621

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

http://pl.wikipedia.org/wiki/SW-400

622

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

właśnie mnie uprzedziłeś , moja tabliczka jest trochę nie czytelna 110,3 albo 110,8 KW ale prędzej to pierwsze ,a ta 4 albo 5 to do dupy klepnięta ale stawiam na 4 a szpilki 12mm na gwincie.

623

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

silnik wzmocniony ma 14mm i ożebrowany blok zrobili, te przeróbki ze względu na to ze z biegiem lat wyciągały się szpilki z bloku, ten problem miał nawet sąsiad w bizonie głowica przykręcona na niecałe 100 kg i co sezon uszczelka do wymiany. silnik wzmocniony montowany był w autobusie h10 o mocy od 160,170 km ten drugi miał turbinę ze zmienna geometria jak 4 tc 107

624

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

Mam 4tc ale żadnej zmiennej geometrii turbiny nie zauważyłem ,za to jest jakiś zawór za turbiną .

625

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

To chyba wtedy jest ten bajpas

E 516 na części
Telefon 695 076 269

626

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

no i wszystko jasne mówiąc wierszem, kolega RM ma silnik 170 KM, a to już jest skokowa różnica

627

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

i 213g/KWh a ifka 233g/KWh według tabel i gdzie tu szukać prawdy ?

628

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

pech chciał że kupiłem go bez tabliczki gostek u którego  go brałem cały czas powtarzał  że to jest wzmocniona wersja silnika  i nie jest to ten sam co w bizonie,morze mieć racje bo silnik posiada jedno stopniową pompe oleju icałkiem inny smok  czyli do pojazdów które nie mają durzych przechyłów silnika ,a silniki z dwustopniową pompką jesto ta sama pompka ale pierwszy stopień zasya olej do drugiego stopnia i to są silniki rolnicze powiny być oznaczane literką   R do kombajnów, sieczkarni ,koparek, itp niedawno o tym czytałem

629

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

nie wiem czy zauważyliście że są zdjęcia czy filmy gdzie ludzie nie podcinali maski pod turbinę, i jest ona niżej a kolano kolektora do góry, i ta nawet korzystniej dla tłumika czy to nie są te od rekorda ?

630

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

Jak wkładałem ten silnik do bizona to te kolano odcięliśmy i przespawaliśmy go do góry, jeśli chodzi o turbinę w rekordzie to trzeba by zmierzyć czy nie jest mniejsza, a może cały kolektor troszeczkę inaczej wyprofilowany.

631

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

Są cztery kolektory wydechowe różne kąty podejścia turbo

632

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

rm    głośno chodzi na tym wydechu ? ja mam rurę od 16stki. jeszcze nie założyłem ale mówią że turbina trochę tłumi ryk.....

633

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

Ja mam samą rurę 75 na słupku i do 1500 obr. można słuchać radia

634

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

mam samą rurę chodzi ciszej od ifki a w srodkó słychac fajne mruczenie silnika

635

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

rura jest 70 od turbiny aż do końca

636 Ostatnio edytowany przez jano323 (2013-03-16 17:33:06)

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

projekt na ukończeniu jeszcze tylko jakiś liltr powietrza

http://img805.imageshack.us/img805/9710/zdjcie0198s.jpg

Uploaded with ImageShack.us

http://img132.imageshack.us/img132/8456/zdjcie0196d.jpg

Uploaded with ImageShack.us

http://img5.imageshack.us/img5/3825/zdjcie0202m.jpg

Uploaded with ImageShack.us

http://img189.imageshack.us/img189/3281/zdjcie0166r.jpg

Uploaded with ImageShack.us

637

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

Myślałeś o jakiś osłonach które zasłaniałyby od boków (tworząc tunel) wszystkie chłodnice? Myślę o tym że jak tak daleko jest odsunięta chłodnica oleju, to czy będzie dobrze chłodzić? Dawaj znać jak będzie chodziło, narazie ładnie to wygląda.

638

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

Olejowa widzę że własnej roboty, a interculer od czego ? czekam na spostrzeżenia z pola, chyba moc najłatwiej wyczuć w pługu, ale czy masz coś do zaorania na wiosnę, tak czy inaczej czekamy na relację z frontu.

639 Ostatnio edytowany przez jano323 (2013-03-17 01:10:08)

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

intercooler od NH , a tunel  to będzie pas z gumy 3mm z jednym płótnem ,tak jak w tych NH , ten inter.... miał jeszcze mocowanie na klimę ale odciołem bo za mało miejsca , ale o klimie myślę , dlatego założyłem po sugestii  kolegi Tomali tłumik drgań + pół koła pasowego z myślą pod sprężarkę klimy , a takie są np. opel astra na pasek w klin.

http://img715.imageshack.us/img715/2903/zdjcie0193t.jpg

Uploaded with ImageShack.us

ta chłodnica olejowa to taki eksperyment trochę zabawy ale działaaaaa... wink
ta przeróbka chłodzenia silnika (intercoo) to mocy nie do da i  myślę że go schłodzi w ciężkiej robocie ten mój skarb (z resztą) he,he.

640

Odp: SW 400 Leyland do ZT323

Jano dobra robota opisz jak to się sprawuje?
  będąc po części w Świdnicy jak pozwolisz to muszę to zobaczyć.