Strony Poprzednia 1 … 30 31 32 33 34 … 52 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » SW 400 Leyland do ZT323
Strony Poprzednia 1 … 30 31 32 33 34 … 52 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
właśnie mnie uprzedziłeś , moja tabliczka jest trochę nie czytelna 110,3 albo 110,8 KW ale prędzej to pierwsze ,a ta 4 albo 5 to do dupy klepnięta ale stawiam na 4 a szpilki 12mm na gwincie.
silnik wzmocniony ma 14mm i ożebrowany blok zrobili, te przeróbki ze względu na to ze z biegiem lat wyciągały się szpilki z bloku, ten problem miał nawet sąsiad w bizonie głowica przykręcona na niecałe 100 kg i co sezon uszczelka do wymiany. silnik wzmocniony montowany był w autobusie h10 o mocy od 160,170 km ten drugi miał turbinę ze zmienna geometria jak 4 tc 107
Mam 4tc ale żadnej zmiennej geometrii turbiny nie zauważyłem ,za to jest jakiś zawór za turbiną .
To chyba wtedy jest ten bajpas
no i wszystko jasne mówiąc wierszem, kolega RM ma silnik 170 KM, a to już jest skokowa różnica
i 213g/KWh a ifka 233g/KWh według tabel i gdzie tu szukać prawdy ?
pech chciał że kupiłem go bez tabliczki gostek u którego go brałem cały czas powtarzał że to jest wzmocniona wersja silnika i nie jest to ten sam co w bizonie,morze mieć racje bo silnik posiada jedno stopniową pompe oleju icałkiem inny smok czyli do pojazdów które nie mają durzych przechyłów silnika ,a silniki z dwustopniową pompką jesto ta sama pompka ale pierwszy stopień zasya olej do drugiego stopnia i to są silniki rolnicze powiny być oznaczane literką R do kombajnów, sieczkarni ,koparek, itp niedawno o tym czytałem
nie wiem czy zauważyliście że są zdjęcia czy filmy gdzie ludzie nie podcinali maski pod turbinę, i jest ona niżej a kolano kolektora do góry, i ta nawet korzystniej dla tłumika czy to nie są te od rekorda ?
Jak wkładałem ten silnik do bizona to te kolano odcięliśmy i przespawaliśmy go do góry, jeśli chodzi o turbinę w rekordzie to trzeba by zmierzyć czy nie jest mniejsza, a może cały kolektor troszeczkę inaczej wyprofilowany.
Są cztery kolektory wydechowe różne kąty podejścia turbo
rm głośno chodzi na tym wydechu ? ja mam rurę od 16stki. jeszcze nie założyłem ale mówią że turbina trochę tłumi ryk.....
Ja mam samą rurę 75 na słupku i do 1500 obr. można słuchać radia
mam samą rurę chodzi ciszej od ifki a w srodkó słychac fajne mruczenie silnika
rura jest 70 od turbiny aż do końca
projekt na ukończeniu jeszcze tylko jakiś liltr powietrza
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Myślałeś o jakiś osłonach które zasłaniałyby od boków (tworząc tunel) wszystkie chłodnice? Myślę o tym że jak tak daleko jest odsunięta chłodnica oleju, to czy będzie dobrze chłodzić? Dawaj znać jak będzie chodziło, narazie ładnie to wygląda.
Olejowa widzę że własnej roboty, a interculer od czego ? czekam na spostrzeżenia z pola, chyba moc najłatwiej wyczuć w pługu, ale czy masz coś do zaorania na wiosnę, tak czy inaczej czekamy na relację z frontu.
intercooler od NH , a tunel to będzie pas z gumy 3mm z jednym płótnem ,tak jak w tych NH , ten inter.... miał jeszcze mocowanie na klimę ale odciołem bo za mało miejsca , ale o klimie myślę , dlatego założyłem po sugestii kolegi Tomali tłumik drgań + pół koła pasowego z myślą pod sprężarkę klimy , a takie są np. opel astra na pasek w klin.
Uploaded with ImageShack.us
ta chłodnica olejowa to taki eksperyment trochę zabawy ale działaaaaa...
ta przeróbka chłodzenia silnika (intercoo) to mocy nie do da i myślę że go schłodzi w ciężkiej robocie ten mój skarb (z resztą) he,he.
Jano dobra robota opisz jak to się sprawuje?
będąc po części w Świdnicy jak pozwolisz to muszę to zobaczyć.
Strony Poprzednia 1 … 30 31 32 33 34 … 52 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » SW 400 Leyland do ZT323
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo