Odp: MTZ i wszystko co z nim związane
Taśmy podciąga się przez okienko w deklu na tylnym moście, od tyłu ciągnika zaraz za osią ramion podnośnika.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Ciągniki » MTZ i wszystko co z nim związane
Strony Poprzednia 1 … 35 36 37 38 39 … 60 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Taśmy podciąga się przez okienko w deklu na tylnym moście, od tyłu ciągnika zaraz za osią ramion podnośnika.
Witam panowie mam problem z ruskiem,otóż ostatnio zaczął olej lecieć w miejscu połączenia sie silnika(od spodu taka blaszka)to nic chciałem sprawdzić stan oleju w skrzyni to leciał olej jak wściekł,w czym może byc przyczyna i do tego spierdziela mi olej gdzieś hydrałliczny nie widać żeby gdzieś ciekło.
poszły uszczelniacze na wale na 100 % przerabiałem to w 2 ruskach koszty małe ale fuli roboty należy rozjechać silnikiem i zdemontować sprzęglo wtedy masz dostęp do uszczelniaczy.
moim zdaniem przeciek jest na pompie hydraulicznej poniewaz to jest jedyne miejsce ktoredy olej hydrauliczny moze przedostac sie do skrzyni tez tak kiedys mialem i to jest jedyna opcja twojego problemu
moim zdaniem przeciek jest na pompie hydraulicznej poniewaz to jest jedyne miejsce ktoredy olej hydrauliczny moze przedostac sie do skrzyni tez tak kiedys mialem i to jest jedyna opcja twojego problemu
dajmy na to ze to wina tej pompy to co ona jest do ***?? a czy mogło wywołać tą awarie to ze miałem mało oleju hydrałlicznego i tak jeździłem??
michu23 napisał/a:moim zdaniem przeciek jest na pompie hydraulicznej poniewaz to jest jedyne miejsce ktoredy olej hydrauliczny moze przedostac sie do skrzyni tez tak kiedys mialem i to jest jedyna opcja twojego problemu
dajmy na to ze to wina tej pompy to co ona jest do ***?? a czy mogło wywołać tą awarie to ze miałem mało oleju hydrałlicznego i tak jeździłem??
Tak pewnie było, mało oleju więc łapał zbyt wysoką temp. uszczelniacz się przegrzał stwardniał no i puszczał. Ja mam w hydraulice agrol u, w razie co miesza się z przekładniowym w skrzyni.
Pompy do tych ciągników nie są drogie.
tciezko powiedziec co moglo byc przyczyna moze izbyt mala ilosc oleju moze tez zawor na rozdzielaczu sie przyciol i gdzies te cisnienie musialo wyjsc a moze h... pompa tez tak moze byc bo te wszystkie zamienniki niech je szlak trafi sam sie przekonalem na wlasnej skorze do mtzta tylko oryginaly
Jak u mnie pompę dosięgnie koniec żywota to wstawię pompę produkcji HYLMET, mam od nich pompę przy 355 z turem i przy ciapku, chodzą cały czas i mają się dobrze
Cześć . Chciał bym się dowiedzieć jak wygląda sprawa z biegami w 1025 . Szczególnie chodzi o transport . Jak się nim jeździ czy łatwo dopasować bieg ?
zależy jaka skrzynia biegów czy synchro czy ta 9 biegowa .... tak czy siak do wszystkiego idzie się przyzwyczaić ...
1025 masz dwie wajchy reduktor i 4 biegi ogólnie tak jak pisał Wojtas idzie się przyzwyczaić z ładunkiem trochę gorzej jest duży przeskok z polowych na 1 szosowa należy go dobrze bujnąc ale jak turbo już załapie idzie jak szalony kwestia wprawy. Pytanie cz trasa czy miasto ja muszę przejechac przez miasto kilka krzyżówek świateł jest to troche upierdliwe bujniesz się a już trza hamowac ale ogolnie jest ok.
Właśnie nie wiem jakie były w początkach produkcji . Most stożkowy .
Tak od 2004 był już belkowy i koła 24
Czyli z dużym ładunkiem bujasz się z terenowych ? Np. 4 terenowa a potem redukcja na 1 szosową ?
Czyli z dużym ładunkiem bujasz się z terenowych ? Np. 4 terenowa a potem redukcja na 1 szosową ?
Raczej z 2 zaczynam czasami nawet z 1 zależy jakie podłoże i jaki ciężar. tam jest duży przeskok między grupami biegów musiałbym zobaczyć na rozpiskę ale 2 ma chyba 6 km, 3 -10 km, 4-12 km a 1 szosowa coś koło 15-17 km. Pustymi przyczepami spokojnie idzie ruszyć z jedynki szosowej.
A zmiana grup biegów jak przebiega ? Da się bez zgrzytu ? Czy trzeba kombinować ?
A co powiecie o MTZ 82 TS ? Warto nim się zainteresować czy może coś innego szukać ?
to jak kazdy inny mtz tyle że młodszy .... pewnie ze skrzynią zsynchronizowaną
Nie widziałem takiego . Wydaje mi się że silnik jest deko inny a reszta to samo . Ale wydaje mi się że to najlepsza opcja właśnie dla tego .
I chyba niektóre miały inny most przedni.
Strony Poprzednia 1 … 35 36 37 38 39 … 60 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Ciągniki » MTZ i wszystko co z nim związane
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo