Odp: Fastrac JCB wszystko o nim
trochę się ociepliło ................. 34000 zł netto i czas oczekiwania od 7do 14 dni .............
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Ciągniki » Fastrac JCB wszystko o nim
Strony Poprzednia 1 … 13 14 15 16 17 … 22 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
trochę się ociepliło ................. 34000 zł netto i czas oczekiwania od 7do 14 dni .............
Tomek,to zrobili je z srebra czy pozłacane ?
Ile???To za to można pół tego ciągnika prawie kupić.
Mocno nietypowe ? może dałoby radę zlecić dorobienie ?
Koseś Ty sobie żartujesz? Co będziesz działał w tym temacie? Może jakaś używka się znajdzie, ja pierdzielę, to raczej do wątku ręce opadają.
Kupiłem używane wszystkie trzy za 3400 w Łochowie,a na temat tego nawet serwis za głowę się złapał
Tam w Łochowie jest mnóstwo na części, można powiedzieć, że okazja. Zawszę mówię, ze te ''zachodnie'' maszyny mają części tanie, które często się wymienia, a te które niby nie mają prawa się popsuć to już kosztują... Sprawdza się i w tej marce. Też palnąłem za 3 tryby przeszło 3 tysiące, jaka to okazja......
Ciekawi mnie dlaczego łożysko się rozsypało, Nie ciekło Ci wcześniej?
nie jestem zdziwiony parę lat temu wałek do fenda 311 wielkości pala od krowy kosztował 10000 zł i trzeba było go szukać po europie
To jest serwis! Głupota nie zna granic! Mi poszła w NH obudowa termostatu plastikowa. Koszt osłony 165zł brutto a uszczelka gumowa 280zł brutto za śmieszną gumkę nie do dorobienia u miejscowego producenta.
Co stał u sąsiada na warsztacie case 5150 o którym pisałem to remont wyszedł 20 tyś. Jeden tryb co poszedł to nowy w serwisie 9 tyś netto i to wydawało mi się kosmosem ale ostatecznie chyba poszukali używkę
Grzesiu dziś już wiem że objawy pojawiły się rok temu w postaci uszkodzenia czujnika prędkości (tryb go z frezował) wtedy myślałem że to usterka gdzieś w elektryce ,ale to już wtedy był luz na łożysku i wałek unosił się do góry . W ten sposób wychodził z roboty i niszczył dwa tryby współpracujące . A że to było wszystko wewnątrz to i wycieków żadnych nie było . Co do tego tryba to w interhandlerze cena była 56 tyś brutto , a inny niewiele różniący się kosztuje nowy 1800zł netto więc dlaczego taka różnica w cenie ?????????
Bo ten za 56 pewnie loda robi...
Nie dziwota, że niekiedy widać ogłoszenie ciągnika za nieduże pieniądze, a później remont kosztuje tyle co część do wymiany w nim... Ceny kosmos co tu dużo mówić.
zawsze pamiętajcie najdroższa jest w naprawach skrzynia biegów jako ciekawostkę powiem że w fendzie 310 z 1989 roku trafiały się łożyska w skrzyni polskiej produkcji skrzynia oczywiście w oryginale ciągnik z prowadzany z franci
A ja coraz mniej zastanawiam się nad kupnem fastraca. Kusi ta prędkość w transporcie, ale naprawy tego potrafią zrujnować budżet. A na nowy niestety nie ma kasy
Bo ten za 56 pewnie loda robi...
nowiutka skrzynia wario na wymianę u korbana 40tysi netto cała kompletna z robocizną.
mowa o serii 41x.
Ale wario to nie skrzynia tylko pompa i silnik ...........
no wiesz, robić skrzynie wario za 40 koła a wymieniać łożyska, tryby i kosze to i tak tanio w porównaniu do jakiegoś klasycznego zachodniaka. co nie znaczy że za tą kasę nie kupi się ciągnik. masakra generalnie.
Ktoś z forum oglądał sprzęty z Łochowa? Ogłoszenia napisane są pięknie ale czy te Fastraci są takie w rzeczywistości? Mam do nich z trochę kilometrów i nie chciałbym jeździć na darmo.
ja tam byłem. jak chcesz pogadać to zadzwoń : 601 385669.
Strony Poprzednia 1 … 13 14 15 16 17 … 22 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Ciągniki » Fastrac JCB wszystko o nim
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo