu jeszcze jakieś 150 obr. ale go tak nie wkręcam ze względu na to sprzęgło, żeby jeszcze udało się je wywalić ?
orałem około 1800 izapasu miałem durzo, a co ci się dzieje ze sprzęgłem
licznik pasuje od bizona
obroty mam ustawione na 2200 a oram na 1500-1600
to czemu muj licznik od autobusu pokazuje za mało o 500 obr a przecież wszystko to samo
są różne typy tych prądniczek i obrotomierzy i nie każdy z każdym dobrze współgra. Tak samo miałem w kombajnie jak założyłem silnik od jelcza. Prądniczke miał ale obrotomierz coś nie pokazywał za bardzo. Ostatnio kupiłem z allegro obrotomierz od bizona ale niemiałem okazji jeszcze go podłączyć
Laszek czść kolego a czy widziałeś swoją pompkę oleju jaką masz 1czy 2 stopniawą
Oj szczerze mówiąc to nie pamiętam, miskę olejową miałem odkręconą bo musiałem ją ciut skrócić ale jaka tam pompa jest to zwyczajnie nie pamiętam. Tylko, że ja mam silnik SW680 turbo
ze sprzęgłem jeszcze nic się nie dzieje i lepiej niech się nie dzieje, skoro oni przewidzieli 1800 obr. to lepiej nie przeginać , na pewno te silniki ly. jak by chodziły na 2400 /2500 obr.były by sprawniejsze no i mocniejsze .
w bizonie można porównać obroty do obr. młocarni, ale w zt. to nie wiem jak to zrobić ale jadąc za jakimś ursusem to wiem na jakich obrotach mogę go (palnąć) i myślę że mam dobre .
Ja mam zegar od bizona, pokazuje dobrze, doświadczony kierowca może to wyczuć na wolnych obrotach. orkę robiłem na 1700-1750 obrotów według wskazań mojego obrotomierza, miałem wrażenie że przy tych obrotach silnik najładniej pracuje Co do pomp olejowych silnika w kombajnach są te wydajniejsze, smok jest podwójny i misa inna w środku dostosowana do tego smoka.
Zakładając 6ct107 do bizona wszystkie to elementy przerzucaliśmy ze starego silnika.
ja mniejwięcej poznaje po jeku skrzyni jakie obroty na sw a jakie miałem na ifce i też mi się wydaje że orałem na około od 1700-1800 a jak mu pocisłem to szedł jak przecinak lubi wysokie obroty
w autobusach mają nawet 3000 ale to na szosę czasami na chwile trzeba przycisnąć .
Chłopaki macie tutaj https://docs.google.com/viewer?a=v& … DOWM9hmqjg
dokładny opis waszych skarbów i trzymajcie się mniej-więcej informacji dostarczonych przez producenta, bo lubię precyzyjne informacje.
MAREKPE ależ ja wcale cię nie namawiam do zamontowania tego silnika, a informacje o nim dostępne w internecie już dawno zlokalizowałem, a dodatkowo mój chrzestny mamy brat, tak się złożyło że był swego czasu brygadzistą a następnie kierownikiem warsztatów pks.
androl ta charakterystyka jest chyba do tych najmocniejszych silników , z chłodzeniem jak pisze powietrza doładowującego , zwróć uwagę na tą moc w KW, możliwe że kolega rm ma jeden z tych mocniejszych ? o kurde to by miał najmocniejszy forsz w uni.......???????
Tak też myślę, ale kolego rm co masz na tabliczce, i również tak jak pisałem obroty w autobusach dochodziły do 3000. Chrzestny na emeryturę przeszedł w wieku 60 lat w 1999 r przy najbliższym spotkaniu dopytam czy te silniki w tym czasie już się trafiały, ale jak pamiętam z tego co kiedyś czytałem 125 kw 170 km były w przegubowcach.
Strony Poprzednia 1 … 29 30 31 32 33 … 52 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » SW 400 Leyland do ZT323
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo