System działa tak:
Olej z rozdzielacza idzie na jeden siłownik po stronie cylindra, wysuwający się siłownik przewodem idącym przez cały heder przepycha olej ze strony tłoczyska do drugiego siłownika również po stronie tłoczyska. W tym czasie olej z cylindra drugiego siłownika wraca do wolnego spływu. W hederze mamy trzy gniazda, dwa są połączone z cylindrami siłowników, a trzeci służy do ewentualnego odpowietrzenia łącznika. Nieszczelności powodują iksowanie się motowideł, bo ilość oleju w rurce łącznika i siłownikach po stronie tłoczyska musi być stała i niezmienna, przy czym gdy jeden siłownik jest całkowicie schowany drugi MUSI być całkowicie wysunięty, dlatego prawidłowo, jeden siłownik tłoczysko ma podparte na rurze od strony kombajnu, a drugi przy łożysku motowideł.
Dodatkowe konsultacje na 695 515 917
Małe świństwa mówi się głośno... Wielkie - szeptem. Prawdy natomiast nie mówi się w ogóle. Kto wie czy każda prawda nie jest w gruncie rzeczy największym świństwem? więcej
Marek Hłasko - Ósmy dzień tygodnia