Odp: MTZ i wszystko co z nim związane
Może zamiast uszczelki wklej to na klej do łożysk po porządnym odtłuszczeniu np. loctite ma taki preparat ja u siebie tak składałem rozdzielacz dopuki miałem oryginalny
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Ciągniki » MTZ i wszystko co z nim związane
Strony Poprzednia 1 … 32 33 34 35 36 … 60 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Może zamiast uszczelki wklej to na klej do łożysk po porządnym odtłuszczeniu np. loctite ma taki preparat ja u siebie tak składałem rozdzielacz dopuki miałem oryginalny
Jak już to można na klej do uszczelek "hermetyk czy jakoś tak . Jak ojciec na to skleił dekiel to trzymał bez śrub
Ale jak wysadza uszczelkę to raczej myślę podobnie jak Dario .
Mam prośbę żeby mi ktoś wytłumaczy lub dał fotkę gdzie mogę zamontować grzałkę do wody w silniku do mtz 82 bo kolega chciał żebym mu założył.
Po lewej masz stronie silnika masz zaślepkę i wokół niej 3 otwory do przykręcenia, po prostu wybijasz tą zaślepkę.
Ale trzeba oryginalnej grzalki?
Ja mam sobie robioną
W moim założyłem taką właśnie z allegro i jestem z tego bardzo zadowolony
Dzięki koledzy.
witam kolegow mam takie pytanie gdzie jest najslabszy punkt w silniku w mtz82 podczas rozmrozenia bo chyba mi sie to zdazylo musialo zostac gdzies troche wody albo cos i na drugi dzien wlewalem nowej wody po robocie spuscilem reszte wyciagam bagnet od oleju a tam klucha bialy gesty olej od czego zaczac sprawdzanie bo z zewnacz zadnych pekniec ani nic nie widac
Nie wiem jak w mtz bo nie miałem zbytnio do czynienia , ale ściągnał bym miske załał silnik wodą i patrzył z kad cieknie
Nie wiem jak w starszych ruskach ale u mnie w 1025 jest wymiennik przy filtrze oleju i tam pewnie mógłby złapać...
A nie wywiało zaślepki w głowicy.
niee konicznie rozmrożenie ... moze gumeczka na tulei puściła ? miska w dół goraca woda do chłodnicy i patrz gdzie cieknie
Mam szansę kupić Mtz 562. Jest słabsza wersja mtz 82.Ma mniej biegów ale nie wiem czy części pasują do mtzeta 82. Jeśli macie w okolicy takie egzemplarze to wypowiedzcie sie na jego temat
Jest takie coś, nawet z gościem jechałem go kupić. Z częściami nie ma problema, we Wągrowcu wszystko mają. On ma wersje z zachodu to ma jeszcze świece żarowe
Z silnikiem d50 i spalaniem w głowicy?
hola hola czy te same silniki nie są w pokosówce 301? Bo jak tak to ostrzegam że one ciężko palą.
mniej biegów ? czyli pół biegów nie ma ? i ma ino obroty na wałek 540 ?
pneumatykę ma na silniku czy skrzyni ?
hmm jak ma zwykłą świecę płomieniową to idzie go przerobić na 80 koników
Ma zwykłą ten w pokosówce i zbiorniczek z paliwem do niej. Faktycznie ciężko palą mamy w mtz z pokosówki, i te silniki są jak od 82 mają być mocniejsze ale palą gorzej. Spalanie w tłoku i głowica płaska. Te starsze miały w głowicy komory spalania i w każdej świeca żarowa. W zimie super paliły, bo wtrysk paliwa był na rozgrzaną świec. Niestety brat nie spuścił wody i coś się uszkodziło. Nie było czasu rozbierać i ojciec kupił z pokosówki nowszy silnik. Tamten stoi a było w nim zrobione dosłownie wszystko, jeszcze dobrze nie dotarty. Ten z mtz 82 ma być mocniejszy, ale myśmy tam różnicy nie widzieli, te same graty ciągnie dalej.
Strony Poprzednia 1 … 32 33 34 35 36 … 60 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Ciągniki » MTZ i wszystko co z nim związane
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo