721

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Taśmy podciąga się przez okienko w deklu na tylnym moście, od tyłu ciągnika zaraz za osią ramion podnośnika.

722

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Witam panowie mam problem z ruskiem,otóż ostatnio zaczął olej lecieć  w miejscu połączenia sie silnika(od spodu taka blaszka)to nic chciałem sprawdzić stan oleju w skrzyni to leciał olej jak wściekł,w czym może byc przyczyna i do tego spierdziela mi olej gdzieś hydrałliczny nie widać żeby gdzieś ciekło.

723

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

poszły uszczelniacze na wale na 100 % przerabiałem to w 2 ruskach koszty małe ale fuli roboty należy rozjechać silnikiem i zdemontować sprzęglo wtedy masz dostęp do uszczelniaczy.

724 Ostatnio edytowany przez michu23 (2014-06-08 12:48:50)

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

moim zdaniem przeciek jest na pompie hydraulicznej poniewaz to jest jedyne miejsce ktoredy olej hydrauliczny moze przedostac sie do skrzyni tez tak kiedys mialem i to jest jedyna opcja twojego problemu

Fortschritt zt 423 a razy 2

725

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

michu23 napisał/a:

moim zdaniem przeciek jest na pompie hydraulicznej poniewaz to jest jedyne miejsce ktoredy olej hydrauliczny moze przedostac sie do skrzyni tez tak kiedys mialem i to jest jedyna opcja twojego problemu

dajmy na to ze to wina tej pompy to co ona jest do ***?? a czy mogło wywołać tą awarie to ze miałem mało oleju hydrałlicznego i tak jeździłem??

726

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

dejman napisał/a:
michu23 napisał/a:

moim zdaniem przeciek jest na pompie hydraulicznej poniewaz to jest jedyne miejsce ktoredy olej hydrauliczny moze przedostac sie do skrzyni tez tak kiedys mialem i to jest jedyna opcja twojego problemu

dajmy na to ze to wina tej pompy to co ona jest do ***?? a czy mogło wywołać tą awarie to ze miałem mało oleju hydrałlicznego i tak jeździłem??

Tak pewnie było, mało oleju więc łapał zbyt wysoką temp. uszczelniacz się przegrzał stwardniał no i puszczał. Ja mam w hydraulice agrol u, w razie co miesza się z przekładniowym w skrzyni.
Pompy do tych ciągników nie są drogie.

727

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

tciezko powiedziec co moglo byc przyczyna moze izbyt mala ilosc oleju moze tez zawor na rozdzielaczu sie przyciol i gdzies te cisnienie musialo wyjsc a moze h... pompa tez tak moze byc bo te wszystkie zamienniki niech je szlak trafi sam sie przekonalem na wlasnej skorze do mtzta tylko oryginaly

Fortschritt zt 423 a razy 2

728

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Jak u mnie pompę dosięgnie koniec żywota to wstawię pompę produkcji HYLMET, mam od nich pompę przy 355 z turem i przy ciapku, chodzą cały czas i mają się dobrze

E 516 na części
Telefon 695 076 269

729

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Cześć . Chciał bym się dowiedzieć jak wygląda sprawa z  biegami w 1025 . Szczególnie  chodzi  o transport . Jak się nim jeździ czy łatwo   dopasować bieg ?

" Czasem trzeba zrobić krok w tył  by móc zrobić dwa do przodu . "

730

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

zależy jaka skrzynia  biegów czy synchro czy ta 9 biegowa .... tak czy siak  do wszystkiego idzie się przyzwyczaić ...

Każdy samochód może służyć Ci do końca życia... tylko wystarczy nim z...... smile

731

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

1025 masz dwie wajchy reduktor i 4 biegi ogólnie tak jak pisał Wojtas idzie się przyzwyczaić z ładunkiem trochę gorzej jest duży przeskok z polowych na 1 szosowa należy go dobrze bujnąc ale jak turbo już załapie idzie jak szalony kwestia wprawy. Pytanie cz trasa czy miasto ja muszę przejechac przez miasto kilka krzyżówek świateł jest to troche upierdliwe bujniesz się a już trza hamowac ale ogolnie jest ok.

732

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Właśnie  nie wiem jakie  były  w początkach produkcji . Most stożkowy .

" Czasem trzeba zrobić krok w tył  by móc zrobić dwa do przodu . "

733

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Tak od 2004 był już belkowy i koła 24

734 Ostatnio edytowany przez Sebastian (2014-10-01 22:27:45)

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Czyli z dużym ładunkiem  bujasz się z terenowych ?  Np. 4 terenowa a potem redukcja na 1 szosową ?

" Czasem trzeba zrobić krok w tył  by móc zrobić dwa do przodu . "

735

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Sebastian napisał/a:

Czyli z dużym ładunkiem  bujasz się z terenowych ?  Np. 4 terenowa a potem redukcja na 1 szosową ?

Raczej z 2 zaczynam czasami nawet z 1 zależy jakie podłoże i jaki ciężar. tam jest duży przeskok między grupami biegów musiałbym zobaczyć na rozpiskę ale 2 ma chyba 6 km, 3 -10 km, 4-12 km a 1 szosowa coś koło 15-17 km. Pustymi przyczepami spokojnie idzie ruszyć  z jedynki szosowej.

736

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

A zmiana grup biegów jak przebiega ? Da się bez zgrzytu ?  Czy trzeba  kombinować ?

" Czasem trzeba zrobić krok w tył  by móc zrobić dwa do przodu . "

737

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

A co powiecie o MTZ 82 TS ? Warto nim się zainteresować czy może coś innego szukać ?

GG : 9860720  smile
Minął dzionek ciężki, długi, ch*j mu w d*pe bedzie drugi big_smile

+33 / -0 (chyba wink)

738

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

to jak kazdy inny mtz   tyle że młodszy .... pewnie ze skrzynią zsynchronizowaną

Każdy samochód może służyć Ci do końca życia... tylko wystarczy nim z...... smile

739

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Nie widziałem takiego . Wydaje  mi się że  silnik  jest deko inny a  reszta to samo . Ale wydaje  mi się że to najlepsza opcja właśnie dla tego .

" Czasem trzeba zrobić krok w tył  by móc zrobić dwa do przodu . "

740

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

I chyba niektóre miały inny most przedni.