Temat: Tur
Jak to jest z tymi turami i mocowaniami. znalazłem cos takiego https://www.olx.pl/oferta/adaptacja-tur … DyV4s.html ale czy kazdego TURa do tego podepnę czy jak to jest? Ja jestem zielony w tych sprawach
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Inne maszyny » Tur
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Jak to jest z tymi turami i mocowaniami. znalazłem cos takiego https://www.olx.pl/oferta/adaptacja-tur … DyV4s.html ale czy kazdego TURa do tego podepnę czy jak to jest? Ja jestem zielony w tych sprawach
Jak kupisz tur tej konkretnej firmy która zrobiła tą adaptację. I ten sam model ;P a tak to...
Jak to jest z tymi turami i mocowaniami. znalazłem cos takiego https://www.olx.pl/oferta/adaptacja-tur … DyV4s.html ale czy kazdego TURa do tego podepnę czy jak to jest? Ja jestem zielony w tych sprawach
Nie każda morda pasuje do Forda i tak też jest z turami 🤣😂😂😂
hym, czyli trzeba sie wywiedzieć do jakiego tura ta adaptacja. Dzieki
Prościej jest przerobić adaptację z kompletu od tura niż tak by obca pasowała do ładowacza.
Masz już jakiegoś tura i kombinujesz jak do drugiego ciągnika zamocować czy szukasz dopiero?
W zasadzie jak masz jakiekolwiek pojęcie o cięciu i spawaniu to byle miedzy turem mieściła się maska i reszta. I byle tur był sprawny nie spawany. Resztę sam ogarniesz. Tury raczej są sprzedawane w komplecie.
Prościej jest przerobić adaptację z kompletu od tura niż tak by obca pasowała do ładowacza.
Masz już jakiegoś tura i kombinujesz jak do drugiego ciągnika zamocować czy szukasz dopiero?
Właśnie o to chodzi że nic nie mam, i szukam coś do mojego forda
Nie szukaj konkretnie do Forda bo znając życie to egzotyka więc idzie w parze z ceną. Chociaż kto bogatemu zabroni
Spojrzałem w ogłoszenia na moim rejonie
Tury c360 i podobne 3000-5500 (nowe)
Jakieś wyglądające jak wyciągnięte z krzaków bez samopoziomowania podobnej budowy do tych z 360 na linkę zwykle nie opisane modele (podpisane tylko jako niemiecki) 3-6-8 tyś
TRZYSEKCYJNE samopoziomujące
za dedykowany używany ładowacz do konkretnych ciągników cenią przeważnie 12-15-20 tyś. (Do new Holland znalazłem jeden)
Za nowy cenią 10-12 i w zależności od sprzedawcy cena jest podana z adaptacją do konkretnych ciągników (zwykle do u914 lub mtz82) czasem podają cenę i listę modeli do których mają adaptację w ofercie nie pisząc czego ta cena się odnosi ale znalazłem też jedno ogłoszenie w którym była pozycja 1200zł wykonanie adaptacji do dowolnego ciągnika.
Ja bym proponował sprawdzić rozstaw ramy ( otwory na śruby zawsze można wywiercić) może by popasował coś od bardziej popularnych ciągników
Żadna egzotyka to juz modele newholland'a.
Spojrzałem w ogłoszenia na moim rejonie
Tury c360 i podobne 3000-5500 (nowe)
Jakieś wyglądające jak wyciągnięte z krzaków bez samopoziomowania podobnej budowy do tych z 360 na linkę zwykle nie opisane modele (podpisane tylko jako niemiecki) 3-6-8 tyś
TRZYSEKCYJNE samopoziomujące
za dedykowany używany ładowacz do konkretnych ciągników cenią przeważnie 12-15-20 tyś. (Do new Holland znalazłem jeden)
Za nowy cenią 10-12 i w zależności od sprzedawcy cena jest podana z adaptacją do konkretnych ciągników (zwykle do u914 lub mtz82) czasem podają cenę i listę modeli do których mają adaptację w ofercie nie pisząc czego ta cena się odnosi ale znalazłem też jedno ogłoszenie w którym była pozycja 1200zł wykonanie adaptacji do dowolnego ciągnika.
Ja bym proponował sprawdzić rozstaw ramy ( otwory na śruby zawsze można wywiercić) może by popasował coś od bardziej popularnych ciągników
może i znajdzie cos do 15 tys nowego, tylko czy to nie będzie z rzepy?
Oisałes ze ktos zrobi adaptacje za 1200 a ja podałem link że za 500 jest do "mojego" modeli Forda, tylko nie wiadomo od jakiego ładowacza, własciciel nie wie
może i znajdzie cos do 15 tys nowego, tylko czy to nie będzie z rzepy?
Oisałes ze ktos zrobi adaptacje za 1200 a ja podałem link że za 500 jest do "mojego" modeli Forda, tylko nie wiadomo od jakiego ładowacza, własciciel nie wie
Nie robi adaptację tylko taka pozycja w cenniku. Dzwonisz zanawiasz tura oni sprawdzają czy nie pasuje żadna z standardowych adaptacji jak nie to płacisz 1200 i to już producent ma się tak postarać aby połączyć.
