rozmiar w oryginale. Podaj jakiegoś maila to postaram się przesłać kilka fotek i jakiś większy opis. Na forum fotek raczej nie ma tylko opisy, choć i tych za dużo nie ma bo problemu za dużego mi nie sprawiał.
Przeszukałem troszkę sieć i fotek sprzed kilku lat (z wyglądu w sumie nic się nie zmienił bo go nie malowałem - kolory po niemcu):
http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/im … -obornika/
http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/im … wo-siewny/
http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/im … 323a-plug/
i w sumie z tymi maszynami u mnie chodził. Ciągał jeszcze przyczepę. U mnie o ile dobrze pamiętam od marca 2006 i prosto z niemiec - ja pierwszą rejestrację robiłem w PL. Przez te lata wymieniłem:
- pompa wody,
- wymiana uszczelniaczy w pompce sprzęgła,
- przewód hamulca zasilający przód,
- wymiana końcówek wtryskiwaczy,
- wiosną rok temu nowe akumulatory,
- 2 lata temu rozrusznik,
- nowe lampy i kierunki na przodzie i tyle oraz dołożone 2 halogeny na tył i jeden na przód,
i to chyba było by na tyle. Natomiast co jest do zrobienia:
- wspominałem o oponach ale to indywidualna sprawa, ja na moich górach daję radę bez problemu,
- do przejrzenia/wyczyszczenia są elektrozawory od załączania napędu, poczytaj częsta przypadłość. Ja ich nie używam bo przód i tak mi ciągnie przy poślizgu tylnych kół. Gdzieś pytałem o to jak zrobić ale koniec końców się do tego nie zabrałem,
- po tym jak miałem dziurę w przewodzie hamulcowym który wymieniłem i uciekł mi płyn muszę do końca odpowietrzyć układ bo twardy pedął jest po 2 naciśnięciu. Ogarnę to jak się obrobię w polu.
I to na tyle. Podnośnik daje radę, silnik równo pracuje, biegów nie trzeba szukać bo wchodzą ładnie, komplet zaczepów, komplet obciążenia na przodzie. hmmm co tam jeszcze ? no nic trzeba samemu ocenić. Piszę o wszystkich + i - bez ściemy bo za długo jestem forum aby ściemniać.
gg 5118068