Do twojej adaptacji dopasowanie tura może zająć więcej czasu a na koniec możesz trafić na pasujący który będzie polski
Na nowych ciągnikach widziałem dość często ładowacze metal-fach i z takimi wychodziły z salonu więc albo dealer miał dobrą prowizję albo nie są najgorsze. Poza tym spotykane są quicke i stilo a reszta to nie wiadomo co bo pomalowane na barwy producenta traktora.
Do czego zamierzasz wykorzystać ładowacz że się martwisz o jego trwałość ?
za 20 tys kupiłem ładowarkę z remontem i przejrzeniem nie wyjdzie więcej niż 25tys. Nie dorówna żodyn tur. Żodyn
A możesz zbierać ładowarką kamienie jednocześnie sądząc ziemniaki? Albo pracować z agregatem od czasu do czasu napełniać drugiemu traktorzyście rozsiewacz.
Ładowarka ma swoje zastosowanie i tur również a niekoniecznie można je porównać.
Ja też nie wyobrażam sobie gospodarstwa bez ładowarki, jcb przewala rocznie 2000 ton obornika z obór, potem 2000 ton ładuje na rozrzutnik, 1000 ton kukurydzy ładuje do paszowozu i i jakieś 200t sianokiszonki przerzuca jakieś 4 razy.. I jeszcze wiele i nych robót.
Ciągnik z turem dawno by kopyta wyciągnął a ja razem z nim 😅😅
Pajej napisał/a:może i znajdzie cos do 15 tys nowego, tylko czy to nie będzie z rzepy?
Oisałes ze ktos zrobi adaptacje za 1200 a ja podałem link że za 500 jest do "mojego" modeli Forda, tylko nie wiadomo od jakiego ładowacza, własciciel nie wieNie robi adaptację tylko taka pozycja w cenniku. Dzwonisz zanawiasz tura oni sprawdzają czy nie pasuje żadna z standardowych adaptacji jak nie to płacisz 1200 i to już producent ma się tak postarać aby połączyć.
Do twojej adaptacji dopasowanie tura może zająć więcej czasu a na koniec możesz trafić na pasujący który będzie polski
Na nowych ciągnikach widziałem dość często ładowacze metal-fach i z takimi wychodziły z salonu więc albo dealer miał dobrą prowizję albo nie są najgorsze. Poza tym spotykane są quicke i stilo a reszta to nie wiadomo co bo pomalowane na barwy producenta traktora.Do czego zamierzasz wykorzystać ładowacz że się martwisz o jego trwałość ?
Do czego? Big Bag, wapno, marchew, ale może i czasem trzeba bedzie jakąś ziemie rozgarnąć. Może obornik jak uda sie kupić
Teoretycznie nic cieżkiego, ale jak znajomy wyszedł z takiego założenia kupił cos najtańszego niby chodził ale jak raz trzebabyło coś nim ciężej porobic juz nie wiec co robił ale pogiął go. Mówił że raz na 10 lat cos takiego robi ale raz wystarczyło...
Mój ND5 co dnia udowadnia pompie, że tylko kupa ze złomem ją zrozumie i przygarnie. Do 800 kg jeszcze jako-tako ale tona to już bieda. Fabryka obiecywała 1500. W związku z tym, że hydraulika w Z8011 jest wyjątkowo kaleka, trzeba będzie się nad tym pochylić i dokonać sporych modyfikacji.
C360 na pompie zetora też tonę gdy trzeba podniesie ale kierowania zero. Poza tym Pajej mówisz o ładowaniu wapna itd. Zdajesz sobie sprawę jak dostaje ciągnik w d**e przy takich prach. Bigi ok. Do tego się nada
Do wapna też się nada. Najmniej do prac ziemnych w niewzruszonym gruncie a zwłaszcza jak zanieczyszczony kamieniami betonem korzeniami. Prace rozbiórkowe to gwarancja pogięcia układu prostowodowego. Lepiej w takich warunkach użyć z poziomowaniem hydraulicznym. Ramę główną jest raczej ciężko pokrzywić choć gdy się uprzeć to pewnie się da. Zwłaszcza jak się wybierze model od małego ciągnika. Tur o zbliżonym udźwigu może różne być wykonany. Przykładowo oryginalny jd do ciągników 65-80 kM może mieć udźwig 1800 kg a taki do 100-120kM udźwig 2100kg z tym że ten pierwszy waży ok 500kg a drugi 950.
JCB 2cx ma też wszystko delikatniejsze niż 4cx. Swoją drogą spójrzcie jak masywne są elementy w maszynach typowo budowlanych jak 3cx która 90kM czy 4cx o mocy 110kM a porównując to do typowego tura widać co jest do profesjonalnego zastosowania.
Marku a ten twój tur to nie występuje też w małych zetorach 3i 4 cylindrowych? Podlaczyłeś się między pompę i most czy z hydrauliki ciągniesz? Biorąc olej z przodu można spory wzrost ciśnienia uzyskać.
C360 na pompie zetora też tonę gdy trzeba podniesie ale kierowania zero. Poza tym Pajej mówisz o ładowaniu wapna itd. Zdajesz sobie sprawę jak dostaje ciągnik w d**e przy takich prach. Bigi ok. Do tego się nada
co roku 2 TIRy ładuje władymircem do którego zapięty jest maszt od widlaka ze zmotana łyżka, to dopiero mordęga
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Inne maszyny » Tur
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo